Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 14:34

Mee eens, ik vind het ook geen gekke vraag. Als iemand de moeder van zijn kinderen zoekt, is hij bij mij ook heel erg aan het verkeerde adres := Iemand die spanning in bed zoekt omdat zijn huidige partner dat niet wil/kan, hoef ik ook niet. Dus ja, ik vind het wel belangrijk om te weten wat iemand wil/zoekt :)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 14:36

ik vind nu persoonlijk de vraag "wat zoek je nu in een man" niet hetzelfde als je intenties waarom je op Tinder zit?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 14:39

Mwah, het is wel onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ik zoek een zelfstandig type met een eigen leven, zonder directe kinderwens en die niet al bezig is met een ander. Oh ja, en minimaal 1.85m :') Dus iemand met een hele sterke kinderwens valt al snel af, want ik wil geen kinderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 14:57

Ik vind 't ook wel fijn om te weten wat iemand van mij verwacht, geen zin om ergens veel tijd en energie in te stoppen als je dat met een simpele vraag had kunnen voorkomen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 15:03

petitparis schreef:
ik vind nu persoonlijk de vraag "wat zoek je nu in een man" niet hetzelfde als je intenties waarom je op Tinder zit?

Vind ik ook. :j
Ik zou ook niet zo snel weten wat ik op die vraag moet antwoorden.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 15:38

Lastig Berdien, wat is het toch altijd met die mannen die een beetje fout zijn maar zo woest aantrekkelijk..

Die vraag wordt toch meestal wel gesteld in de eerste gesprekken, jammer dat een heleboel mannen toch niet helemaal eerlijk zijn over hun intenties. Van alle normaal ogende mannen die ik de laatste tijd heb gesproken kies ik weer de soort van casanova van het dorp uit blijkt na een paar dates..zucht.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 15:41

ik weet ook graag waarop of waaraan en idd de vraag "waar ben je naar op zoek" valt heel erg snel. maar imo is het niet hetzelfde als "wat zoek je in een partner". Op de eerste kan ik heel snel antwoorden, op de 2de alleen met wat ik niet wil/zoek :D

wat is er zo "fout" aan de motorman van Berdien? Dat heb ik gemist of overgelezen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 15:49

Zit een hele voorgeschiedenis aan vast. Hij is een tijdje terug ineens verdwenen, was overal geblokkeerd zonder uitleg. Op de avond van onze date :+ En een maand geleden nam hij ineens weer contact op. Hij had spijt, was toen een kwestie van cold feet en weg van de minste weerstand. Uhu. Nou ja, elkaar toen wel gezien omdat ik wilde weten wie hij was. Afgelopen vrijdag elkaar voor de tweede keer gezien. Hij is héél erg leuk. Maar dus al eerder verdwenen, heel gesloten en het zou me niet verbazen als er nog veel meer achter zit.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 15:55

Maar wat je zoekt kan je in je tekst kwijt en ook dat je geen kinderwens hebt. En eisenlijstjes werken niet dus met die vraag kan ik niks of je krijgt een cliche antwoord. Niemand zegt van zichzelf dat hij een chagrijnige niet spontane negatieve saaie kerel is. En irl zou je iemand misschien super leuk vinden die je nu bij die vraag laat schieten.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 15:56

@ berdien: een projectje dus. Daar zou ik in jouw plaats het fijne van willen weten :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 15:58

Zijn ze te vinden zonder kinderwens? Ik krijg het gevoel dat ze allemaal kids willen zelf oudere mannen dat ik denk ben realistisch.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 16:02

Zeker petitparis, zeker. Als het aan mij ligt gaat dat ook gebeuren :Y) :D

Ik ga in mijn bio niet mijn eisenlijst of wat ik zoek vermelden. Ja, dat ze hun d*ckpics bij zich mogen houden, die gaan namelijk snel vervelen :+ Verder staat er in waar ik woon en hoe lang ik ben. Dat scheelt weer gezemel daarover :P

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 16:21

Dan nog krijg je die vragen haha.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 17:34

