Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:39

Dott schreef:
Joah, ik koop idd wel een doosje chocola ofzo voor dr.
Valt me op dat veel mensen gewoon niet komen opdagen. Of ligt dat aan mij ofzo?

Wel leuk, hoop dat t jurkje is wat je hoopt.

Dankjewel. :)
Het is dit jurkje (incl. pettycoat) Afbeelding

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:43

Zou best kunnen dat je het jurkje zaterdag binnen krijgt :j Lijkt me wel dat diegene morgenochtend het geld heeft.

Ik wou nog even terug komen op diegene die het verkeerde huisnummer had opgeschreven op mijn pakketje. Ze had het telefoonnummer opgezocht van diegene(Die 2 huizen verderop woont) en gebeld. Vind ik wel netjes. :)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:47

Jolien87 schreef:
Dott schreef:
Joah, ik koop idd wel een doosje chocola ofzo voor dr.
Valt me op dat veel mensen gewoon niet komen opdagen. Of ligt dat aan mij ofzo?

Wel leuk, hoop dat t jurkje is wat je hoopt.

Dankjewel. :)
Het is dit jurkje (incl. pettycoat) [ Afbeelding ]

Leuk :D

Mijn vriend werd net gebeld.over een vaatwasser die we weer verkocht hadden omdat we niet konden inbouwen.
Kennelijk loopt t water niet weg. (Week geleden hebben ze hem opgehaald)
Maar telefoontje kwam (op mij) over alsof ze wilden dat wij er wat aan deden.. maar ik ga hem iig niet terugnemen. We zijn al voor genoeg geld de mist in gegaan deze verhuizing en voor zo ver ons bekend werkte die gewoon..

Koelkast die we hadden gekocht blijkt ook al niet goed te zijn en was ook duur zat..

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 00:26

Cayenne schreef:
Veertje11 schreef:
We hebben echt sirieus intresse. Het komt nu over dat die pony iets aan zijn Rug heeft of nog niet zadelmak is

Vragen of ze wel mag rijden wanneer ze zelf een zadel en bontje meeneemt. Kijken wat ze dan voor antwoord geven.

Dan zou ik dr niet laten rijden. Met bbp wel hoor. 1x iemand die perse eigen flut zadel erop wou rara wat pony dee als reactie

Vero

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 10:35

na een lange mail mag ze toch rijden! maar dan wel zonder zadel. w gaan er volgende week heen

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 10:52

Heb mijn UGG's binnen gekregen... Ze zei dat ze nieuw waren.. Zo zien ze er ook wel uit, alleen de linkerlaar s is beschadigd en gemaakt. Dit had ze niet gemeld in de advertentie :(

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 11:54

Bah.. daar zou ik nog wel even een mail achteraan doen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 11:55

Inderdaad.
Wil je ze wel houden of op z'n minst wat geld terug ?

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 11:57

Ja, heb ik gedaan. Heb er best wel wat voor betaald. Hopelijk geeft ze een deel van me geld terug, maar dat betwijfel ik. Heb er ook melding van gemaakt bij Marktplaats.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 11:58

Shirley schreef:
Inderdaad.
Wil je ze wel houden of op z'n minst wat geld terug ?

Ik wil ze op zich wel houden, maar ook een deel van mijn geld terug. Vind dit gewoon asociaal...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 11:58

Is ook absoluut niet netjes :n
Ben benieuwd, succes !

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:33

Ik heb een mailtje terug van der gehad. Dat de UGG's in orde waren en dat ze ze alleen een aantal keer in huis heeft gedragen. Verder dat kwam het erop neer dat ik niet moest zeuren voor het bedrag waar ik ze voor heb gekocht. Terwijl ik €50,- veel geld vind, dan verwacht je dat het in orde is lijkt mij?

Heb terug gemaild dat het me niet lijkt dat ze zo uit de winkel komen. En dat ik niet eens persee geld van der hoef te zien, maar dat ik een excuses wel op zijn plaats vind...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:38

Wat een rare reactie :?

