Kentaro schreef:Hebben jullie dat ook?? ZO irritant

Ik ben m'n advertenties aan het plaatsen. Krijg je iedere keer na het plaatsen van de eerste foto een pop up met BLIKVANGER! (je kunt dan voor 15,00 opvallen e.d.) Ik hoop heel erg dat dit niet 'standaard' wordt

Dit is standaard geworden
En zeker heel irritant.
Maar volgens mij zijn het de oude TOP advertenties, want de prijzen zijn daar ook naar zag ik.
Deze verschillen namelijk per categorie.
Klaaswoeba schreef:Is al eerder gezegd in dit topic, maar er zijn nou nog meer bij gekomen: gewone webshops die op MP adverteren! Super irritant.. Agradi staat er nu ook bij. Denk van ja als ik het nieuw zou willen hebben voor de volle prijs zou ik heus wel even wat webshops langs surfen om te kijken of ze het daar hebben...
Erg jammer.
Wij adverteren ook op MP, maar proberen niet zo achterlijk veel als A.gradi erop te zetten...
Zag dat die in 1 categorie al ruim 6000
advertenties hebben staan.
Wij hebben er in totaal niet meer dan 800 in verschillende categorieën.
Zie het nut van zo veel advertenties ook echt niet in, want veel dingen staan dubbel.
Maar de reden voor het adverteren op MP is omdat wij daar best wel wat nieuwe klanten vandaan halen, en zeker niet iedereen die daar kijkt is op zoek naar 2de hands troep van iemand anders.
Veel mensen kopen liever goedkoop nieuw met garantie dan 2de hands en geen rechten.
En je zegt als je nieuwe dingen zoekt dan ga je wel langs webshops.
Welke webshops, hoe weet je van het bestaan van die webshops?
Bezoek je dan alleen de grote die grote reclame campagnes kunnen betalen of ook de kleinere die je bijv op MP tegenkomt?
En nee, deze vragen hoef je van mij niet hier in het topic te beantwoorden, maar hoop dat je dan wel zelf kan bedenken dat het zeer interessant is voor een commercieel bedrijf om daar te adverteren.
En daarbij, MP belt zelf ook alle bedrijven die er maar bestaan of je niet adverteren wil, moet bij hen ook geld binnen komen.
bridgetF schreef:ja vind dat zelf ook irritant, nieuw van een particulier kostminder dan nieuw zakelijk.
Dit is ook, maar dit kun je niet ruilen of retourzenden wat sommige mensen wel graag willen.