Joh, prima dat wij onze dieren anders opvoeden... maar geef mij niet het gevoel dat mijn katten het slecht hebben.
Zo. Dat is er uit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kookaburra schreef:Iemand die mij het gevoel geeft dat ik mijn kittens niet voldoende verwen. Dat ze daardoor zielig zijn. Want zijn kat wordt wel verwend met lekkers, en die wordt daar zo blij van. Kom op zeg. Ja, het klopt dat ze van mij geen menseneten mogen. Dus inderdaad, ook niet een klein stukje van de vis als ik 's avonds aan mijn avondeten zit.
Joh, prima dat wij onze dieren anders opvoeden... maar geef mij niet het gevoel dat mijn katten het slecht hebben.
Zo. Dat is er uit

xPabloBokt schreef:Kookaburra schreef:Iemand die mij het gevoel geeft dat ik mijn kittens niet voldoende verwen. Dat ze daardoor zielig zijn. Want zijn kat wordt wel verwend met lekkers, en die wordt daar zo blij van. Kom op zeg. Ja, het klopt dat ze van mij geen menseneten mogen. Dus inderdaad, ook niet een klein stukje van de vis als ik 's avonds aan mijn avondeten zit.
Zo. Dat is er uit
Dat zijn vaak de mensen die hun katten moddervet voeren omdat het sielugh is als ze niet mee mogen eten. Dan heb ik liever mensen zoals jij, die van ons krijgen ook niks. Alleen kattensnoepjes.
Zijn kat heeft gewoon moeite met springen door al dat gewicht 
Polarize schreef:We hebben één kat die altijd een soort noodkreet geeft voordat hij er een haarbal uit gooit. Naja fijn, je weet iig dat je niet zomaar ergens in stapt
Alleen nu heeft hij ontdekt dat als hij heel hard schreeuwt, wij heel snel naar hem toe komen. Eindstand. Hij loopt constant te brullen

Jolliegirl schreef:fjordjes schreef:Echt wat zijn mensen toch paasei dom zeg, niet normaal! Probeer je iets uit te leggen over calorieën maar nee dat kan niet volgens hun. Nou wat er op de verpakking staat klopt gewoon hoor.
Vertel
Niobe schreef:Lieser schreef:Ik vind dat ook lastig. Bij ons is telefonische bereikbaarheid heel belangrijk. Maar voor het werk wat ik doe heb ik blokken van meerdere uren nodig waarin ik me moet kunnen concentreren. Als ik dan 3 keer achter elkaar gestoord word, kan ik opnieuw beginnen. Bovendien leidt het telefoontje zelf vaak tot nieuw uitzoekwerk, en dan ben ik zo een uur kwijt.
Ja, heel herkenbaar!!
Het is heel dubbel, want ik vind het tegelijk ook heel leuk, maar op die manier wordt het gewoon echt te veel. Dus op de manier waarop ik het nu doe en thuis helpt wel enorm.
Ik heb ook bepaalde taken waarbij telefonische bereikbaarheid eigenlijk moet. Maar ze hebben die 2 afdelingen er uit geschopt, dus ik heb al die taken nu, zogenaamd "tijdelijk". Ja, dat is niet mijn fout, dus ik voel me zeker niet geroepen om daar telefonisch voor beschikbaar te worden.
ik snap je ergernis