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:40

Hoii ik had paarse bjorn-borgschoenen. ik was er uit gegroeid dus me moeder gooide ze op marktplaats.
iemand reageerde dus me moeder stuurde die dingen op, er werdt niet betaald en dus ging ze allemaal smoesjes -de koper- ophangen van jaa ik was op vakantie, ik zie van de koop af.
mijn moeder gaat dus als de schoenen niet terug komen, aangifte doen want wat ze ook zij;
ach het zijn MAAR EEN PAAR AFGETRAPTE GYMEN -toen ik dat hoorde werd ik heel boos vooral omdat ze helemaal nieuw waren behalve dat die uiteindes van je veters die dopjes waren kapot-
ze ging nog verder, dat mijn moeder er niet zo'n groot probleem van moest maken. ect

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:42

Ze zegt nu dat ze me vervelend vind en waar ik normaal UGG'S voor 50 euro vandaan had willen halen. Dat zij ook foto's heeft en dat ik het maar lekker moet melden.

Ik heb maar even duidelijk gemaakt dat het me om het gat ging wat dichtgenaaid is. Want het leek wel alsof ze dat niet echt snapte.

Is het zo moeilijk om daarvoor een excuses aan te bieden? Ik vraag niet eens om geld.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:43

Samsie schreef:
Ze zegt nu dat ze me vervelend vind en waar ik normaal UGG'S voor 50 euro vandaan had willen halen. Dat zij ook foto's heeft en dat ik het maar lekker moet melden.

Ik heb maar even duidelijk gemaakt dat het me om het gat ging wat dichtgenaaid is. Want het leek wel alsof ze dat niet echt snapte.

Is het zo moeilijk om daarvoor een excuses aan te bieden? Ik vraag niet eens om geld.

Ze heeft er geen spijt van, ziet het probleem niet. Dan kan ik me prima voorstellen dat ze haar excuses niet aanbied, want die zijn voor als je wél ergens spijt van hebt.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:43

kesha1 schreef:
Hoii ik had paarse bjorn-borgschoenen. ik was er uit gegroeid dus me moeder gooide ze op marktplaats.
iemand reageerde dus me moeder stuurde die dingen op, er werdt niet betaald en dus ging ze allemaal smoesjes -de koper- ophangen van jaa ik was op vakantie, ik zie van de koop af.
mijn moeder gaat dus als de schoenen niet terug komen, aangifte doen want wat ze ook zij;
ach het zijn MAAR EEN PAAR AFGETRAPTE GYMEN -toen ik dat hoorde werd ik heel boos vooral omdat ze helemaal nieuw waren behalve dat die uiteindes van je veters die dopjes waren kapot-
ze ging nog verder, dat mijn moeder er niet zo'n groot probleem van moest maken. ect

Dat is de reden waarom ik eerst het geld op me rekening wil hebben voordat ik wat verstuur.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:45

Zij is wss blij met der geld. Als ze erbij had gezet dat er een gat in zat, had ze ze echt niet voor €50,- verkocht..

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 14:46

ik weet ook niet wat mijn moeder dacht -heb nogal makkelijk gevolvige moeder-
dus voortaan help ik der wel een handje. maar ik vind het wel naar dat je mensen niet meer zo kunt vertrouwen ik denk dat dat vroeg anders was, daar hielden mensen zich gewoon aan hun afspraken :(

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:00

Je zou even op internet kunnen uitzoeken of je er wat tegen kan doen. Maar denk dat de kans klein is ... :(

En als ze van de koop afziet kan ze ze toch terug sturen.

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:15

ja dat zegt ze ook maar ze zij 2WEKEN gelden al: ik stuur ze woensdag op en dat ik het weet zitten er nog steeds geen schoenen in een pakketje

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:24

kesha1 schreef:

Dus je hebt de schoenen opgestuurd toen je nog geen geld binnen had? Tja.... eigen schuld dikke bult denk ik dan.

kesha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 15:28

tja zeg dat maar tegen me moeder.... ik heb het der ook al gezegt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 19:29

Jammer maar helaas, je bent nu gewoon je schoenen kwijt. Een leer voor de volgende keer dus.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-14 19:43

Ik heb mijn laatste 400 boeken op marktplaats gezet. Had al 1 reactie van en man die graag wilde weten hoeveel thrillers ertussen zaten. Ik heb eerlijk aangegeven dat er maar weinig thrillers bij zitten. Of ik foto's wilde sturen. Ik foto's gemaakt, komt de reactie terug: "ik zie er vanaf, er zitten te weinig thrillers bij". Ja dûh :roll:

Ik ben benieuwd hoelang het duurt voor ik ze kwijt ben!