Leuk Robijntjah! Gezellig

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
anne_bento schreef:Hahah ja zoiets loopt gewoon zo, je ontmoet iemand, je vind elkaar leuk maar wilt geen relatie om een bepaalde reden maar het is wel gezellig of leuk genoeg om elkaar te blijven zien. Zo heb ik iemand ontmoet waarmee we op bepaalde vlakken om het zo maar te zeggen erg goed klikkenen we vinden elkaar ook aantrekkelijk en gezellig, maar ik voel verder niks voor hem en hij wil geen relatie maar gewoon lekker vrij zijn. We hebben geen verplichtingen naar elkaar toe, zien elkaar soms weken of maanden niet en dan weer eens wel, helemaal prima hoor haha.
Maar niet iedereen zal het kunnen. Ik heb vaker gehad met scharrels dat 1 van de 2 toch gevoelens krijgt en dan is het weer allemaal ellendedus je moet het wel net treffen denk ik.
anne_bento schreef:Jibbel je bent zeker geen bitch, er moet toch meer zijn dan dat. Ik heb ook dates en gesprekken gehad die allemaal heel gezellig waren maar ik voelde er verder niet genoeg bij. Ik heb vrienden genoeg, daar ben ik niet naar op zoek, er moet wel meer zijn dan dat... het lijntje tussen scharrelen en een relatie is soms inderdaad erg dun..
Robijntjah mijn leuke tinderdude is ook een jaar gescheiden en heeft 2 kinderen, puur toeval hoop ik