Een vrouw die het zag gebeuren ging bijna over haar nek, die moest snel weglopen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Moet je je voorstellen hoe wanhopig je moet zijn om de milkshake van een ander uit het afval te vissen en leeg te drinken. Dat hij hem ook weer in de vuilnisbak had kunnen gooien, akkoord, maar als je anderen aanspreekt op hun gedrag jegens anderen en daarover posten op internet, mag je over de inhoud van deze post ook wel even nadenken.Brrr er loopt zojuist een zwerver langs die wat de prullenbakken zoekt. Prima, lekker z'n ding doen. Maar hij vind een milkshake oid, zuigt dat ding leeg en zet t vervolgens op een bankje verder weer neer... Punt 1, ranzig! Punt 2, vriend, je haalt het net uit de prullenbak, doe het er dan ook weer in terug..
Een vrouw die het zag gebeuren ging bijna over haar nek, die moest snel weglopen
Mkango schreef:Bullebeest schreef:Er is letterlijk niemand die dat beweert. Drogreden dus.Ik erger mij gruwelijk aan moraalridders. Alsof zij altijd het juiste doen en perfect zijn.
Mkango schreef:fleurtjeuh schreef:Moet je je voorstellen hoe wanhopig je moet zijn om de milkshake van een ander uit het afval te vissen en leeg te drinken. Dat hij hem ook weer in de vuilnisbak had kunnen gooien, akkoord, maar als je anderen aanspreekt op hun gedrag jegens anderen en daarover posten op internet, mag je over de inhoud van deze post ook wel even nadenken.Brrr er loopt zojuist een zwerver langs die wat de prullenbakken zoekt. Prima, lekker z'n ding doen. Maar hij vind een milkshake oid, zuigt dat ding leeg en zet t vervolgens op een bankje verder weer neer... Punt 1, ranzig! Punt 2, vriend, je haalt het net uit de prullenbak, doe het er dan ook weer in terug..
Menino schreef:Ik heb nieuwe schoenen nodig en geen geld.
Nooit geld.
Maar dit is toch wel een teken dat ik ze nodig heb.
[ [url=m/Frv2Qh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus. Om geld te verdienen maar weer aangemeld bij een uitzendbureau. Want een voltijdstudie en twee banen kan alleen maar goed gaan. Ik helemaal enthousiast me aangemeld voor een postNL-opdracht en zou vandaag beginnen.
"lekker in de buitenlucht werken".
Nou........ weet niet hoe het bij jullie zit.
Maar hier is zojuist een plaatselijke sneeuwstorm uitgebroken, code oranje en thuiswerkadvies en ik ben als de dood om te fietsen met ijs of sneeuw.
Ik prik eens een datum om eens te gaan werken voor m'n geld![]()
![]()
....
friendly schreef:Jeetje, azijn gedronken vandaag? Lekker zure reacties zeg. Er wordt alleen maar om een stukje zelfreflectie gevraagd he.
LaPluche schreef:Zou zo'n "neusdouche" niets zijn?
Ik zie dat steeds vaker voorbij komen, als ziet wat sommige mensen in hun holtes hebben zitten...
Ik ben zowel geïntrigeerd als een beetje misselijk als ik er naar kijk.
fleurtjeuh schreef:Je vergeet er alleen even bij te melden dat je je in je post niet alleen uitspreekt over het laten slingeren van de troep (waarin ik je nota bene nog gelijk geeffriendly schreef:Jeetje, azijn gedronken vandaag? Lekker zure reacties zeg. Er wordt alleen maar om een stukje zelfreflectie gevraagd he.
Ik denk even heel egoïstisch dat dit tegen mij gericht is.
Maar nee, ik ben niet zuur en heb geen azijn gedronken.
Maar ik vind het wel onterecht dat ik zelfreflectie zou moeten doen omdat ik iemand 'aanspreek' op pestgedrag(uitgelokt of niet) omdat ik een irritatie post over iemand die troep laat slingeren.
Mijns inziens zijn dat 2 hele verschillende dingen.
En als mijn aanname verkeerd is dat dit niet tegen mij gericht was, mijn excuses en negeer bovenstaande dan