Leuk dat gele auto shirt hierboven.
Kinderbijslag vandaag

(is alweer ruim op)

Foto's van vandaag
Voor de administratie: maillot Selana, schoentjes angulus, rokje mingo, strikje bymev

Hier de foto zonder jasje, shirtje is ook van mingo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
manonutjuh schreef:Leuk Jurkje Linnie!![]()
En spijkerjasje altijd goed
N. ziet er ook weer schattig uit. En superleuk op de pony![]()
Ik zag nog een stapel gave stoffen van Keet. Lijkt me zo gaaf om dat te kunnen!
En Julia en Sophie ook weer kastaanvulling gehad.
Net zelf een pakketje van de Lidl binnen gekregen: Tuinbroekje van jog demin, heerlijk zacht! Nu die baby nog!
[ [url=m/72NzdS.jpg]Afbeelding[/url] ]
_lautje_ schreef:Super toch mooie schoentjes voor zulke prijzen!
Ik heb net een winterjas voor Sophie gekocht. Tartine et Chocolat had laatste dagen sale. Winterjas was nu €80,- en normaal €260![]()
Ook nog laarzen voor Juul in 26. Ze zit nu nog in maat 24. Dus die kunnen mooi in het najaar.
[ [url=m/SVy7yw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V8ycW3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fee_ schreef:We zijn gister thuis gekomen.
dromertje2 schreef:Oh wat fijn,Fee. Rustig thuis in eigen omgeving elkaar leren kennen.
Hier wat gewinkeld voor de kinderen.
Voor Finn 3 t shirts van Hema en 1 trui en 1 tshirt van H&m. Nog wat zitten twijfelen over de maat maar toch maat groter genomen aangezien hij ze nu nog niet gaat dragen en het misschien wat krimpt in de droogkast.
[ [url=m/27bjaa.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan voor xander t shirts en een korte broek.
[ [url=m/LwYXAF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zaterdag ook nog schoenen besteld want hij is er in geslaagd om zijn schoenen van 6 weken oud al kapot te maken aan de tip
Ben nog op zoek naar broeken voor Finn maar nog niets gevonden. T is allemaal zo wijd en breed. Zie het liefst smalle leggings maar dat is precies moeilijk te vinden voor een jongen vanaf bepaalde maat.
litilaura schreef:Wat fijn dat sofie weer thuis is!
Kinderbijslag vandaag
(is alweer ruim op)
[ [url=m/Y10dyt.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nGe6qD.png]Afbeelding[/url] ]
Foto's van vandaag
Voor de administratie: maillot Selana, schoentjes angulus, rokje mingo, strikje bymev
[ [url=m/5HC5Hm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B39nGf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Cemlys schreef:manonutjuh schreef:Leuk Jurkje Linnie!![]()
En spijkerjasje altijd goed
N. ziet er ook weer schattig uit. En superleuk op de pony![]()
Ik zag nog een stapel gave stoffen van Keet. Lijkt me zo gaaf om dat te kunnen!
En Julia en Sophie ook weer kastaanvulling gehad.
Net zelf een pakketje van de Lidl binnen gekregen: Tuinbroekje van jog demin, heerlijk zacht! Nu die baby nog!
[ [url=m/72NzdS.jpg]Afbeelding[/url] ]
we willen die baby nu eindelijk eens zien, mooi tuinbroekje, lijkt me heerlijk zitten
_lautje_ schreef:Super toch mooie schoentjes voor zulke prijzen!
Ik heb net een winterjas voor Sophie gekocht. Tartine et Chocolat had laatste dagen sale. Winterjas was nu €80,- en normaal €260![]()
Ook nog laarzen voor Juul in 26. Ze zit nu nog in maat 24. Dus die kunnen mooi in het najaar.
[ [url=m/SVy7yw.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/V8ycW3.jpg]Afbeelding[/url] ]
leuk jasje!Fee_ schreef:We zijn gister thuis gekomen.
lekker genieten nudromertje2 schreef:Oh wat fijn,Fee. Rustig thuis in eigen omgeving elkaar leren kennen.
Hier wat gewinkeld voor de kinderen.
Voor [naam] 3 t shirts van Hema en 1 trui en 1 tshirt van H&m. Nog wat zitten twijfelen over de maat maar toch maat groter genomen aangezien hij ze nu nog niet gaat dragen en het misschien wat krimpt in de droogkast.
[ [url=m/27bjaa.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dan voor [naam] t shirts en een korte broek.
[ [url=m/LwYXAF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zaterdag ook nog schoenen besteld want hij is er in geslaagd om zijn schoenen van 6 weken oud al kapot te maken aan de tip
Ben nog op zoek naar broeken voor [naam] maar nog niets gevonden. T is allemaal zo wijd en breed. Zie het liefst smalle leggings maar dat is precies moeilijk te vinden voor een jongen vanaf bepaalde maat.
poeh na 6 weken alweer nieuwe schoenen![]()
![]()
mooi geshoptlitilaura schreef:Wat fijn dat sofie weer thuis is!
Kinderbijslag vandaag
(is alweer ruim op)
[ [url=m/Y10dyt.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nGe6qD.png]Afbeelding[/url] ]
Foto's van vandaag
[ [url=m/5HC5Hm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/B39nGf.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooie aankopen
En ik blijf de angulus schoentje mooi vinden!
Gister nog een zomersetje en een shirt van Room Seven geshopt, voor de rest spaar ik even op tot over een paar weken, ik heb nog wel een aantal dingetjes die ik bij filou wil halen en dan zijn we net in belgie.
iemand ervaring met de cosilana shirt met korte mouwen voor de zomer, of zijn die niet fijn in combi met warmte?