Secret Santa Surprise 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 11:52

Hierbij ook het verslagje van mijn pakket die ik afgelopen maandag ontving *\o/*

Afbeelding

De doos! Feestelijk ingepakt <:) <|-

Afbeelding

Met een leuk gedichtje erbij! Al vond ik je inpakkunsten juist erg bewonderenswaardig SS, alle pakketjes waren helemaal mooi en netjes ingepakt met lintjes eromheen O:)

Afbeelding

Goed gevuld met vulling, net een grabbelton! Dat werd zoeken :=

Afbeelding
Alle pakketjes gevonden! En zoals eerder al gezegd heel leuk ingepakt. Aan sommige pakjes zat een kaartje, met een beschrijving van wat er in het pakje zat en hints. Daarover later meer!

Afbeelding
En alles uitgepakt! Zoooooo leuk allemaal! <3 Tijd voor details!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
4 geurkaarsjes met bijzondere geurtjes! Berry Spice en Alpine Forest zijn heerlijk winters. Pink Lemonade ruikt lekker zoet, en Iced Lemonade is juist weer fris :D Alle 4 erg lekker, nu nog bedenken welke ik als eerste aan ga steken. Altijd heel erg blij met geurkaarsjes, ik hou van lekkere geurtjes en er brand dagelijks wel een kaarsje of wat wierook in deze tijd van het jaar.

Afbeelding
Een nagellakje die ik nog niet had maar ik had hem zo zelf uit kunnen zoeken <3 Regenboogglitters!!! Echt helemaal geweldig en precies wat ik leuk vind. Zoals je ziet heb ik nu nog kale nageltjes dus dat word snel lakken! Echt perfect uitgezocht deze kleur!

Afbeelding
Een apart smaakje thee. Nog nooit van de guanabana gehoord of geproefd dus ik ben heel benieuwd! En het is groene thee, wat hier echt favoriet is. Goed uitgezocht, hier was ik zelf nooit op gekomen.

Afbeelding
Snoepjes en een speeltje voor de honden. Had ik geloof ik niet specifiek op mijn lijstje gezet dit jaar maar vorige SS wel. Mijn SS heeft goed gespeurd dus! Helaas was vorig jaar net voor de SS pakjes geleverd werden een van de honden (op de mooie leeftijd van 14 jaar) overleden. De reden dat ik het dit jaar niet specifiek op mijn lijstje durfde te noemen.
Ik kreeg toen in mijn pakket ook hondensnoepjes en een knuffeltje, die met smaak zijn opgegeten en het knuffeltje word nog altijd mee gesleept. Was een leuke troost toen. Maar in dit jaar in juni is er een nieuwe puppy bij gekomen dus met deze cadeautjes kan zij genieten van haar eerste SS :))

Afbeelding
Een kandelaar, hier alvast gedemonstreerd met een van de dinerkaarsen die ik erbij kreeg! Echt precies een goeie kandelaar zoals ik er naar op zoek was. Dit had ik specifiek als top gegeven omdat ik er echt naar op zoek was. Zo veel rondgekeken maar vond echt alles of te suf, of juist veel te groots en pompeus, of ze stonden niet op een verhoginkje zeg maar zoals deze wel heeft.
Deze is goud, glim, hoog genoeg en dus precies mijn stijl! Deze komt op de keukentafel te staan zodat als ik samen met mijn vriend eet 's avond er een gezellig kaarsje aan kan <3

Afbeelding
En de kaarsen die ik erbij kreeg. Mooie roze/paars tinten, kleuren die ik erg leuk vind.

Afbeelding
Kaartspelvariant van Monopoly! Ook echt superblij mee, dit komt perfect uit *\%/* Vind het nog wel eens leuk om tijdens deze donkere dagen samen met vriendlief een spelletje ofzo te doen dus dit is helemaal top en fijn dat ie al vanaf 2 spelers kan. Rond de feestdagen komen er altijd veel vrienden over de vloer die ook wel van een spelletje houden dus dan zal deze ook zeker gebruikt gaan worden. Ik neem ook nog wel eens spelletjes mee naar de feesten waar ik heen ga, midden in de nacht als je het dansen even zat bent met z'n allen een spelletje doen in de loungeroom :)) Daar is deze ook echt ideaal voor.

Afbeelding
Dan de kaartjes die erbij zaten! En zoals je ziet was alles zo mooi in thema gedaan, alles in dezelfde naturel bruine kleur + zilver verpakt.

Afbeelding
Envelopjes geopend. Ik heb echt een supercreatieve SS! Echt zo leuk gedaan :j

Afbeelding
1e kaartje, bij de hondenspulletjes. Mijn SS had dus goed gespeurd en heeft ook (een) hond(en), de 1e hint!

Afbeelding
2e kaartje, bij de thee. Nog meer goed zoekwerk van mijn SS, en de 2e hint: mijn SS is een heeeel andere type persoon dan ik en houd niet van roze/glitter/zoetsappig. Daarbij gelijk ook een 3e hint: mijn SS wilde ook geen eten in het pakket.

