dan nog een jaar.. Ook te overzien, maar hij heeft zo keihard gewerkt - en nog altijd dat ik het hem enorm gun om vrij te komen! Hij heeft gewoon allemaal tienen op zijn rapport, en zijn gedrag is echt goed als ik zo mag horen!
Waar zat ie ook alweer voor? Sorry hoor, vergiet momenteel (ow nee, doof en blind EN vergiet zou bijna zelfmedelijden krijgen )
Ik moest hier stiekem best wel om lachen het valt niet mee!
djuulsie
Geplaatst: 14-01-14 14:46
Targaryen schreef:
djuulsie schreef:
Waar zat ie ook alweer voor? Sorry hoor, vergiet momenteel (ow nee, doof en blind EN vergiet zou bijna zelfmedelijden krijgen )
Ik moest hier stiekem best wel om lachen het valt niet mee!
Je mag lachen hoor, doe ik ook
risje
Geplaatst: 14-01-14 14:48
Joh, komen zoveel verhalen voorbij en tsja als je ouder wordt dan heb je dat. Blijf het soms bijzonder vinden dat wat hier bij wijze van spreken legaal mag, je daar een paar jaar voor word opgesloten. Dat rechtssystemen soms zo totaal oneerlijk lijken, zo totaal anders.
Risje ja klopt, maar voor Noah was het absoluut iets heel goeds! Rust, afkicken en een goed leven opbouwen! Opnieuw beginnen was voor hem denk ik echt iets wat broodnodig was.
Wauw, tof! Van wie heb je post?
shilady
Geplaatst: 14-01-14 14:50
Dat komt omdat hij een federale gevangene rianne Daar word de informatie de informatie niet Van vrijgegeven... Maar je kan het hem toch vragen?