Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 11:46

Beetje rare opmerking ook, Marit. Waar zou diegene uit opmaken dat dit een verkapte advertentie is?! :?

Anoniem

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 11:46

Dat is gewoon een professionele azijnpisser :j die haalt daar een kick uit..

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 11:48

Gewoon lekker negeren het is een leuk artikel, rotte appels zitten overal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:18

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:20

Aah, dankjulliewel voor jullie lieve reacties! Doet me toch wel weer goed :D Was gister toch even pissig.. :+ Had ook vandaag pas erop gereageerd zodat ik het een beetje professioneel kon houden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:28

Jouw reactie is ook echt netjes :j

Ik vind op mijn overzichtspagina de featured images echt huuuuuge :') ik heb maar even bij support gevraagd hoe ik die kleiner krijg zonder die op mijn pagina zelf kleiner te maken :+

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:34

Dat kun je zelf instellen! Of tenminste dat ligt eraan hoe je het doet. Ik zet er gewoon een in de tekst, helemaal bovenaan, en daaronder een 'read more' dingetje. Dan kun je zelf de grootte bepalen. Bij featured image weet ik dat eerlijk gezegd niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 13:43

Het is echt een featured image :j omdat ik anders bij mijn blogpost een zwarte header heb :+ alleen krijg ik diezelfde featured image dus loeigroot op mijn homepagina :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 14:06

Marit, lekker laten doen inderdaad. Mensen met een negatieve mening zijn altijd sneller geneigd om een comment te plaatsen dan mensen die denken "supertof!". Laat het je supertoffe kans niet verpesten :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:44

Jeetje wat een zeikerds Marit, kinderachtig gewoon!

Ik vind je tutorials zeker wel handig, zo heb ik bij de bewerking van de foto's in mijn laatste post jouw "zonnetje" gebruikt. :D Over de kwaliteit van de tweede foto ben ik niet zo tevreden, maar aangezien het bij een outfitpost wel handig is als er ook een foto van de volledige outfit bij staat toch maar gepost...
CROP TOPS AND CREEPERS

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 15:56

Marit ik vind je post er super netjes uit zien hoor. Lekker laten gaan. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 16:01

Ik ben blij dat ik weer in de blog-flow zit :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 16:04

xSaarSaar schreef:

Ik vind je tutorials zeker wel handig, zo heb ik bij de bewerking van de foto's in mijn laatste post jouw "zonnetje" gebruikt. :D Over de kwaliteit van de tweede foto ben ik niet zo tevreden, maar aangezien het bij een outfitpost wel handig is als er ook een foto van de volledige outfit bij staat toch maar gepost...
CROP TOPS AND CREEPERS

Super leuk toegepast hier! :D Zorgt echt voor een zomerse sfeer :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 16:38

Ik ben een tattoo blog begonnen naast mijn dagelijkse gezever over weet ik het wat. Omdat het dan wat ordelijker is voor de lezers :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 17:00

romancehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 17:35

Ik krijg helaas niet veel reacties op mijn post. dat komt denk ik omdat ze niet zichtbaar zijn.
Pas als je op de post drukt . zie je dat je een reactie kunt achterlaten.
Weet iemand hoe ik dat anders kan maken? Ik wil ze namelijk er gewoon zichtbaar onder hebben .
Zodat ik meer reacties krijg. Heb Wordpress.

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:02

Even heel egopost, ben gevraagd om te bloggen voor Bosk *\o/*

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:35

xSaarSaar schreef:

CROP TOPS AND CREEPERS

Die strik in je haar, brings back memories! Maar dan wel van toen ik in groep 3 zat ofzo :D Blijf het geinig vinden dat veel dingen na een aantal jaar opeens weer terug (en hip) zijn! Wel handig overigens, want ik bewaar vaak wel dingen. Alleen die strikken heb ik niet meer hoor!

