Dott schreef:Joah, ik koop idd wel een doosje chocola ofzo voor dr.
Valt me op dat veel mensen gewoon niet komen opdagen. Of ligt dat aan mij ofzo?
Wel leuk, hoop dat t jurkje is wat je hoopt.
Dankjewel.

Het is dit jurkje (incl. pettycoat)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Dott schreef:Joah, ik koop idd wel een doosje chocola ofzo voor dr.
Valt me op dat veel mensen gewoon niet komen opdagen. Of ligt dat aan mij ofzo?
Wel leuk, hoop dat t jurkje is wat je hoopt.
Dankjewel.
Het is dit jurkje (incl. pettycoat) [ Afbeelding ]
Cayenne schreef:Veertje11 schreef:We hebben echt sirieus intresse. Het komt nu over dat die pony iets aan zijn Rug heeft of nog niet zadelmak is
Vragen of ze wel mag rijden wanneer ze zelf een zadel en bontje meeneemt. Kijken wat ze dan voor antwoord geven.
Samsie schreef:Ze zegt nu dat ze me vervelend vind en waar ik normaal UGG'S voor 50 euro vandaan had willen halen. Dat zij ook foto's heeft en dat ik het maar lekker moet melden.
Ik heb maar even duidelijk gemaakt dat het me om het gat ging wat dichtgenaaid is. Want het leek wel alsof ze dat niet echt snapte.
Is het zo moeilijk om daarvoor een excuses aan te bieden? Ik vraag niet eens om geld.
kesha1 schreef:Hoii ik had paarse bjorn-borgschoenen. ik was er uit gegroeid dus me moeder gooide ze op marktplaats.
iemand reageerde dus me moeder stuurde die dingen op, er werdt niet betaald en dus ging ze allemaal smoesjes -de koper- ophangen van jaa ik was op vakantie, ik zie van de koop af.
mijn moeder gaat dus als de schoenen niet terug komen, aangifte doen want wat ze ook zij;
ach het zijn MAAR EEN PAAR AFGETRAPTE GYMEN -toen ik dat hoorde werd ik heel boos vooral omdat ze helemaal nieuw waren behalve dat die uiteindes van je veters die dopjes waren kapot-
ze ging nog verder, dat mijn moeder er niet zo'n groot probleem van moest maken. ect
kesha1 schreef:Hoii ik had paarse bjorn-borgschoenen. ik was er uit gegroeid dus me moeder gooide ze op marktplaats.
iemand reageerde dus me moeder stuurde die dingen op, er werdt niet betaald en dus ging ze allemaal smoesjes -de koper- ophangen van jaa ik was op vakantie, ik zie van de koop af.
mijn moeder gaat dus als de schoenen niet terug komen, aangifte doen want wat ze ook zij;
ach het zijn MAAR EEN PAAR AFGETRAPTE GYMEN -toen ik dat hoorde werd ik heel boos vooral omdat ze helemaal nieuw waren behalve dat die uiteindes van je veters die dopjes waren kapot-
ze ging nog verder, dat mijn moeder er niet zo'n groot probleem van moest maken. ect