Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:42

Jibbel, als het verder niks wordt, dan toch gewoon klaar ermee? Bedoel, net als Robijntjah, aan het lijntje houden is erger. Zou ik persoonlijk nog rotter vinden.

Leuk Robijntjah! Gezellig :)

MMIDV

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:56

Er moet wel een bepaald gevoel zijn, om verder te willen afspreken of om een relatie aan te willen gaan. Als dat gevoel mist, houdt het op toch en dan ben je geen bitch maar dan ben je gewoon eerlijk en duidelijk.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:57

Ja, was mijn gedachte ook. Maar ja, omdat hij nu roept, oke, dan geen relatiemateriaal, maar kunnen we dan toch niet scharrelen..? Ik weet t niet hoor. Wat is dan op een gegeven moment t verschil tussen scharrelen en kijken of iets een relatie kan worden? Dat lijntje is erg dun gebleken in het verleden.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 11:02

Tsja.. scharrelen.. dan kun je even leuk paar keer seks met elkaar hebben etc, en dan is het klaar?

Als jij wel gewoon relatiemateriaal zoekt, zou ik niet met deze gaan scharrelen maar verder zoeken

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 11:02

Jibbel je bent zeker geen bitch, er moet toch meer zijn dan dat. Ik heb ook dates en gesprekken gehad die allemaal heel gezellig waren maar ik voelde er verder niet genoeg bij. Ik heb vrienden genoeg, daar ben ik niet naar op zoek, er moet wel meer zijn dan dat... het lijntje tussen scharrelen en een relatie is soms inderdaad erg dun..

Robijntjah mijn leuke tinderdude is ook een jaar gescheiden en heeft 2 kinderen, puur toeval hoop ik :')

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 11:08

Als ik wil scharrelen, dan kan ik dat nu ook. Dus voor de seks hoef ik het niet te doen. Ik hoef niet per se een relatie, maar als ik iemand tegen kom waarbij t gevoel helemaal top is, dan prima.

Oke, thnx meiden. Dit had ik ff nodig. Wist t al wel, maar ging aan mezelf twijfelen. Voor mij is het dan wel helder. Ook geen gescharrel.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 11:26

Ik heb dus nog nooit gescharreld :D

Vriendinnen zeggen dat ik dat beter eens een keertje zou doen, maar hoe begin je daar in hemelsnaam aan? :D

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 11:27

Belsje schreef:
Ik heb dus nog nooit gescharreld :D

Vriendinnen zeggen dat ik dat beter eens een keertje zou doen, maar hoe begin je daar in hemelsnaam aan? :D

Precies dit! Hoe begin je :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 11:31

Hahah ja zoiets loopt gewoon zo, je ontmoet iemand, je vind elkaar leuk maar wilt geen relatie om een bepaalde reden maar het is wel gezellig of leuk genoeg om elkaar te blijven zien. Zo heb ik iemand ontmoet waarmee we op bepaalde vlakken om het zo maar te zeggen erg goed klikken :+ en we vinden elkaar ook aantrekkelijk en gezellig, maar ik voel verder niks voor hem en hij wil geen relatie maar gewoon lekker vrij zijn. We hebben geen verplichtingen naar elkaar toe, zien elkaar soms weken of maanden niet en dan weer eens wel, helemaal prima hoor haha.

Maar niet iedereen zal het kunnen. Ik heb vaker gehad met scharrels dat 1 van de 2 toch gevoelens krijgt en dan is het weer allemaal ellende -O- dus je moet het wel net treffen denk ik.

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 11:47

@anne_bento: mhm ik denk dat ik daar ook wel zin in heb in scharrelen zoals jij het beschrijft klinkt dat perfect :o

@Danielle: wat fijn dat het officieel is! Die vrienden ontmoeten, het blijft toch stressy he.

Ik heb deze week 3 dates (hoezo op zoek naar scharrels? :+ ). Vanavond na het werk met een nieuwe tinderboy, donderdag met een oude tinderboy en vrijdag met een nieuwe tinderboy.

