Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 18:15

Brrr er loopt zojuist een zwerver langs die wat de prullenbakken zoekt. Prima, lekker z'n ding doen. Maar hij vind een milkshake oid, zuigt dat ding leeg en zet t vervolgens op een bankje verder weer neer... Punt 1, ranzig! Punt 2, vriend, je haalt het net uit de prullenbak, doe het er dan ook weer in terug..
Een vrouw die het zag gebeuren ging bijna over haar nek, die moest snel weglopen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 18:22

fleurtjeuh schreef:
Brrr er loopt zojuist een zwerver langs die wat de prullenbakken zoekt. Prima, lekker z'n ding doen. Maar hij vind een milkshake oid, zuigt dat ding leeg en zet t vervolgens op een bankje verder weer neer... Punt 1, ranzig! Punt 2, vriend, je haalt het net uit de prullenbak, doe het er dan ook weer in terug..
Een vrouw die het zag gebeuren ging bijna over haar nek, die moest snel weglopen :')
Moet je je voorstellen hoe wanhopig je moet zijn om de milkshake van een ander uit het afval te vissen en leeg te drinken. Dat hij hem ook weer in de vuilnisbak had kunnen gooien, akkoord, maar als je anderen aanspreekt op hun gedrag jegens anderen en daarover posten op internet, mag je over de inhoud van deze post ook wel even nadenken.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 18:25

fotolijstje schreef:
Ik voel me gewoon zo ontzettend eenzaam soms -O-

Dikke knuffel, ken het gevoel.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 18:27

Mkango schreef:
Bullebeest schreef:
Ik erger mij gruwelijk aan moraalridders. Alsof zij altijd het juiste doen en perfect zijn.
Er is letterlijk niemand die dat beweert. Drogreden dus.

Nee maar wel lopen zeuren dat iemand dingen doet/doen wat niet kan en daar heel erg op door blijven hameren. Ik beweer nergens dat ze altijd het juiste doen en perfect zijn.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 18:27

Mkango schreef:
fleurtjeuh schreef:
Moet je je voorstellen hoe wanhopig je moet zijn om de milkshake van een ander uit het afval te vissen en leeg te drinken. Dat hij hem ook weer in de vuilnisbak had kunnen gooien, akkoord, maar als je anderen aanspreekt op hun gedrag jegens anderen en daarover posten op internet, mag je over de inhoud van deze post ook wel even nadenken.

Gelukkig ben jij perfect.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 18:29

Rennie89 schreef:
ik heb net slecht nieuws te horen gekregen en ik voel mij echt emotioneel, moet straks werken maar ik wil het liefst op een zo rustig mogelijke plek staan.., hopelijk is daar begrip voor…

Sterkte en hopelijk hebben ze je je rust gegund.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 18:30

Jeetje, azijn gedronken vandaag? Lekker zure reacties zeg. Er wordt alleen maar om een stukje zelfreflectie gevraagd he.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 18:36

HopeMyDay schreef:
Dat ik blijkbaar knetterallergisch ben voor bepaald wasmiddel ;( overal bultjes en jeuk..

Robijntje !

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 18:40

Menino schreef:
Ik heb nieuwe schoenen nodig en geen geld.
Nooit geld.

Maar dit is toch wel een teken dat ik ze nodig heb.

[ [url=m/Frv2Qh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus. Om geld te verdienen maar weer aangemeld bij een uitzendbureau. Want een voltijdstudie en twee banen kan alleen maar goed gaan. Ik helemaal enthousiast me aangemeld voor een postNL-opdracht en zou vandaag beginnen.

"lekker in de buitenlucht werken".
Nou........ weet niet hoe het bij jullie zit.
Maar hier is zojuist een plaatselijke sneeuwstorm uitgebroken, code oranje en thuiswerkadvies en ik ben als de dood om te fietsen met ijs of sneeuw.

Ik prik eens een datum om eens te gaan werken voor m'n geld :+ :+ :+ ....

Wat voor maat heb je ?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 18:41

Och ja hoor zie ik een foto van mijn oud werkgevers voorbij komen die mij enorm de oliebol in geholpen hebben.

Ja daar zat ik echt even op te wachten :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 18:42

Rennie89 schreef:
ik heb net slecht nieuws te horen gekregen en ik voel mij echt emotioneel, moet straks werken maar ik wil het liefst op een zo rustig mogelijke plek staan.., hopelijk is daar begrip voor…

:(:)

Hopelijk lieve collega's vandaag.
(Of altijd maar nu meer)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 18:43

friendly schreef:
Jeetje, azijn gedronken vandaag? Lekker zure reacties zeg. Er wordt alleen maar om een stukje zelfreflectie gevraagd he.

Ik denk even heel egoïstisch dat dit tegen mij gericht is.
Maar nee, ik ben niet zuur en heb geen azijn gedronken.
Maar ik vind het wel onterecht dat ik zelfreflectie zou moeten doen omdat ik iemand 'aanspreek' op pestgedrag(uitgelokt of niet) omdat ik een irritatie post over iemand die troep laat slingeren.
Mijns inziens zijn dat 2 hele verschillende dingen.
En als mijn aanname verkeerd is dat dit niet tegen mij gericht was, mijn excuses en negeer bovenstaande dan

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 18:44

Nee, ik denk wel dat dit tegen jou was.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 18:53

Berdien schreef:
Via kittentekoop.nl heb ik Poes, een Ragdoll-herplaatser. Zij mocht juist niet naar buiten :)) Staan regelmatig leuke herplaatsers op :j

Ik ben mijn zonnebril kwijt -O-

Ik heb 2 Selkirk rexen, ook als herplaatsers via kittentekoop.nl, mogen ook niet buiten.

Mando

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 19:32

Had je geen boterham voor die man Fleurtjeuh?
Dan had je iemand zijn dag weer goed gemaakt.

Echt triest als je op deze manier je kostje bij elkaar moet scharrelen.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 19:33

@Marcella, wat een schatjes. Hebben ze al een huisje of ga je ze allemaal houden? (Wat ik wel snap :') )

Ik vind jullie helemaal niet lief tegen elkaar ~~}>
Doe toch gewoon eens normaal man, leven is al ruk genoeg. Dan hoeven we elkaar de vlooien niet af te vangen.

Ik vind zwervers altijd erg sneu, als het kan dan help ik ze altijd, broodje halen en wat te drinken.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 19:39

In principe alles gereserveerd en ga ruzie krijgen met 2 andere dames in huis dus er gaat niks blijven. Al is het wel verleidelijk. :=

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 19:39

Urbanus schreef:
Nee, ik denk wel dat dit tegen jou was.

Ik weet het wel zeker ;) En was niet op 1 reactie specifiek bedoeld overigens. Meer dat nagenoeg elke reactie een zure reactie is (vandaag althans) en dat dat naar mijn mening niet altijd nodig is overal een zuur plasje overheen te doen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 19:44

Helaas geen bokt upload anders had ik nog wel een schattige kitten foto. Die even omhoog geklommen was.

Wat er over lippen ging met klimmen val even onder censuur. :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 19:45

Zo slecht geslapen...
En de veroorzaker heeft nu de griep.

Nu heb ik al genoeg griep gehad, dus zit er niet op te wachten. Staand ook niet trouwens.

Goh, zwerver...
In emmen bij het station ook eens één gehad. Die bedelde om geld.
Heb hem toen een zak bolletjes met beleg gegeven en een fles drinken.

Hij was daar echt dankbaar mee. Die blik zou ik nooit weer vergeten.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 19:55

LaPluche schreef:
Zou zo'n "neusdouche" niets zijn?
Ik zie dat steeds vaker voorbij komen, als ziet wat sommige mensen in hun holtes hebben zitten...
Ik ben zowel geïntrigeerd als een beetje misselijk als ik er naar kijk. :+

Dat komt min of meer neer op wat Chanicha voorstelde met de zoutspoeling. Er komt elke keer wel een pietsie uit, maar dan houdt het ook op. Dezelfde en anders zeker de volgende dag zit het weer bomvol... -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 19:55

Jongens , gaan we nu weer een beetje aardig doen tegen elkaar , ik zie iedereen alleen maar snauwen.

En ik snap het weekend voorbij , maandag en ook nog eens geen zonnetje wat hier in ieder geval belooft was maar ik heb alleen grijze wolken zien.

Dat is tevens ook mijn ergernis dat het weekend zo snel voorbij gaat

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 19:58

Marcella schreef:
[ Afbeelding ]
Ben langere benen nodig. :')

<3 <3 <3 <3 Daar zou ik alle geduld voor hebben! Met onze kitten kan ik ook de tijd kwijt zijn als hij in mijn nek komt liggen, heerlijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 20:03

fleurtjeuh schreef:
friendly schreef:

Ik denk even heel egoïstisch dat dit tegen mij gericht is.
Maar nee, ik ben niet zuur en heb geen azijn gedronken.
Maar ik vind het wel onterecht dat ik zelfreflectie zou moeten doen omdat ik iemand 'aanspreek' op pestgedrag(uitgelokt of niet) omdat ik een irritatie post over iemand die troep laat slingeren.
Mijns inziens zijn dat 2 hele verschillende dingen.
En als mijn aanname verkeerd is dat dit niet tegen mij gericht was, mijn excuses en negeer bovenstaande dan
Je vergeet er alleen even bij te melden dat je je in je post niet alleen uitspreekt over het laten slingeren van de troep (waarin ik je nota bene nog gelijk geef :') ), maar in diezelfde post die persoon ook enigszins belachelijk maakt met dingen als '1. Ranzig!' en 'Een vrouw die het zag gebeuren ging bijna over haar nek, die moest snel weglopen :') ' Dus ja, daarin vind ik je erg hypocriet.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-23 20:09

:* :* :*

Afbeelding