Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 15:43

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 16:03

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 16:09

Hee bedankt voor het meedenken! Die zijn al leuker dan wat ik zelf heb gevonden :P

Ik heb deze besteld, vond die wel aardig (vooral de kleur staat wel leuk bij die blonde krulletjes) maar wil er dus nog wat bij en zocht eigenlijk korte mouwen, die van jou zijn dat ook :)

Afbeelding

Tapete, 100% organisch katoen staat erbij. Voor 12 euro op Marktplaats +:)+
Ze heeft nog meer shirtjes ervan.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 16:16

Oh die is leuk pmarena. Weer eens wat anders!

IMJ

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 16:24

Oh maar die is zeker leuk! Betere kwaliteit misschien ook wel!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 16:32

Nou, hij doet me wel denken aan een superfijne romper die we hadden in maat 68 ofzo...ook zo'n ribbeltje en die blééf maar mee rekken. Het ziet er uit als een fijn stofje in ieder geval! Hoe vaker ik er naar kijk, hoe leuker ik hem ga vinden.

Deze stond er ook tussen en daar twijfel ik erg over, maar heb hem er toch maar bij besteld :) Zelfde merk.

Afbeelding

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 17:06

Ja dat zijn allemaal gejatte foto's op die Ali accounts Pmarena. :n

Dat eerste shirt is tof!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 17:37

Ja, denk je...? Zouden ze dat spul niet gewoon in China maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 17:51

Dat spul wordt gewoon in china gemaakt. Het ontwerp kan nagemaakt zijn, dat wel. Maar goed, er zijn ook zat ontwerpen die in Nederland nagemaakt worden :+

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 18:20

pmarena schreef:

Anoniem schreef:
Dat spul wordt gewoon in china gemaakt. Het ontwerp kan nagemaakt zijn, dat wel. Maar goed, er zijn ook zat ontwerpen die in Nederland nagemaakt worden :+

Dat spul wordt zeker weten niet in China gemaakt, althans het origineel niet. Dat wordt gemaakt in Turkije, Litouwen en Portugal onder andere maar in ieder geval hier in de buurt. Mini Rodini wil zeker weten niet in China produceren omdat je dan makkelijk de controle over de supply chain kwijt raakt en ze willen zeker weten dat er bijvoorbeeld living wages (niet minimum) en organisch en gerecyclede materialen gebruikt worden.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 18:35

Nou als ik via Google zoek op Mini Rodini made in china dan komen er toch direct wat webshops boven met Mini Rodini items waar in de omschrijving staat "made in China" dus tja... Op zich maakt het mij persoonlijk niet zoveel uit, daar kunnen ze ook absoluut mooi spul maken en hier in de buurt ook veel minder mooi spul :)

Op Ali nog wel een leuk fris zomershirtje tegengekomen, alleen ik hoop dat dit een foto is van een klein maatje en dat "de mijne" wat langer en slanker valt :D Maar dat leek er wel op als ik de andere shirtjes zag....dus duimen maar want ik vind hem wel leuk :)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door pmarena op 08-03-18 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-18 19:17

Dan is dat namaak. Waarschijnlijk het spul wat op Ali staat :)
Want ik heb hier echt niks van Mini liggen wat buiten Europa is gemaakt. Daar staat het merk ook voor.

Tassen enzo worden wel in China gemaakt. Kleding niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 19:31

Ik had het dan ook over het spul dat op ali staat. Dat wordt wel in china gemaakt :+ Daar reageerde ik op, maar besef me nu dat ‘t wat krom staat :’)

Verder wordt er ook een hoop in cambodja e.d. gemaakt van grotere merken. Zo heb ik ook een aantal originele Carters producten met de amerikaanse winkelkaartjes enal eraan gewoon van Ali gekocht. Dat het het originele spul was kwam ik alleen pas achter toen het in huis was :+

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 19:45

Frugi heeft nog iets cowboy-achtigs
Afbeelding

Ik vind deze otter shirts erg leuk!
Afbeelding
Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 20:20

Oh die zijn ook wel geinig inderdaad!