Afbeelding
De 3e kaart, bij de nagellak. 4e hint: mijn SS heeft niks met make-up of nagellak. 5e hint: mijn SS doet werk waarbij de handen vies worden, en 6e hint: mijn SS houdt van lezen.

Afbeelding
4e kaartje. Bij de geurkaarsjes. Nog meer hints: mijn SS houdt niet zo van geurtjes. En haar hint van vorig jaar was blijkbaar een erg moeilijke.

Afbeelding
5e kaartje! Met de hint dat mijn SS creatief is (had ik nog helemaal niet door joh met al die mooie kaartjes O:) ) en van tekenen/schilderen houdt.

Afbeelding
En dan het laatste kaartje, met tape wat niet meewerkte. :') Met de hints nog op een rijtje.

Ik heb op wat kernwoorden gezocht ("creatief", "geen eten", dat soort dingen) in het topic en toen een aantal berichtjes en profielen van personen wat afgespeurd. Daarbij vielen al heel wat mensen af die wel aan 1 of 2 van de hints voldeden maar niet aan alles.

Uiteindelijk kwam ik op eclair98 uit, voor zover ik heb kunnen vinden voldoe jij echt aan alle gegeven hints. Dus ben jij inderdaad mijn SS? O:)

En als jij het niet bent vraag ik gelijk om een extra hint van mijn SS want dan weet ik het niet meer, heb de afgelopen dagen als een malle profielen afgespeurd en de enige die aan alles voldoet en nog niet is geraden als SS is dus eclair98 :=

Als afsluiter: lieve SS ik hoop in ieder geval dat je het toch een beetje leuk vond om mijn pakket te maken, ondanks dat wij hele andere personen zijn en dus ook hele andere dingen shoppen/leuk vinden in ons pakket :o Je hebt echt super je best gedaan om dingen te zoeken die ik leuk zou kunnen vinden en dat is je ook heel goed gelukt, ik vind het pakket zelf echt helemaal geslaagd. Allemaal dingen die ik tof vind en die gebruikt gaan worden :j

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 12:08

Nieuwe gok, de enige SS die in Helmond lijkt te wonen, waar mijn chocolade ook vandaan kwam <<) Uit mijn zoektocht ben ik jouw naam in combinatie met chocolaterie tegengekomen, dus jij weet de juiste winkels wel te vinden begreep ik.
Britt, ben jij mijn SS? :D

FennaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 12:14

Voor als mijn SS het gemist heeft tussen alle pakketjes berichten :D

FennaK schreef:
LdeV ben jij mijn SS? <|- {:)

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 12:17

Had hem in de lijst ook axhter je naam gezet :j

Lijst werk ik vanmiddag bij , ik verwacht een pakjesboom *\o/*

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 12:26

Na meer dan een uur zoeken ben ik er volgens mij uit.

Het zou wel heel toevallig zijn aangezien ik jou in 2016 zelf als lootje had... Goldie ben jij mijn SS?

happyness

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 12:51

Ik heb wat foto’s doorgespit maar xleoniee ben jij mijn SS?

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 12:53

Wow.. die hints zijn wel geweldig *\o/*

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 12:55

Tigress schreef:
Nieuwe gok, de enige SS die in Helmond lijkt te wonen, waar mijn chocolade ook vandaan kwam <<) Uit mijn zoektocht ben ik jouw naam in combinatie met chocolaterie tegengekomen, dus jij weet de juiste winkels wel te vinden begreep ik.

Jaaa! Sorry van mijn profielfoutje, ik was écht in de veronderstelling dat mijn woonplaats er nog in stond :7

Vind je de mokken leuk? Ze zijn eventueel vaatwasserproof tot 55-60 graden, stond er op de stift waarmee ik het gedaan heb.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 13:02

Britt schreef:
Tigress schreef:

Jaaa! Sorry van mijn profielfoutje, ik was écht in de veronderstelling dat mijn woonplaats er nog in stond :7

Vind je de mokken leuk? Ze zijn eventueel vaatwasserproof tot 55-60 graden, stond er op de stift waarmee ik het gedaan heb.

Yeey! :D Ja ik vind ze echt super! Ik heb de ene al tot mijn persoonlijke thuis beker, en de ander voor op werk benoemd :))
Ze willen op werk graag dat we uit mokken drinken, ipv plastic bekers. Beter voor het milieu. Helemaal mee eens, maar vaak staat er niet eens een mok die ik kan gebruiken _O- Dus nu heb ik mijn eigen persoonlijke mok daarvoor <3
Puzzelen met mijn ouders was een hele uitdaging trouwens, mijn moeder dook meteen facebook op om je te vinden :') En mijn vader snapte niet hoe de chocolaatjes mijn hint konden zijn _O-

Afbeelding
De eerste chocolademelk is gisteren al gemaakt trouwens! Onder het genot van een lekker drankje heb ik na zitten denken om je te vinden :))

Ik ben super blij met de kadootjes, en het fleecekleed werd gisteravond al gebruikt :D Ook de katten konden het waarderen, die zijn er ook dol op _O-

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 13:23

De afgelopen dagen zijn er weer hele leuke pakketten binnen gekomen :D Zo leuk om te zien.