@Marit: Heb ik de link naar je Zoom blog gemist? Of moet ik hem gewoon ff zoeken op Zoom? Ben nu wel nieuwsgierig geworden ;)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:37

joyce2 schreef:
xSaarSaar schreef:

CROP TOPS AND CREEPERS

Die strik in je haar, brings back memories! Maar dan wel van toen ik in groep 3 zat ofzo :D Blijf het geinig vinden dat veel dingen na een aantal jaar opeens weer terug (en hip) zijn! Wel handig overigens, want ik bewaar vaak wel dingen. Alleen die strikken heb ik niet meer hoor!

@Marit: Heb ik de link naar je Zoom blog gemist? Of moet ik hem gewoon ff zoeken op Zoom? Ben nu wel nieuwsgierig geworden ;)

Haha klopt, die dingen zijn al aardig oud! Deze is van m'n moeder geweest, droeg ze toen ze nog op de middelbare school zat. :))

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:47

hi, ben ik weer.
krijg de laatste tijd best veel commentaar op m'n engels, wil iemand er even naar kijken?
zou erg fijn zijn :)!

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:47

EllisL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:52

De BOSK is een belangenvereniging die zich inzet voor mensen met een motorische beperking en hun ouders. Hierbij gaat het altijd om mensen die vanaf hun jeugd/geboorte een beperking hebben.

Zowel landelijk als regionaal organiseert de BOSK informatieve bijeenkomsten. voorlichting over voorzieningen en activiteiten in eigen regio, het signaleren en opheffen van knelpunten, meepraten op beleidsniveau. Daarnaast is een van de doelstellingen zorgen voor uitwisseling van kennis en ervaring tussen ouders onderling, tussen volwassen gehandicapten onderling en tussen deze groepen en de hulpverleners. En de stem van haar leden laten horen bij overheid, politiek, bestuurders van zorginstellingen en wetenschappelijke organisaties.

De BOSK verspreidt brochures en informatie per handicap en geeft voorlichting over de verschillende aspecten die met een handicap te maken hebben. De leden van de BOSK is er een magazine. En de verschillende afdelingen zorgen regelmatig voor een nieuwsbrief voor leden in hun regio.

Ben nu een mail aan het sturen, dat ik het wil gaan doen :D

Misschien moet ik onderhand dan wel een nieuwe laptop, deze is zo sloom xD

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 19:55

elinevandijk schreef:
hi, ben ik weer.
krijg de laatste tijd best veel commentaar op m'n engels, wil iemand er even naar kijken?

Ik zie op het eerste zicht al veel simpele typfouten (aproaching ipv approaching, an video ipv a video) die je heel makkelijk kan voorkomen door je tekst in Word te typen en dan de spellingscheck het te laten controleren. Sowieso is Engels schrijven een beetje tricky, want als het niet echt goed is dan knappen lezers al snel af op spellings- en grammaticafouten :) Maar ik zou zeggen, blijven oefenen, blijven in het Engels lezen, lees hier en daar eens wat simpele grammaticaregels en probeer ze toe te passen en dan kom je al ver :j

Ik heb voor vandaag een post geschreven over mijn 5 favoriete reisfilms :) 5 movies to rekindle your wanderlust

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:23

joyce2 schreef:
xSaarSaar schreef:

CROP TOPS AND CREEPERS

Hier is ie :D
http://zoom.nl/artikel/cursussen/22756- ... ellen.html

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 20:27

Yasmine schreef:
elinevandijk schreef:
hi, ben ik weer.

Ik zie op het eerste zicht al veel simpele typfouten (aproaching ipv approaching, an video ipv a video) die je heel makkelijk kan voorkomen door je tekst in Word te typen en dan de spellingscheck het te laten controleren. Sowieso is Engels schrijven een beetje tricky, want als het niet echt goed is dan knappen lezers al snel af op spellings- en grammaticafouten :) Maar ik zou zeggen, blijven oefenen, blijven in het Engels lezen, lees hier en daar eens wat simpele grammaticaregels en probeer ze toe te passen en dan kom je al ver :j

Ik heb voor vandaag een post geschreven over mijn 5 favoriete reisfilms :) 5 movies to rekindle your wanderlust

ohjah, dankje :)
maar voorderest? ben net echt heel erg door een hele groep afgekraakt, dus heb nu beetje het gevoel alsof er allemaal onzin staat. :')