De oude tinderboy is zowat mijn mannelijke versie, maar ik wil niet meteen een relatie met hem beginnen. Toen we hebben gedate in januari heb ik hem dat verteld dat ik een relatie niet zag zitten dus ik hoop dat hij dat heeft onthouden, en niet terug hoopt op een relatie.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 11:48

anne_bento schreef:
Hahah ja zoiets loopt gewoon zo, je ontmoet iemand, je vind elkaar leuk maar wilt geen relatie om een bepaalde reden maar het is wel gezellig of leuk genoeg om elkaar te blijven zien. Zo heb ik iemand ontmoet waarmee we op bepaalde vlakken om het zo maar te zeggen erg goed klikken :+ en we vinden elkaar ook aantrekkelijk en gezellig, maar ik voel verder niks voor hem en hij wil geen relatie maar gewoon lekker vrij zijn. We hebben geen verplichtingen naar elkaar toe, zien elkaar soms weken of maanden niet en dan weer eens wel, helemaal prima hoor haha.

Maar niet iedereen zal het kunnen. Ik heb vaker gehad met scharrels dat 1 van de 2 toch gevoelens krijgt en dan is het weer allemaal ellende -O- dus je moet het wel net treffen denk ik.

Dat dus. Het loopt zo. Ik leerde m kennen en beiden hadden 0 intentie om iets te beginnen. Maar ja, het klikt, je hebt t leuk en gezellig en op een gegeven moment komt van het een het ander. En als dat dan ook een leuke toegevoegde waarde geeft aan je vriendschap, is dat alleen maar fijn. Ik zie mn scharrel wel zo'n 2/3 x per week meestal. Denk alleen dat onze situatie ook weer niet helemaal 'normaal' is, want bij ons zijn er wel over en weer gevoelens (anders zou ik t al niet eens kunnen), maar willen geen relatie. Denk dat we ergens dondersgoed weten dat we als persoonlijkheden in een relatie niet het beste in elkaar naar boven weten te halen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 12:01

Ik vind dat verschil tussen scharrel en relatie dan zo raar.. het enige verschil is dus dat je elk ook met een ander mag omscharrelen?

Ik hou er niet van hahah, ik wil mijn man niet delen en gelukkig hij mij ook niet :P

Oh ik vind het totaal niet stressy om vrienden/familie te ontmoeten hoor, ben daar best wel relaxt in altijd haha. Binnenkort zijn tuin even onder handen nemen (opzich netjes hoor, alleen wat onkruid wat ik weg wil en de bloembakken moeten anders! Hahah)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 12:13

Voor mij is het verschil dat ik verder niks voor hem voel. Hij zou ook niet bij me passen gewoon in dagelijks leven. Hij is verder heus wel gezellig en aantrekkelijk maar niet echt mijn type ofzo, dus voor een scharrel prima. Ik zou het niet kunnen zoals bij jou Jibbel, 2/3x per week zien, dan zou ik toch wel meer gevoelens krijgen mezelf kennende.. ik hou met mijn scharrels wel een afstand wat onze privé levens verder betreft, we zullen niet uit eten gaan of een avondje film kijken ofzo.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 12:17

Ik kwam mijn fwb van jaren geleden afgelopen week ook tegen op tinder.
Hij is nu gescheiden met 2 kids.

Heb maar niet op like gedrukt :+

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 12:21

En dat doe ik dus met mijn scharrel weer wel. Eigenlijk is het gewoon een hele goede vriend waarmee ik alles bespreek en leuke dingen doe, maar daarbij hebben we een extraatje. Vandaar dat ik ook al aangaf dat t lijntje tussen scharrel en (toekomstige) relatie soms heel dun kan zijn.

Het gaat mij niet eens erom dat ik anderen wil zien of ermee scharrelen Danielle, maar ik merk voor mezelf dat je 'verantwoordelijkheden' en 'verplichtingen' die bij een relatie horen, momenteel niet bij mij passen. Tenminste, ik ben nog niemand tegen gekomen waar ik dat bij opzij kan zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 12:24

anne_bento schreef:
Jibbel je bent zeker geen bitch, er moet toch meer zijn dan dat. Ik heb ook dates en gesprekken gehad die allemaal heel gezellig waren maar ik voelde er verder niet genoeg bij. Ik heb vrienden genoeg, daar ben ik niet naar op zoek, er moet wel meer zijn dan dat... het lijntje tussen scharrelen en een relatie is soms inderdaad erg dun..

