De doos! Feestelijk ingepakt

Met een leuk gedichtje erbij! Al vond ik je inpakkunsten juist erg bewonderenswaardig SS, alle pakketjes waren helemaal mooi en netjes ingepakt met lintjes eromheen

Goed gevuld met vulling, net een grabbelton! Dat werd zoeken

Alle pakketjes gevonden! En zoals eerder al gezegd heel leuk ingepakt. Aan sommige pakjes zat een kaartje, met een beschrijving van wat er in het pakje zat en hints. Daarover later meer!

En alles uitgepakt! Zoooooo leuk allemaal!

4 geurkaarsjes met bijzondere geurtjes! Berry Spice en Alpine Forest zijn heerlijk winters. Pink Lemonade ruikt lekker zoet, en Iced Lemonade is juist weer fris

Een nagellakje die ik nog niet had maar ik had hem zo zelf uit kunnen zoeken

Een apart smaakje thee. Nog nooit van de guanabana gehoord of geproefd dus ik ben heel benieuwd! En het is groene thee, wat hier echt favoriet is. Goed uitgezocht, hier was ik zelf nooit op gekomen.

Snoepjes en een speeltje voor de honden. Had ik geloof ik niet specifiek op mijn lijstje gezet dit jaar maar vorige SS wel. Mijn SS heeft goed gespeurd dus! Helaas was vorig jaar net voor de SS pakjes geleverd werden een van de honden (op de mooie leeftijd van 14 jaar) overleden. De reden dat ik het dit jaar niet specifiek op mijn lijstje durfde te noemen.
Ik kreeg toen in mijn pakket ook hondensnoepjes en een knuffeltje, die met smaak zijn opgegeten en het knuffeltje word nog altijd mee gesleept. Was een leuke troost toen. Maar in dit jaar in juni is er een nieuwe puppy bij gekomen dus met deze cadeautjes kan zij genieten van haar eerste SS

Een kandelaar, hier alvast gedemonstreerd met een van de dinerkaarsen die ik erbij kreeg! Echt precies een goeie kandelaar zoals ik er naar op zoek was. Dit had ik specifiek als top gegeven omdat ik er echt naar op zoek was. Zo veel rondgekeken maar vond echt alles of te suf, of juist veel te groots en pompeus, of ze stonden niet op een verhoginkje zeg maar zoals deze wel heeft.
Deze is goud, glim, hoog genoeg en dus precies mijn stijl! Deze komt op de keukentafel te staan zodat als ik samen met mijn vriend eet 's avond er een gezellig kaarsje aan kan

En de kaarsen die ik erbij kreeg. Mooie roze/paars tinten, kleuren die ik erg leuk vind.

Kaartspelvariant van Monopoly! Ook echt superblij mee, dit komt perfect uit

Dan de kaartjes die erbij zaten! En zoals je ziet was alles zo mooi in thema gedaan, alles in dezelfde naturel bruine kleur + zilver verpakt.

Envelopjes geopend. Ik heb echt een supercreatieve SS! Echt zo leuk gedaan

1e kaartje, bij de hondenspulletjes. Mijn SS had dus goed gespeurd en heeft ook (een) hond(en), de 1e hint!

2e kaartje, bij de thee. Nog meer goed zoekwerk van mijn SS, en de 2e hint: mijn SS is een heeeel andere type persoon dan ik en houd niet van roze/glitter/zoetsappig. Daarbij gelijk ook een 3e hint: mijn SS wilde ook geen eten in het pakket.

De 3e kaart, bij de nagellak. 4e hint: mijn SS heeft niks met make-up of nagellak. 5e hint: mijn SS doet werk waarbij de handen vies worden, en 6e hint: mijn SS houdt van lezen.

4e kaartje. Bij de geurkaarsjes. Nog meer hints: mijn SS houdt niet zo van geurtjes. En haar hint van vorig jaar was blijkbaar een erg moeilijke.

5e kaartje! Met de hint dat mijn SS creatief is (had ik nog helemaal niet door joh met al die mooie kaartjes

En dan het laatste kaartje, met tape wat niet meewerkte.

Ik heb op wat kernwoorden gezocht ("creatief", "geen eten", dat soort dingen) in het topic en toen een aantal berichtjes en profielen van personen wat afgespeurd. Daarbij vielen al heel wat mensen af die wel aan 1 of 2 van de hints voldeden maar niet aan alles.
Uiteindelijk kwam ik op eclair98 uit, voor zover ik heb kunnen vinden voldoe jij echt aan alle gegeven hints. Dus ben jij inderdaad mijn SS?

En als jij het niet bent vraag ik gelijk om een extra hint van mijn SS want dan weet ik het niet meer, heb de afgelopen dagen als een malle profielen afgespeurd en de enige die aan alles voldoet en nog niet is geraden als SS is dus eclair98

Als afsluiter: lieve SS ik hoop in ieder geval dat je het toch een beetje leuk vond om mijn pakket te maken, ondanks dat wij hele andere personen zijn en dus ook hele andere dingen shoppen/leuk vinden in ons pakket