Nog even voor het beheer, petje af voor jullie! Echt super hoe jullie het dit jaar weer doen.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 13:33

SS dankjewel!! Ik ben zo verwend <3
Het pakket, zo groot! De bel ging rond 11:30 en ik sprinte naar de deur toe. De bezorgster, altijd zo leuk en grappig, had een kerstmuts op :)) ze had het druk dus was snel weer weg! (Deze keer gelukkig geen pakketje van de buurman hoeven aannemen)
Afbeelding
Doos open, haha wist even niet waar ik moest kijken :P ppiersnippers zijn hier teouwens altijd welkom. Caafjes vinden het leuk om er mee te spelen.
Afbeelding
Cadeautjes, zo veeeel <3 zelfs voor de caafjes en Tijn! Lief!
Afbeelding
Uitgepakt, ben er zo blij mee! Bruin en goude hangers voor in de kerstboom. Een grote mok, echt heel fijn drinken vind ik. De sokken zijn natuurlijk helemaal geweldig! Die ‘spaar’ ik zowat. :)
Afbeelding
Ik heb meteen mijn liefjes blij gemaakt met hun lekkers <3
Afbeelding
Afbeelding
Heb een leuke brief en hints gekregen, moet nog even puzzelen..... weet het niet direct en vind het lastig :P
Afbeelding
Afbeelding

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 13:38

*\o/* *\o/* *\o/* ik heb 'm binnen!!! *\o/* *\o/* *\o/*

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 13:53

Ik kom nog steeds niet uit mijn hint -O-

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 13:53

ik hoop dat ik thuis kom en er n pakketje is :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 13:54

Jaaaa ik ben je Secret Santa, memories! Ben blij dat je er blij mee bent :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 13:57

Wat een tof gedicht <3

Ik ben heel benieuwd!!

Deeskuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 14:01

M_D_H schreef:
Secret Santa Hint
Citaat:
Oeps, er zit een foutieve dubbele ontkenning in. De taal is Oekraïens.”

Oekraïens... Oké, dan ga ik verder puzzelen!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 14:12

Junia schreef:

Het zou wel heel toevallig zijn aangezien ik jou in 2016 zelf als lootje had... Goldie ben jij mijn SS?

*\%/* jazeker *\%/*
Dat gele papier was natuurlijk geen toeval :P en iets met die vissen, heb even onze pb berichten van toen nagelezen _O- en toen dacht ik dan maak ik de ezel uit het boekje wat je me toen hebt gegeven <3 En ik had nooit gezien dat Iejoorr ook mee deed :')
Hopelijk is het pakket in de smaak gevallen :D

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 14:15

Ik loop gigantisch achter. Zit middenin verhuizing. Ik probeer vanavond bij te lezen

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 14:22

Wat gaat dit topic hard nu alle pakketten binnen komen, echt super leuk! Ik kan het alleen niet zo goed bijhouden :+ Ik probeer ook vanavond nog even bij te lezen, al vrees ik dat er dan ook weer 20 pagina's bij zijn :')

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 14:30

Lolacabana schreef:

Wat is je hint precies? Alleen die stof of zit er nog iets in ofzo?

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 14:49

Goldie schreef:
Junia schreef:

*\%/* jazeker *\%/*
Dat gele papier was natuurlijk geen toeval :P en iets met die vissen, heb even onze pb berichten van toen nagelezen _O- en toen dacht ik dan maak ik de ezel uit het boekje wat je me toen hebt gegeven <3 En ik had nooit gezien dat Iejoorr ook mee deed :')
Hopelijk is het pakket in de smaak gevallen :D

Jazeker ik ben er super blij mee! Ik heb op dit moment een paar van de sokken aan, de reep chocolade is al bijna op en mijn katten zijn dol op hun speeltjes! Heel erg bedankt! <3

Ik heb je uiteindelijk gevonden door te zoeken wie nog meer laat hun lootje hadden. Toen ik jou daartussen zag staan vielen er ineens een heleboel puzzelstukjes op hun plek! Inderdaad het gele papier en het lieve ezeltje, maar de doorslag gaf het stukje over de vissen hahaha _O-

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:02

Snoopydogy ben jij mijn Secret Santa?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:06

Mijn pakket is ook binnen, foto's volgen zodra mijn mobiel is opgeladen _O-

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 15:18

SpeechLess schreef:
Lolacabana schreef:

Wat is je hint precies? Alleen die stof of zit er nog iets in ofzo?

De stof, en op de verpakking daarvan zaten briefjes waarop elke keer stond dat ik het briefje aan de andere kant voorzichtig moest verwijderen en dat ze er van houdt om mensen voor de gek te houden.
Of ik moet iets gemist hebben?