Robijntjah mijn leuke tinderdude is ook een jaar gescheiden en heeft 2 kinderen, puur toeval hoop ik :')

Welke regio?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 13:19

Hij komt uit zuid-holland

Ik ga hem vanavond al ontmoeten := zitten zo te appen dat ik dacht, doe eens gek, ik rij er vanavond heen. Al is het maar voor kort want ik kan pas komen zodra zijn kids op bed liggen en moet er morgen vroeg uit, ben bij elkaar wel 2 uur onderweg :wow: maar oke, ik ben te nieuwsgierig naar hem geworden :x

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 14:01

Voor mij is een scharrel, of liever FWB, ook dat er verder geen verplichtingen zijn. Dat ik niet naar zijn ouders hoef, en hij niet naar de mijne. Dat ik niet met z'n vrienden hoef te zitten, dat ik niet de hele dag hoef te appen, dat ik niet elke week hoef af te spreken enz. En dat er geen gevoelens zijn, ook wel prettig.

Nu iemand ontmoet waarbij er misschien wel meer gevoelens kunnen komen en dat is maar eng :') Maar ben wel nieuwsgierig genoeg om het door te zetten dus ik ben heel benieuwd waar dit heengaat.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 14:06

Oeh dus toch eerder afspreken! Veel plezier! Ach dan weet je ook gelijk of je dit moet doorzetten of niet ;)

Ah ok, vandaar! Ach alles gaat altijd in overleg uiteraard ;)
Ik vind het juist wel leuk om iedereen te ontmoeten, weet je ook beetje waar hij/zij het over heeft, kun je er meer over mee praten etc.

Wij zijn gister met de honden naar het bos geweest, mijn kleine hondje houd normaal niet zo van water etc.. Maar gister ging ze dus uitgebreid in de modder rollen! En R. had me toch een lol hahah..
Maar ik was degene die haar onder de douche mocht doen toen we thuis kwamen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 14:12

Oh dat is de andere kant van nl, geen stress, zeker niet dezelfde hahahaha!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 14:15

Robijntjah schreef:
Oh dat is de andere kant van nl, geen stress, zeker niet dezelfde hahahaha!

Gelukkig maar hahah, er zijn waarschijnlijk zat mannen die een jaar gescheiden zijn en 2 kids hebben, maar toch :+ :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 14:24

Hahahaha ja inderdaad. Ik moet wennen aan het idee maar goed in mijn leeftijdscategorie zal ik dat echt wel vaker gaan tegenkomen :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 14:27

Ja heb ik ook hoor, ik heb ook geen flauw idee of en hoe ik daarmee om zou moeten gaan, maar zover kijk ik nog niet, kan daar nu wel over nadenken maar voor hetzelfde geld wordt het verder sowieso niks..
Hij heeft me wel gevraagd of ik nog kinderen wil, ik heb aangegeven dat ik dat inderdaad wil en gevraagd of hij er nog meer wil. Hij zei niet per definitie nee maar staat er ook niet om te springen... dat kan ik me wel voorstellen :) maar, latere zorg haha! Voor hetzelfde geld knap ik of hij vanavond af :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 14:34

Ik wil geen kids en ben daar lekker duidelijk over geweest haha.
Moest wel lachen want zaterdag in de kroeg zei ie tegen die vriend van me: 'stel ons anders even voor joh' :') Heerlijk spontaan haha.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 08:38

Zo lekker gaar op mijn werk, was pas 2 uur thuis :wow:
Maar was volgens mij en aardig geslaagde date haha... hij was in het echt veeeel knapper dan op de foto's :o gezellig gekletst met een wijntje, geloof dat de klik er wel is, en de aantrekkingskracht ook zeker, of het relatie-materiaal is betwijfel ik ergens een beetje maar ik denk wel we elkaar morgen weer zien :D