Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 21:27

Castilja, stuur haar even een whatsapp berichtje om te checken of ze tijd heeft. Dan ligt de bal bij haar :).

Ik heb me vandaag geërgerd aan de drukte bij de bouwmarkt. Allerlei mensen waarvan er genoeg in de risicogroep vielen. Maar niemand die zich aan de 1,5e meter hield. Ik ben er maar braaf in en uit gerend, wist gelukkig precies wat ik moest hebben.

En ik erger me aan een heel scherp randje op een kies. Maar volgende maand pas naar de tandarts voor controle, als dat al door kan gaan -O-

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 21:50

Ik doe ook honden uitlaten, benodigde boodschappen en ga naar mijn zus om op te passen op mn neefje en nichtje, veel verder kom ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 22:06

Klanten die boos op mij werden dat ze maar 1 pak toilet- of keukenpapier mochten meenemen. Hallo, ik beslis dat niet. Ga geen heisa aan mijn kassa maken, bespreek het dan met mijn leidinggevende als ik aanbied om die erbij te roepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 22:07

En dat ik mij de laatste dagen zo enorm zwak voel. Niet een specifiek iets zoals hoofdpijn waar ik last van heb, maar pure zwakte.
Viel vandaag bijna neer en moest een kwartier (!) voor mijn starttijd mijn werk laten afbellen door mijn moeder. Voelde me zo'n banketstaaf, maar ik kon echt niet meer. -O-

Edit: was in de ochtend dus bij mijn andere werk. Had heerlijk geslapen en had het idee dat het mee zou vallen. Toen ik thuis kwam van dat werk was dat toch anders.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 22:09

MPR4 schreef:
Klanten die boos op mij werden dat ze maar 1 pak toilet- of keukenpapier mochten meenemen. Hallo, ik beslis dat niet. Ga geen heisa aan mijn kassa maken, bespreek het dan met mijn leidinggevende als ik aanbied om die erbij te roepen.

Stel voor aan je leidinggevende dat ze het voorbeeld van Denemarken volgen, 1e pak normale prijs, 2e pak 95 euro en de 3e nog duurder. Kunnen ze kiezen wat ze willen }:)

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 22:11

xDenies schreef:
Heel zuur Discodipp, sterkte ook met je werk; toppers zijn jullie!

Keelpijn is hier na een week eindelijk over. Maar ben nu zooooo moe. Heb heerlijk geslapen maar wil het liefst blijven liggen en doorslapen :(

We doen wat we kunnen.. al zakt de motivatie steeds verder weg, het gevoel van ‘niet genoeg’ en ‘te laat’ heeft een hele andere betekenis nu.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 22:39

Ik vind het ook bizar, foto's van ook de hornbach hier in Tilburg die afgeladen druk was.
Wat zouden die mensen nu denken joh.
Inderdaad die vast jaren voorraad zooi in huis hebben maar ook het hardste piepen als ze straks iets hebben.

Vanmiddag zegt mijn beste vriendin uit limburg netjes af na al de eerder overlegd te hebben.
Gewoon om netjes bij de les te blijven, 5 min later zie ik idd foto's van zandvoort de hornbach etc etc.
Nou dan zakt mijn broek af die met een riem vast zit _-:(
En ik zou dan maar met 2 personen zijn.

Die mensen die op pad zijn zijn echt niet voor noodzakelijke dingen weg en maken dat je bijna wel moet hamsteren omdat door hun de flikkerse boel op slot gaat _-:(

Zo dat is eruit :') moest gisteren al wanhopig op zoek naar mijn merk voer van de cavias omdat dat ook gehamsterd word.
Is toch te zot :')

Mpr4, pas goed op jezelf. Ondanks goede slaap kan je lichaam toch echt op zijn.
Ik ken dat van mezelf :(:)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 22:47

Meneer de automobilist op de snelweg. Eerst gaan kleven, vervolgens inhalen, links blijven rijden (geen auto's in zicht), vervolgens maar 2 banen meenemen, daarna weer linksrijder en dan toch maar weer over een doorgetrokken streep naar rechts om vervolgens nadat we voorbij die gozerd zijn, zijn groot licht telkens aan te pleuren. Krijg toch een EMG aan je broek man. _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 22:49

En ter aanvulling op LukieBradley: vergeet ook niet hoeveel stress en mentale druk er op jullie ligt, dat vreet ook energie. Pas inderdaad goed op jezelf. :(:)

Hier een beetje in tweestrijd... zowel m’n ouders als m’n beste vriendin willen dat ik hier zo snel mogelijk wegga en naar het vasteland ga, want de eerste voortekenen dat het onderhuids al gigantisch uit de klauwen is gelopen, zijn er al. Ik wil wel, en ik weet dat de kans dat ik besmet ben vooralsnog heel klein is, maar het principe houdt me een beetje tegen... Nu zou ik hier in m’n auto stappen en in één keer naar de ferry kunnen rijden, en pas aan de overkant weer een keer hoeven tanken, maar meh, vervelende beslissing. (Hoewel hij eigenlijk al gemaakt is, maar het is even een kwestie van moed verzamelen en gáán. Ik kan nu nog een paar dagen helemaal binnen blijven voordat ik weer eten nodig heb, dus als ik wil gaan, moet het ook wel echt nu.)

