Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rytir

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 00:16

Fotolijstje, je gaat nog heel veel (nog) mooiere herinneringen maken! Misschien niet met hem maar met nieuwe leuke mensen. Komt echt goed :(:)

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 00:42

De stress voor morgen.

Na zo lang eindelijk de afspraak voor vorige week gemaakt bij de ha voor m'n geestelijke toestand..
Toen werden we positief getest, afspraak verzet naar morgen ochtend (wel medicatie gehad, om de week door te komen).
Maar zie nu zo op tegen dit gesprek, niet omdat ik geen hulp wil.
Maar omdat ik weet dat ik hulp moet hebben, anders gaat het gewoon fout. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 01:22

Ik wil gewoon even schreeuwen of huilen, word er zo gek van dat ik al maanden zo'n last van m'n handen heb, extreem droog, eczeem. Hele waslijst aan zalfjes gekregen van de huisarts en/of gekocht en niks helpt gewoon. Voor het slapen gaan een extra vette zalf op moeten doen wat dan goed begint maar dan begint het weer zo verschrikkelijk te jeuken dat ik tegen mezelf zeg niet krabben niet doen ga gewoon slapen maar ik kan letterlijk niet slapen van de jeuk. Echt wat is er ineens mis met mijn lichaam de laatste jaren ik takel alleen maar af en dit is de zoveelste keer dat ik gewoon weer klaarwakker ben doordat de jeuk zo heftig is %) |o |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 01:25

Pijn in mijn been. Geen trombose, gewoon een stom been. Werd ook niet verder onderzocht.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 02:15

Dat mijn trip naar Berlijn voor 85% in het water gaat vallen

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 02:48

Gesnurk van 2 huizen verder! -O- Het gaat als een hele laag toon wat lijkt op gebrom en dat resoneert bijzonder ver blijkbaar. >;)

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 04:30

Annet_Dottie schreef:
Ik wil gewoon even schreeuwen of huilen, word er zo gek van dat ik al maanden zo'n last van m'n handen heb, extreem droog, eczeem. Hele waslijst aan zalfjes gekregen van de huisarts en/of gekocht en niks helpt gewoon. Voor het slapen gaan een extra vette zalf op moeten doen wat dan goed begint maar dan begint het weer zo verschrikkelijk te jeuken dat ik tegen mezelf zeg niet krabben niet doen ga gewoon slapen maar ik kan letterlijk niet slapen van de jeuk. Echt wat is er ineens mis met mijn lichaam de laatste jaren ik takel alleen maar af en dit is de zoveelste keer dat ik gewoon weer klaarwakker ben doordat de jeuk zo heftig is %) |o |(

Heb ik ook last van, normaal zomers is t weg, afgelopen zomer niet helemaal, is minder zon geweest, slik nu hoge dosering vitamine D bij en eindelijk geen volledig gebarsten handen bovenop en handpalmen die open liggen door de blaasjes eczeem, smeer nu eens in twee dagen met bodylotion bar van happysoaps en kan nu zelfs zonder handschoenen naar buiten zonder gelijk extreme opvlammimg te hebben, waar ik normaal onder de 20 graden al bijna handschoenen aan moet. Denk toch dat t verband houdt met de vitamine D

(En ja alles van vette zalven tot hormoonzalf tot met ingesmeerde handen en handschoenen aan slapen geprobeerd)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 06:02

Het is vijf uur 's ochtends en mijn brein vind dit een prima tijdstip om wakker te worden blijkbaar... :z

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 06:15

Pff hier ook half uur te vroeg wakker. Maak mij zorgen om vriend. Die moet voor werk vandaag naar Limburg rijden. Is ongeveer 3 uur enkele rit en dan vanmiddag terug. En in een windmolen werken. Snap zijn werk niet. Dat is toch niet handig om met een busje zo groot als een trailer te gaan rijden vandaag |(

Ik ga lopen naar werk. En gok zomaar dat het rustig word vanmiddag maar vanochtend heel druk. Gaan het zien haha

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 07:32

Annet_Dottie schreef:

Ik ben doorverwezen naar een speciaal huid medisch centrum hiervoor. Ik mocht oa van die hooikoorts pilletjes proberen tegen de jeuk, deze helpen mij heel erg. Misschien een tip? Of vraag een doorverwijzing naar zo’n huid medisch centrum?

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 07:42

Ik moet eigenlijk maar school met het ov, maar zit zwaar te overwegen om niet te gaan vanwege de storm. We stoppen wel eerder, maar ik heb nog wel een reistijd om rekening mee te houden. Daarnaast vind ik het eigenlijk zwaar onverantwoord om de studenten wel naar school te laten komen wanneer er zo'n zware storm aan komt.

Wat zouden jullie doen? Met de auto is geen optie vanwege niet kunnen parkeren bij school of daar de jackpot aan parkeergeld betalen.

Edit, even naar de uurverwachting gekeken en besloten thuis te blijven. De wind begint vanaf 7 uur al op te pakken en om 12 uur zal die volgens de voorspelling al windkracht 6 zijn. Ik ga het risico niet lopen.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 08:24

Vriend is vanmorgen vroeg van achter aan gereden op de snelweg, man achter hem zat niet op te letten en reed te hard, goddank alleen materiële schade, maar het geeft weer zo’n gedoe....
gelukkig moest hij vanmiddag al naar de fysio :Y)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 08:33

Ik zou op kantoor werken vandaag. Daar ligt ook een presentje voor mij. Waarschijnlijk ivm mijn vaste contract.

Maar wie is er sinds gisteren verkouden? -O-

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 08:42

Dat het zo vreselijk windstil is.. Hoop heel hard dat dit geen stilte voor de storm is en het een beetje mee valt vanmiddag.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 08:49

Froukje schreef:
Dat het zo vreselijk windstil is.. Hoop heel hard dat dit geen stilte voor de storm is en het een beetje mee valt vanmiddag.

Same! Beetje eng is het wel.

Voor de dames met jeukende handen, wel eens cbd creme geprobeerd. En dan de goede van Suvernuver niet van de drogist.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 08:51

Vroeg opstaan is leuk maar ik zit constant op dingen te wachten. Kan pas over 10 min de fysio bellen en kan dan ook niet echt wat anders doen volgens mijn brein. _O-

Oh en sliep vannacht eindelijk eens goed door de pijn heen en toen gingen er mensen mij wakker schreeuwen 's nachts. :Y)

Slaap vanaf morgen een week in huis bij een oppashond. Kan ik hopelijk in stilte tukken. _/-\o_

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 09:08

Froukje schreef:

+1

Maar het is hier al wel aan het regenen (beetje) en een klein beetje wind.
Maar niet zoveel dat je je er zorgen om maakt…

Ben benieuwd

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 09:24

Dat ik de laatste week zoveel wakker word ‘s nachts. Zorgt ervoor dat ik constant doodmoe ben.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 09:26

Kan je er wat van zeggen als mensen enorm stampen? Ik heb nog nooit eerder voetstappen gehoord van boven mij. En ik woon hier al bijna 3 jaar. Maar deze mensen springen en stampen gewoon een paar keer per dag wat rondjes. Mijn tafeltje staat te trillen. :?

Edit: het is een studio van 27m2 waar 2 internationals op wonen ipv 1 student.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 09:33

MarlindeRooz schreef:
Kan je er wat van zeggen als mensen enorm stampen? Ik heb nog nooit eerder voetstappen gehoord van boven mij. En ik woon hier al bijna 3 jaar. Maar deze mensen springen en stampen gewoon een paar keer per dag wat rondjes. Mijn tafeltje staat te trillen. :?

Hebben ze niet toevallig een andere vloer erin gelegd? En daarbij misschien de isolatielaag eruit?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 09:39

Alle nieuwsberichten op facebook over de storm van vandaag, en overal staat bij ‘het dringende advies om thuis te blijven’. Alsof we allemaal geen werk hebben, óf werk waar je gewoon thuis mee kan werken :')

Mijn baas ziet mij al aankomen _O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 09:54

Mijn verloofde die continu obsessief de plisségordijnen helemaal tot boven dicht doet "want gas". Note: we hebben vorig jaar in een tweekapper minder verbruikt dan een klein appartement.

Ik ben al chagrijnig door het gebrek aan zonlicht dus mag ik dan dat beetje licht wat er binnen komt nog hebben alsjeblieft? :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 09:58

Plisses tot bovenaan dicht om gas? Wat :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 10:01

MarlindeRooz schreef:

Ja hoor kan je zeker wat van zeggen vind ik. Zodra mijn bovenbuurman visite krijgt is het ook een drama, maar niet zo erg als mijn schuine bovenburen die letterlijk in een andere portiek wonen dat is elke dag drama incl geschreeuw zo hard dat bij mij de vloer trilt. Heb ik hem maanden geleden al een keer op aangesproken en dan gaat het eventjes beter maar begint het weer net zo hard opnieuw na een tijdje, hij sportte thuis zei hij toen. Nou sinds wanneer moet je daar zo hard bij springen. In zulke woningen kan je gewoon rekening met elkaar houden toch.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-22 10:03

[***] schreef:
Pijn in mijn been. Geen trombose, gewoon een stom been. Werd ook niet verder onderzocht.

Is er ook een scan (echo) gemaakt van het weefsel.

Waar daar kwam toen uit dat het weefsel bij ouder eruit zag dan bij mijn leeftijd hoorde. Kunnen ze alsnog niks doen.