mijn pakketje is er nog niet maar we hebben nog even ik wacht gewoon af
Goldie
Geplaatst: 21-12-17 16:50
BlackClaw wat leuk op je verjaardag Ooeh die sneeuw, heerlijk ik hou van foute vulling Alleen waarom ga je daar nou in liggen kat Wat zit er die potten, klinkt wel goed het ook is
Ashleytjuhh jouw SS heeft ook cadeaupapier gekocht bij de Xenos Die brief En heeeul veeul cadeautjes. Hihi een exrta mok Leuk pakket, kan je lekker Taco-pizza maken. Moet ik ook nog steeds eens doen Lekker veel Tony ook
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 21-12-17 17:28
Arianne_94 schreef:
Ook hier nog geen pakket helaas. En ik begin nu wel echt ongeduldig te worden.
Mijn pakket stond op tafel te wachten toen ik thuis kwam van stal!
En toen proberen open te maken. Toen kwam ik dit tegen creatief opgelost hoor SS!
En daar was dan de inhoud, overload aan chocolade en fantastische slofsokken
Bedankt lieve SS! Alleen nu nog er achter komen wie je bent, want ik kan nergens een hint ontdekken Of kijk ik ergens overheen? Ik heb alle papiertjes gecheckt Help!
Laatst bijgewerkt door Lauke op 21-12-17 18:30, in het totaal 2 keer bewerkt
Arianne_94
Geplaatst: 21-12-17 18:10
Adamootje schreef:
Arianne_94 schreef:
Ook hier nog geen pakket helaas. En ik begin nu wel echt ongeduldig te worden.
Okee, met wat bokker puzzel hulp heb ik denk ik mijn SS van het ubergave pakket gevonden..
@Zorro ben jij mijn secret santa?
SpeechLess
Geplaatst: 21-12-17 19:09
Mijn vriend appte dus vlak voordat ik klaar was met werken dat mijn pakket er was. Toen ik thuis was natuurlijk meteen opengemaakt
De doos met het kaartje wat erop zat geplakt (in een envelop), super leuk kaartje Binnenkant van het kaartje: Toen de doos open was, zag ik dit: Onder de vulling de cadeautjes: Vervolgens alle cadeautjes uitgepakt
Ik had een vermoeden na het kaartje dat het misschien iemand was die ik al eens gehad had of die mij al gehad. Na de hint in de doos 'secret santa van 2015 maar dan andersom' wist ik het zeker; ElineR, jij moet mijn secret santa wel zijn! Heel erg bedankt voor alle cadeautjes
Ik moest wel lachen om het pak pasta, heb ik ergens in mijn berichten staan dat ik van pasta houd? Klopt wel overigens De kersthangers vind ik ook erg leuk. Toblerone vind ik ook 1 van de lekkerste chocola en die koekjes ga ik binnenkort zeker maken, erg leuk
Mijn pakket is ook binnen en lieve SS ik ben er zo blij mee! Het is zoveel meer dan ik verwacht had en je hebt mij ook zeker heel goed gestalkt! De sleutelhanger komt aan de sleutel van het nieuwe huis en mijn vriend kan los met de moestuinpotjes. Terwijl ik met de haakpakketjes op de bank zit. Echt heel heel erg blij mee!
Hier mijn foto verslag: Mijn pakket, mijn moeder had niks gezegd dus was helemaal verrast!
Toen de doos open met een mooie vulling en kaart, hele lieve mooie tekst:
Dan de inhoud maar jeetje wat een cadeaus dat had ik nooit nooit verwacht!
Vervolgens de hints: sorry voor de scheve foto
En alle cadeaus uitgepakt:
Ik ben er echt enorm blij mee en zo verwend en zo mijn smaak! Zo’n eerste SS en dan zo’n leuk pakket. Super!!!
Rambogirl
Geplaatst: 21-12-17 19:18
Ik heb vanmiddag mijn pakket mogen ontvangen!! Ik zal vanavond of morgen een verslagje maken. Ben nu mijn hoofd aan het breken over de hint.
Goldie
Geplaatst: 21-12-17 19:25
SpeechLess oeeh dat doucheiets ziet er goed uit! Koekjesmix is ook erg leuk
Maaike_Melis ook een leuk pakket! Leuke sokken, mok ziet er ook leuk uit en haakpakketjes
Ik ben nogsteeds bezig met het uitzoeken van mijn hint haha ga vanavond weer Verder, zo even naar de paarden
Buffelduke
Geplaatst: 21-12-17 19:41
Ik heb hint 1 al door, de postcode stond op de zijkant. Nu weet ik waar mijn SS woont. Mijn 2e hint krijg ik morgen. Ik ben benieuwd!
Gentlegiant
Geplaatst: 21-12-17 19:46
We waren aan het eten toen ging de bel Dingdong honden over de zeik
En daar was Mn pakketje whoehoe Gelijk open gemaakt en Mn vriend begon al te mopperen “we zijn aan het eten ja” “Jahaaaa even kijken snel” En zag de hints dus die eruit geplukt en naast Mn bord gelegd
Heel leuk! Ik ben altijd bang dat ik ze niet weet ben enorm slecht in hints maar deze wist ik snel gelukkig
Hup snel door eten (het was gelukkig al bijna op) En alles open maken ik dacht Huu een doos met karton Ik ging helemaal uitvogelen wat het moest zijn dacht een knutselwerk ofzo bleek het vulling te zijn?
Karton eraf en cadeautjes! Wat veel! Het eerste wat mij op viel dat Robbie stukke beter was met holografisch papier als ik
Een cadeau werd al snel verraden door de musketon Alles uit gepakt en wat een geweldig pakket! Ben er enorm blij mee en blij verrast
Ik postte vanmiddag nog dat ik hartige trek had ik maak dit open Eerst dacht ik oooooh toetjes maar toen kwam er een pareltje uit
Die krijgt een mooi plekje! Als hij niet gestolen word hier in huis
Alle cadeautjes bij elkaar stuk voor stuk heel erg leuk! Ben er onwijs blij mee Robbie!
Sorry dat ik de laatste tijd niet mega veel online was heb het je geloof ik best moeilijk gemaakt Maar anderzijds ben ik snel tevreden maar dit overtreft alles echt onwijs bedankt!
zorro
Geplaatst: 21-12-17 19:47
rink schreef:
Okee, met wat bokker puzzel hulp heb ik denk ik mijn SS van het ubergave pakket gevonden..
@Zorro ben jij mijn secret santa?
Nee sorry! Ik ga gelijk je hints even nazoeken om te kijken hoe je op mij bent gekomen.. helaas, nog even verder zoeken!
Edit: wat waren de over gebleven letters?
Laatst bijgewerkt door zorro op 21-12-17 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt