Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Santigo_ schreef:Ik rende vanmorgen, toen werd gefloten dus ik stopte al en dacht laat maar, ik pak de volgende wel. Nou toen werd me toe gesnauwd door de conductrice dat ik dan dus snel in moest stappen. Nouja... Ben blij dat ik dacht dan niet in plaats van me er nog tussen duw.
Gianti schreef:Wat een achterlijke asociale rokers heb je toch... ik zit op bankje bij bushokje. Gaat iemand naast me staan en steekt een peuk op.. krijg vol rok en ook as op mij.. zit echt op mijn broekik spreek dus aan en ben ik volgens hem degene die maar moet oprotten
purny schreef:Dit keer een ergernis op de chauffeur. Er stapt een vrouw in met kinderwagen. Goed chipkaart pakken duurt iets langer. Vrouw checkt in. Na een paar haltes stopt de bus en meneer doet z'n deuren open en begint hard te roepen dat ze niet ingecheckt heeft. Mevrouw verteld dat ze wel ingecheckt heeft. Houdt pasje ook voor apparaat en deze checkt uit. En raakt lichterlijk geïrriteerd. Mevrouw verteld dat meneer gek in z'n hoofd is en chauffeur antwoord: we zijn allemaal gek in ons hoofd behalve jij. Chauffeur is ook geïrriteerd en rijd als een idioot.
Meneer kon ook vragen of mevrouw had ingecheckt. Was een stuk vriendelijker overgekomen
purny schreef:Ook al heb je een kak dag en ben je niet op zijn vrolijkst, dan nog geeft het jou niet het recht om zo tegen passagiers te doen. Kom je erachter dat jij als chauffeur of ander persoon een fout hebt gemaakt dan is het wel zo netjes en professioneel om je excuses aan te bieden.
Een andere chauffeuse vertelde mij dat wanneer de chauffeur een klacht krijgt hij of zij er niks tegenin te brengen heeft als er geen getuigen waren. En getuigen van zijn asociale gedrag waren er.