Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
miccamaaike schreef:Die bordjes zouden zomaar van dezelfde hand kunnen zijn. Zeker als ik naar het schaap kijkWauw Roodvos wat een mooi verhaal van de gebaksbordjes, wat een mooi gebaar om die cadeau te doen. Super leuke bordjes ook! Doet me denken aan mn gebaksbordjes van Kees de Waal op Texel.
https://www.keesdewaal.nl/images/com_hi ... bordje.jpg
Er zal vast een mooie pakketjesgolf komen deze week. Ben heel erg benieuwd!
SpeechLess schreef:Ik was er inderdaad al achter dat ik een hoop woorden eerst fout had![]()
![]()
De ene berg is inderdaad top denk ik, en pijp moet buis zijn en lamp moet licht zijn. En de dood denk ik lijk, maar wat er dan bij hoorde was ik nog niet achter..
De patrijs is een goede inderdaad, dacht wel dat het geen kwartel was maar had geen idee wat welDat moet dan vast patrijspoort zijn!
De schuine streep had ik nu zelf als 'helling' bedacht, dat was het enige wat ik als zeilterm kon vinden wat er op leek
germie schreef:Grrrr, een deel van mijn kado voor mijn lootje is uit mijn koffer gejat. Ik had wat in het buitenland gekocht en ik vond wel netjes een briefje dat mijn koffer geopend was, maar nu met uitpakken mis ik het kadootje. Was op zich niets bijzonders wat niet mee zou mogen, dus waarom jat je het dan? Maar ik baal wel.
germie schreef:Grrrr, een deel van mijn kado voor mijn lootje is uit mijn koffer gejat. Ik had wat in het buitenland gekocht en ik vond wel netjes een briefje dat mijn koffer geopend was, maar nu met uitpakken mis ik het kadootje. Was op zich niets bijzonders wat niet mee zou mogen, dus waarom jat je het dan? Maar ik baal wel.
8nnemiek schreef:[quote="Speech
Ik was er inderdaad al achter dat ik een hoop woorden eerst fout had![]()
![]()
De ene berg is inderdaad top denk ik, en pijp moet buis zijn en lamp moet licht zijn. En de dood denk ik lijk, maar wat er dan bij hoorde was ik nog niet achter..
De patrijs is een goede inderdaad, dacht wel dat het geen kwartel was maar had geen idee wat welDat moet dan vast patrijspoort zijn!
De schuine streep had ik nu zelf als 'helling' bedacht, dat was het enige wat ik als zeilterm kon vinden wat er op leek
marleen_88 schreef:germie schreef:Grrrr, een deel van mijn kado voor mijn lootje is uit mijn koffer gejat. Ik had wat in het buitenland gekocht en ik vond wel netjes een briefje dat mijn koffer geopend was, maar nu met uitpakken mis ik het kadootje. Was op zich niets bijzonders wat niet mee zou mogen, dus waarom jat je het dan? Maar ik baal wel.
Ik snap het niet denk ik, hoezo opent iemand jouw koffer, was het bij de douane dan ofzo?? Wel mooi balen
mariekeoo schreef:Uhhh dan hebben we de kraanlijn nog. en ik denk dat dat lampje en het wolkje: aan de wind is??
niet de arena maar de kuip?
en die veter is dat knopen?
Dus dan hebben we nog:
- Dal/helling
- dood?
- kooi?
- tent
- hek
- lint
-stoel
- buis
- kom