Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xSaarSaar schreef:Jeetje wat een zeikerds Marit, kinderachtig gewoon!
Ik vind je tutorials zeker wel handig, zo heb ik bij de bewerking van de foto's in mijn laatste post jouw "zonnetje" gebruikt.Over de kwaliteit van de tweede foto ben ik niet zo tevreden, maar aangezien het bij een outfitpost wel handig is als er ook een foto van de volledige outfit bij staat toch maar gepost...
CROP TOPS AND CREEPERS
xSaarSaar schreef:Jeetje wat een zeikerds Marit, kinderachtig gewoon!
Ik vind je tutorials zeker wel handig, zo heb ik bij de bewerking van de foto's in mijn laatste post jouw "zonnetje" gebruikt.Over de kwaliteit van de tweede foto ben ik niet zo tevreden, maar aangezien het bij een outfitpost wel handig is als er ook een foto van de volledige outfit bij staat toch maar gepost...
CROP TOPS AND CREEPERS
joyce2 schreef:xSaarSaar schreef:Jeetje wat een zeikerds Marit, kinderachtig gewoon!
CROP TOPS AND CREEPERS
Die strik in je haar, brings back memories! Maar dan wel van toen ik in groep 3 zat ofzoBlijf het geinig vinden dat veel dingen na een aantal jaar opeens weer terug (en hip) zijn! Wel handig overigens, want ik bewaar vaak wel dingen. Alleen die strikken heb ik niet meer hoor!
@Marit: Heb ik de link naar je Zoom blog gemist? Of moet ik hem gewoon ff zoeken op Zoom? Ben nu wel nieuwsgierig geworden
elinevandijk schreef:hi, ben ik weer.
krijg de laatste tijd best veel commentaar op m'n engels, wil iemand er even naar kijken?
zou erg fijn zijn!
joyce2 schreef:xSaarSaar schreef:Jeetje wat een zeikerds Marit, kinderachtig gewoon!
CROP TOPS AND CREEPERS
Die strik in je haar, brings back memories! Maar dan wel van toen ik in groep 3 zat ofzoBlijf het geinig vinden dat veel dingen na een aantal jaar opeens weer terug (en hip) zijn! Wel handig overigens, want ik bewaar vaak wel dingen. Alleen die strikken heb ik niet meer hoor!
@Marit: Heb ik de link naar je Zoom blog gemist? Of moet ik hem gewoon ff zoeken op Zoom? Ben nu wel nieuwsgierig geworden
Yasmine schreef:elinevandijk schreef:hi, ben ik weer.
krijg de laatste tijd best veel commentaar op m'n engels, wil iemand er even naar kijken?
zou erg fijn zijn!
Ik zie op het eerste zicht al veel simpele typfouten (aproaching ipv approaching, an video ipv a video) die je heel makkelijk kan voorkomen door je tekst in Word te typen en dan de spellingscheck het te laten controleren. Sowieso is Engels schrijven een beetje tricky, want als het niet echt goed is dan knappen lezers al snel af op spellings- en grammaticafoutenMaar ik zou zeggen, blijven oefenen, blijven in het Engels lezen, lees hier en daar eens wat simpele grammaticaregels en probeer ze toe te passen en dan kom je al ver
Ik heb voor vandaag een post geschreven over mijn 5 favoriete reisfilms5 movies to rekindle your wanderlust