Sizzle je mag nu alleen met negatieve test Duitsland in en dat moet een commerciële test zijn begreep ik, dus nog een extra drempel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Ik reed vanochtend over de A12 tussen de Duitsers.
Sizzle je mag nu alleen met negatieve test Duitsland in en dat moet een commerciële test zijn begreep ik, dus nog een extra drempel.
Sizzle schreef:Kan het trouwens zijn dat nu de herfstvakantie begonnen is? Ik zag vandaag super veel nederlandse auto‘s op de snelweg richting Italie waarschijnlijk.
Heel eerlijk vind ik dat best onverantwoord om nu als inwoners van een zwaarbetroffen land naar een land te gaan dat eerder zelf zwaar betroffen wasIk hoop maar dat ze braaf allemaal getest waren.
Ineke2 schreef:verootjoo schreef:Ik reed vanochtend over de A12 tussen de Duitsers.
Alleen als je in Duitsland wilt overnachten dan.
Want de vriend van mijn zus is voor werk naar Polen en is zonder test Duitsland doorgereden.
purny schreef:Ik weet het nog sterker...
Vandaag vertelde ik dat ik het jammer vond dat mijn vakantie niet door kon gaan.
Dat mocht ik niet vinden, het aantal doden was erger dan dat mijn vakantie niet door kon gaan.
Net viel het kwartje bij mij.
Ik vind het aantal doden en opnames heel erg, hoop ook niet dat ik dit mee ga maken maar had me ook heel erg verheugd op christmas Window shopping.
Sheran schreef:Ja, tuurlijk mag je balen! Dat is ook heel logisch.
Met wel in het achterhoofd dat 'nodig' nogal relatief is. Eten heb je nodig. Drinken heb je nodig. Maar een oplaadmoment is fijn, maar zeker niet 'nodig', dat is nogal een eerstewereldprobleem.
Neonlight schreef:Denise_Storm, om eerlijk te zeggen vind ik die boeking al dubieus. Want ja, je mocht met zoveel bij elkaar op bezoek met inachtneming van de 1,5 meter, maar dat is wat anders als een huisje delen met elkaar voor langere periode. Dan is het haast niet mogelijk om die 1,5 meter te bewaren en echt corona-safe te blijven.