Ik zou wel antwoord kunnen geven op de vraag wat ik in een man zoek: iemand die 100 % voor een relatie gaat, een kinderwens heeft, iniatiefrijk is, geen einzelgänger (ik hou wel van 'alles' delen en samen doen) en of zijn toekomstbeeld aansluit bij mijn toekomstbeeld. :))

Hier nog dates in het vooruitzicht?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 17:51

Ik zou vandaag date hebben maar tindermans was kei moe van het werk ( dagen van zo'n 12 uur dus dan snap ik het wel) Wel jammer maar eigenlijk maar goed want bij mij is vanmorgen het maandelijkse buikpijnfeestje weer aangevangen.
Nu zien we elkaar misschien morgen. Heb wel zin om m weer te zien zeg! En hoop echt dat er dit keer iets uitkomt...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 17:55

Zonnetje81 schreef:
Zijn ze te vinden zonder kinderwens? Ik krijg het gevoel dat ze allemaal kids willen zelf oudere mannen dat ik denk ben realistisch.

Gelukkig wel!
Ik had in mijn tekst staan dat ik als de ander kinderen wil hij mij vooral weg moest swipen. En toen 'vond' ik mijn huidige vriend, dus er precies hetzelfde in staat!

Ik heb overigens wel vaak discussies gehad met mannen die me wel liketen, maar vooral om te vissen naar waarom ik geen kinderen wil en die het onbegrijpelijk vonden. Zonde van mijn tijd, die deed ik weer weg :+

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 18:02

Ik zocht gewoon een leuke jongen/man waarmee ik kan lachen, alles kan delen, lief, en bij voorkeur lang is :')
En op de lange termijn (ik ben 18 _O-), zou ie niks tegen huisdieren moeten hebben en eventueel een kinderwens.

Ik heb dat alles gevonden en nog veel meer. Een enorme klik met hem, inmiddels ruim 3 maanden samen en ik hoop natuurlijk nog veel langer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 18:05

Ik vind het ook geen gekke vraag om mee te openen.. Ik ben momenteel helemaal nog niet op zoek naar een relatie en heb geen kinderwens, dus als mannen dat zoeken, hoef ik er geen tijd in te steken toch?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 18:18

Goof schreef:
Zonnetje81 schreef:

Gelukkig wel!
Ik had in mijn tekst staan dat ik als de ander kinderen wil hij mij vooral weg moest swipen. En toen 'vond' ik mijn huidige vriend, dus er precies hetzelfde in staat!

Ik heb overigens wel vaak discussies gehad met mannen die me wel liketen, maar vooral om te vissen naar waarom ik geen kinderen wil en die het onbegrijpelijk vonden. Zonde van mijn tijd, die deed ik weer weg :+

Ik twijfel steeds meer of ik ze zelf (nog) wel wil. Mijn gevoel zegt steeeeds meer nee. Van een ander vind ik ze leuk! Maar heb niet de behoefte om ze zelf te dragen uit te poepen en je hebt ze altijd... En ik ben niet meer de jongste het staat me ook tegen om na al die jaren mn vrijheid op te geven en late als ze 20 zijn ben ik tegen de 60 als ik al een vent zou vinden en voor mn 40 kids krijg.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 18:19

Dan is de vraag wat zoek je op tinder....ik zet dat in mn tekstruimte.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 18:25

Ik wist wel wat ik een man zicht hoor toen ik vrijgezel was. Behoorlijke lijst.. Maar ik heb iemand die er aan voldoet -geeft zichzelf high five-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 18:31

Mijn ervaring was altijd dat je zo'n lijstje echt niet neer hoeft te zetten, want mannen lezen dat toch niet..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 18:49

Mijn eisen waren:
Baardje, verzorgd uiterlijk, lang (1.90) en geen hekel aan dieren. :+

Dat is gelukt. :P

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 19:06

Ik heb geen eisen. Hij heeft het of hij heeft het niet, there's no inbetween :+

Ik heb weer een klein beetje met frummel. Hij flirt wel constant, dus weet wel zeker dat hij me nog een keer wil zien, ik ga binnenkort gewoon weer vragen wanneer hij kan, maar dan zeg ik er wel bij dat het van twee kanten moet komen. Hij is zo leuk, bah :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 19:08

Ik heb een klik of niet al is hij op papier nog zo perfect maar als je het niet voelt