Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Zit het verschil niet gewoon in de vorm? Dat is net zo belangrijk als de maat, en hangt af van de vorm van je borsten.Bh's en het passen er van. Hoezo gebruiken merken niet gewoon allemaal dezelfde afmetingen zodat je niet elke keer op hoeft te meten
Telpeva schreef:Cupmaten zijn op verhouding met omtrek. Als je 2 omtrekmaten kleiner gaat zou 1 cup groter dezelfde cup moeten geven. Zelfde met 2 omtrekmaten groter 1 cup kleiner. Meestal is de maat eindigend op een 5 en die daar boven hetzelfde. Dus 75 en 80 zijn hetzelfde, 85 en 90 zijn 1 maat groter. 65 en 70 zijn 1 maat kleiner. Een 85D heeft dus dezelfde cup als 75E en 65F. De omtrek is natuurlijk wel heel anders, dus je kan niet ff wisselen daartussen als je maat niet op voorraad is (iets wat sommige winkels verkeerd wel claimen). Een goed passende band zit strak genoeg om steun te geven, maar los genoeg om niet te snijden. Bandjes zijn altijd een extra op een goed passende BH, geen noodzaak!Het comfortmodel wat ik heb besteld heeft een andere band (de randen van de band zijn elastiek, de rest van de band is elastisch mesh) en die randjes 'snijden' waardoor je spontaan vetjes ziet onder mijn armen. Gewoon vet lelijk en het voelt ook alsof het te strak zit, niet comfortabel. Maar de cups zitten wel als gegoten, en nu weet ik niet welke maat ik dan zou moeten bestellen, want als je een andere maat omtrek wilt moet je ook weer een andere cupmaat, maar deze cupmaat zit juist zo prettig en hoe gaat dat dan zitten...
Siggislief schreef:Ergernis dat er sneeuw komt dit weekend, of laat staan de komende dagen.
Ik wil niet eens met gladheid de straat op, en als het glad word moet ik mijn afspraak
voor de kapper Woensdag afzeggen, en dat moet binnen 24 uur.
En als dat niet binnen 24 uur gedaan word, moet je namelijk je kappersafspraak
die je niet optijd afzegd gewoon je prijs van het knippen betalen. (Daaaag 80 euro)
En ik wil heeeeel graag van mijn berenvacht kapsel af..
Ineke2 schreef:Merlen schreef:Dat er in heel de kelder een laag water staat.Zou ik dat nu al opzuigen of nog even wachten?
Daar ben ik trouwens even zoet mee want de woning is volledig onderkelderd.
Ehm ik had daar vandaag wel mee begonnen ivm de verwachting voor vrieskou.