Overigens vind ik deze variant wel een beetje fake ogen, de tweede vind ik er helemaal neppig uitzien...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Talisa schreef:[ Afbeelding ]
Ow ow.. Ik heb de perfecte laarsjes gevonden denk ik!! Wat vinden jullie van deze schatjes?
Zijn ze netjes genoeg voor in het ziekenhuis (ben co-assistent) ?
Netjes genoeg vind ik ze zeker. Wat je, je denk ik wel moet afvragen is of ze wel lekker genoeg lopen om co-schappen op te draaien. Mijn vader is anesthesist assistent en hij loopt in het ziekenhuis alleen maar op Crocs, niet omdat hij ze zo mooi vind maar omdat hij diensten van 36 uur draait waarbij hij gewoon niet op andere schoenen kan lopen..
xkimmx schreef:Ikwashier schreef:Ik zie best veel leuke dingen! Alleen bestellen online doe ik toch niet snel, ga liever naar de winkel zelfIemand ervaring met deze legging?
http://www.hm.com/nl/product/17332?article=17332-A
Hij is leuk! Mocht je hem bestellen, vergeet je niet de kortingscodes?![]()
(0560 = 25% korting op duurste artikel. Geldigheid t/m 05-01-2014 1304 = € 5,00 korting op het totaalbedrag. Geldigheid t/m onbekend)
mayniac_val schreef:Deze vind ik wel meevallen omdat de wedge niet overduidelijk is, maar er zijn zoveel modellen waarbij je hem wel heel erg ziet. Dat vind ik zo lelijk