Die met paardje is wel breed en kort ook, op het plaatje...
En wit en streepjes vallen voor mij ook af maar de plaatjes zijn wel erg leuk :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 20:35

pmarena schreef:

Nee, is ook van een hele andere stof.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 20:46

Op zich vind ik de stof er op de foto's wel fijn uitzien, die binnenkant lekker zacht.
Maargoed mij spreken de prints verder niet genoeg aan om zelf te kopen ofzo :)

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:11

Soms zijn de foto's van het echte merk zeg maar. Zo heb ik eens een trui gekocht dat bleek een namaak Naketano. Ik had destijds echt nog nooit van het merk gehoord maar het zag er fijn uit. Toen ik het binnen kreeg was het dun en de kraag zat anders dan op de foto.

Was ik in dld op vakantie zag ik de trui die ik bedoelde van dus blijkbaar Naketano! Nog eens op Ali gekeken en ja hoor. Daae zag ik ze. Merkje iets verstopt maar nog zichtbaar!
Ik kijk dus nu altijd naar de foto's bij de recensies. Veel waarheidsgetrouwer! :j

Toch kun je je voor die prijzen nog wel eens wat veroorloven. Verkleedkleding is ook echt prima daar voor die kleintjes.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:33

pmarena schreef:
Op zich vind ik de stof er op de foto's wel fijn uitzien, die binnenkant lekker zacht.
Maargoed mij spreken de prints verder niet genoeg aan om zelf te kopen ofzo :)

Omdat het foto's van originele stukken zijn.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:33

Het zijn ook vaak niet eigen foto’s, er heeft al eens een foto van Cruz bij die advertenties gestaan : -O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:35

Ik heb eigenlijk nog niks ontvangen dat niet zo was als op de foto's in de omschrijving, dus echt waar je naar beneden scrolt zeg maar :)
Heb in de babytijd best veel gekocht omdat ik weinig pakjes uit 1 stuk elders kon vinden. Hele fijne kwaliteit katoen ook :j

Ik zie wel regelmatig bij de lok-plaatjes mooier spul staan dan bij de plaatjes in de omschrijving.

Dan zie je bvb. in de lok-plaatjes leuke shirts staan met opgestikt spul, en dan bij de omschrijvings-foto is het ineens een opgedrukt plaatje -O-
Maar dat is in die gevallen dan dus een kwestie van gewoon zelf goed opletten.

Vanaf een euro of 7 per item heb ik eigenlijk alleen nog maar dingen van hele nette kwaliteit ontvangen +:)+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:39

Maar jij was toch zo duurzaam en tegen kinderarbeid?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:40

Pantykous schreef:
Het zijn ook vaak niet eigen foto’s, er heeft al eens een foto van Cruz bij die advertenties gestaan : -O-

Dat is echt heel bizar!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 21:47

Ik koop echt nooit iets van aliexpres of wish oid. Zeker niet voor kinderen. Voor die prijs geloof ik niet dat er de juiste materialen en kleurstoffen zijn gebruikt. Daarvoor heb ik teveel ervaring met Chinese leveranciers.
Deze artikelen worden niet (of in ieder geval niet iedere productiebatch) getest en de kans op bijvoorbeeld te hoge concentraties formaldehyde en AZO kleurstoffen is echt heel hoog. Laat staan dat er getest is op brandveiligheid. Dat wil je gewoon niet op een kinderhuidje hebben.

Ik moet binnenkort ook maar eens gaan shoppen voor de zomer. Nu zijn de prijzen nog leuk ten slotte. Maar ik heb echt geeeen idee of hij dan nog in 80 past of al in 86 zit. Dus ik stel het shoppen nog maar even uit denk ik..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 22:00

lieveli schreef:
Maar jij was toch zo duurzaam en tegen kinderarbeid?

Ik ben van de wol en zijde ;)

En ik ben niet zo naïef om te denken dat direct in China kopen, slechter is dan bij allerlei NL warenhuizen.
Hier bijna alleen maar wol en zijde, voornamelijk heel verantwoord spul.

Maar ook wat jeans tuinbroeken en hier en daar bij uitzondering een shirtje met een printje :)
Laatst bijgewerkt door pmarena op 08-03-18 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt