Sanne, nja hoeft dan niet per se merk te zijn, maar zeker wel dat model en die kleur en zo Leuuuke kleren trouwens
Anoniem
Geplaatst: 06-10-15 16:15
Leuk Sanne! Ik ben echt gek op die kleur broeken, heb er zelf ook 2 van. Ik vind de schoenen nog een beetje gek aanvoelen met lopen, dus ik hoop dat ik ze ook als wolkjes vind zitten straks!
Mijn asos pakketje staat nu al 2 dagen op: aangemeld maar nog niet afgegeven Hij moet wel nog komen voor vakantie hoor :'(
En ik had een nieuw jurkje van de steps via marktplaats gekocht, dus nog best wat voor betaald, en ze zegt dat ze hem donderdag al op de post heeft gedaan; en er staat nog steeds alleen bij: zendig ontvangen bij post nl, bezorgdatum onbekend. GRR. De code stuurde ze pas gister, dus ik weet natuurlijk niet wanneer ze het ECHT heeft verzonden, maar als ze hem gister had weggebracht (toen stond er al ontvangen door post nl) dan had het er ook vandaag al moeten zijn... maar er staat gewoon nog steeds geen info bij...
Macyy
Geplaatst: 06-10-15 17:01
Mooi Rebec!
Ja, ik denk dat ik wacht op de sale Corien! Zijn ze dan echt voor de helft?
Wauw, mooie broek Sanne! Zoiets staat ook nog op mijn lijstje.
@hierboven, wat balen zeg! Hopen dat je ze snel binnen krijgt
Ik heb geen geduld nu ik klaar ben met m'n studie heb ik de hele dag de tijd om op m'n pakketje te wachten heb gewoon zin in de vakantie haha, maar wil wel graag een bikini aan bij t zwembad
Voor stage ga ik dit keer op een sociale dienst staan in plaats van een ziekenhuis ( wat dus betekent dat ik geen wit pakkie en sneakers aan hoef, maar gewoon netjes kan gaan werken ). Bedenk me alleen nu dat ik buiten witte adidasjes en 2 paar docs geen 'nette' laarsjes heb.
Is het heel raar dat ik speciaal voor stage nieuwe laarsjes aanschaf? Kan ze daarna nog wel gebruiken maar ik heb al 4 paar winterschoenen
Nooit genoeg schoenen Anders sta je elke dag weer voor je kast te bedenken dat je geen laarsjes hebt als je ze aan wil, ze komen altijd nog wel van pas, ook na je stage
Super leuk Corien! Vind hem nu je hem aan hebt echt tof.
Ik ben goed geslaagd in de stad! Een donker blauw en groene blazer gescoord, foto's komen later
xniieeenke
Geplaatst: 07-10-15 16:07
Welke schoenen staan bij mijn nieuwe pantallon?
-
EDIT: net even op laptop gedaan en tinypic verpest ALLES Hij is donkergroen, de ruitjes zijn huiskleurig en daar in zitten witte en rode en donkergroene dingetjes. Tussen de ruitjes in allemaal rode kleine rondjes.
Even een vraagje van een stille meelezer: Weet iemand toevallig waar ze mooie grijze high-waisted jeans hebben? Liefst niet al te duur, en geen mix van grijs en zwart