Callisto04 schreef:Yonker, rationeel gezien heb je volkomen gelijk. Als ik dit lees denk ik ook dat het enkel verdere moeilijkheden zou brengen, maar ik weet zelf ook dat ik het zelf ook direct terug zou willen proberen, zelfs na 3 maanden complete radiostilte na een gelijkaardig einde. Ik denk ook dat ze beide jong zijn, in mijn geval was ze 36, ik denk dat het dan nog een stuk moeilijker is. En toch zou ik er zonder aarzelen terug induiken. Eigenlijk zou ik beter Tinder installeren of zo om het achter te laten denk ik soms, maar ik weet niet of dat zo slim zou zijn. Ik ben met haar ook begonnen vlak na een andere relatie die continu die hoogtes en laagtes had, 20 keer (bij benadering uiteraard) dat ze er een punt achter zette en na een week terugkwam. Dus ja, het is toch allemaal niet zo simpel of zwart-wit.
Als je mijn berichten na leest dan weet je dat het bij mij en mijn ex ook ineens vanuit het niets was dat hij het uitmaakte. Dat is nu ongeveer 1,5 maand geleden.... ik ben lekker gaan tinderen en gewoon afleiding zoeken. En ik zit nu op het punt dat ik heel boos ben en hem voor alles uit wil schelden en hem ook echt niet meer vertrouw. Dus ik denk dat je wel degelijk op dat punt zal komen ooit

Ik denk dat restistance vooral moet proberen het los te laten.... dat is makkelijker na 1 maand dan na 6 maanden.... ik zou echt afscheid nemen, en het laten voor wat het is.... wat heb je eraan om achter iemand aan te lopen die niet wil??