mag, ik vind het wel humor een moeder die niet altijd is van die van mij zijn engeltjes en doen dat niet. Maar gewoon zeggen wat er ook gebeurt met irritante kids op dat moment
Maar goed we kunnen ook zeggen alle moeders weg want kindvrij topic...betekent dan ook alle.... Ik zou het jammer vinden...maar oke
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 04-10-22 13:09
Hoezo? Wat zeg ik nu weer verkeerd?
Jij vind het irritant wat Britta schrijft, ik vind het humor en lekker de voeten op de grond. Ik lees hier ook wel eens dingen waar ik aan voorbij scroll...
Was vandaag in de action. Liep ook al zo'n krijs te krijsen. Gangpad verderop ineens klatsch, iets van glaswerk kapot. Ja hoor, krijs had duidelijk met zijn tengels ergens aangezeten....
Niobe
Geplaatst: 04-10-22 13:39
Relaxed schreef:
Mijn buren met bijna altijd huilende/gillende kinderen zijn dit weekend verhuisd Dus ik klaag niet
Vanmiddag had op mijn werk een manager het over hoe om te gaan met de jonge moeders, die een enorme hoge lat hebben op alle gebieden en dat dan dus ook moeten combineren met de kids. Dat het soms ook een kwestie is van keuzes maken is en niet alles willen en meer kunnen. Had ik bijna een opmerking gemaakt over krijsjes en dat dat ook aanpassingen in je eigen leven betekent. Jullie met je krijsjes ook
Mars
Geplaatst: 04-10-22 19:45
Hier is het begonnen, iedereen mag blijkbaar ineens weten dat schoonzus zwanger is (poedersuiker met hoeveel weken is dat ook weer? Ben de tel alweer kwijt) dus volledig SM tijdlijn is nu gekir en gekoer. En schoonfam die bezig is met ‘joehoe wij worden opa/oma’ etc etc. Ben er nu al moe van