Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nyaleti schreef:Laatst op een event een potje zalf mee genomen. Wonderspul, ongelooflijk. Een potje goud voor mij![]()
Staat helaas geen naam of ook maar iets herkenbaars van een merk op het potje. Al op 2 kanalen contact opgenomen met de organisatie, van wie die stand was, maar krijg maar geen reactie
Er zijn tig varianten van te vinden online maar dit werkt dus ik wil dit potje en niet een of andere fabrieks meuk..

MarlindeRooz schreef:Ik heb soms een dom moment dat ik even op datingapps zit. En ik was met iemand aan het praten. Maar heb al 5x subtiel aangegeven dat ik niet (meer) naar concerten ga en ook niet heel veel (nieuwe) muziek meer luister.
Maar deze man blijft maar doorgaan over zijn middelmatige muzieksmaak.

MarlindeRooz schreef:Dat vond ik onaardig maar hij zei dat muziek heel belangrijk voor hem was.
En toen zei ik: “ja dat idee had ik al”
Probeer niet cool te doen met het feit dat je muziekliefhebber bent en van concerten houdt als je favoriete concerten Taylor Swift, Coldplay en Lana Del Rey zijn.
Je luistert waar iedereen en z’n moeder naar luistert wat helemaal prima is. Maar het is geen unieke eigenschap of een talent ofzo?
En hij rijdt ook motor en gaat een VW Golf kopen. Dus ik had direct al een hilarisch beeld van een man met baard op een motor die meezingt met Taylor Swift.

Zebrastreep schreef:Selfnote: als ik een vakantie boek, dan ga ik alleen. Heb het zo niet meer naar mijn zin. Duurt nog een paar dagen, en ik hou mij echt enorm in. Reisgenootje valt regelmatig uit.
En dan maak ik het haar al zo comfortabel mogelijk door al 6 dagen op de bank te slapen.
Heb vanavond gelukkig een bed. Dat was wel even een vereiste anders was ik echt mijn eigen weg gegaan.
Zebrastreep schreef:Selfnote: als ik een vakantie boek, dan ga ik alleen. Heb het zo niet meer naar mijn zin. Duurt nog een paar dagen, en ik hou mij echt enorm in. Reisgenootje valt regelmatig uit.
En dan maak ik het haar al zo comfortabel mogelijk door al 6 dagen op de bank te slapen.
Heb vanavond gelukkig een bed. Dat was wel even een vereiste anders was ik echt mijn eigen weg gegaan.