Vanmiddag nog 9 graden en toen ik net weg ging van werk was het al flink afgekoeld naar 4 graden.
quartel
Geplaatst: 06-12-14 20:37
Nu dan eindelijk vanavond maar opgestapt...gelukkig hebben we prima verlichting om de bak. Alleen een beetje jammer dat mijn peerd weer zo moet schrikken van die schaduw die hem maar blijft achtervolgen .....de sukkel!!!
We hebben het wel droog gehouden en echt heel koud hadden we het niet.
Briiet
Geplaatst: 06-12-14 20:38
Wat een heerlijk weertje vandaag. Vanmiddag zonnig en tegen de avond volle maan en weinig wind. Net mijn zoontje zijn angry bird taart op gehaald want morgen is die jarig.
Echt heerlijk buiten! Kom net terug van hond uitlaten. Gras is wit, daken van auto's zijn wit, maar de Leidse Rijn is nog niet bevroren...
Lous
Geplaatst: 07-12-14 00:36
Het water is nog veel te warm om te bevriezen. Vanavond voordat ik van mijn ouders in Capelle a/d IJssel terug naar Breda reed, ook eerst mijn ruiten moeten krabben.
Laatst bijgewerkt door Lous op 07-12-14 00:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik meld me ok weer even, want maandag is er kans op onweer Net zat ik nietsvermoedend op de fiets naar huis, helemaal neit wetende dat het glad zou kunnen worden, al was het wel retekoud en vochtig
Wat een mooie ochtend nog gauw een buitenrit maken voor de regen komt
dejavu
Geplaatst: 07-12-14 09:33
esje01 schreef:
Wat een mooie ochtend nog gauw een buitenrit maken voor de regen komt
Nou inderdaad! Het belooft vanmiddag echt druilweer te worden. Ik ga ook nog even een ritje maken en met de honden een goede wandeling maken. Vanmiddag wat binnenwerk verzetten.