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 23:00

Mkango schreef:
En ter aanvulling op LukieBradley: vergeet ook niet hoeveel stress en mentale druk er op jullie ligt, dat vreet ook energie. Pas inderdaad goed op jezelf. :(:)

Hier een beetje in tweestrijd... zowel m’n ouders als m’n beste vriendin willen dat ik hier zo snel mogelijk wegga en naar het vasteland ga, want de eerste voortekenen dat het onderhuids al gigantisch uit de klauwen is gelopen, zijn er al. Ik wil wel, en ik weet dat de kans dat ik besmet ben vooralsnog heel klein is, maar het principe houdt me een beetje tegen... Nu zou ik hier in m’n auto stappen en in één keer naar de ferry kunnen rijden, en pas aan de overkant weer een keer hoeven tanken, maar meh, vervelende beslissing. (Hoewel hij eigenlijk al gemaakt is, maar het is even een kwestie van moed verzamelen en gáán. Ik kan nu nog een paar dagen helemaal binnen blijven voordat ik weer eten nodig heb, dus als ik wil gaan, moet het ook wel echt nu.)

Inpakken en wegwezen!

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 23:11

Dat we vandaag om 17 uur 1 van onze filialen hebben moeten sluiten ivm het corona virus. Ondanks dat de andere 3 nog open blijven, raakt dit me best wel. Je knokt zo keihard om open te kunnen blijven!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-20 23:15

Ik erger me ook aan de mensen die gewoon vrolijk vakantie aan het vieren zijn nu. Ik zit me hier al 2 weken binnen op te vreten uit solidariteit naar de medemens en die lui gaan gewoon gezellig hutje mutje op het strand staan _-:( door die idioten hebben we zometeen een volledige lockdown aan onze broek. Eigenwijze stronten

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 23:16

Dat mijn tv niet harder wil.. als ik opneem volumeknop druk gaat de tv in de huiskamer harder :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-20 23:21

Oh ja, en aan een groepsgenoot die over alles klaagt maar nooit zelf met alternatieven of oplossingen komt en totaal geen onderzoeksgerichte mindset heeft. We hebben het al 2 weken erover dat de interviews die we met het management van onze opdrachtgever voor maandag aanstaande moeten transcriberen. Vraagt ze nu pas, op zaterdagavond om 22.20, wat transcriberen überhaupt is.

A. Google is your best friend
B. Initiatief tonen is leuk

Come on. :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 23:43

xPabloBokt schreef:
Ik erger me ook aan de mensen die gewoon vrolijk vakantie aan het vieren zijn nu. Ik zit me hier al 2 weken binnen op te vreten uit solidariteit naar de medemens en die lui gaan gewoon gezellig hutje mutje op het strand staan _-:( door die idioten hebben we zometeen een volledige lockdown aan onze broek. Eigenwijze stronten

En raden wie als eerste gaan lopen klagen wanneer we in volledige lockdown zouden gaan? Juist... _-:(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 23:45

Dat zijn die figuren die ook op facebook 'schreeuwen'; Binnen blijven!? Niemand die mij binnen houd!
& dan een hele tekst met 'het maakt me niet uit dat ik ziek wordt', nee truus maar als jij ziek wordt dan neem je er zo een aantal met je mee :(

De mentaliteit op het moment .. ik schaam me er gewoon voor!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 23:47

Dat ik normaal mijn boodschappen nog de avond er voor kan bestellen en nu gewoon al 1,5 week vooruit moet denken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-20 23:51

wyoming schreef:
Dat ik normaal mijn boodschappen nog de avond er voor kan bestellen en nu gewoon al 1,5 week vooruit moet denken.

Hier zit alles t/m 4 april vol.. -O- te absurd voor woorden gewoon.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 23:51

Aan het feestje tegenover ons. Keiharde muziek wat ik zelfs door oordoppen mee kan zingen |o

Zag minimaal 8 man in klein tuintje. Onder overkapping en in huis kon ik niet zien. Maar serieus in deze tijd -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 23:56

Mijzelf, zit te twijfelen of ik autoraam wel dicht gedraaid heb :') . Ja om 11 uur savonds maak ik mij om zoiets druk

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 00:05

Rebecca schreef:
Mijzelf, zit te twijfelen of ik autoraam wel dicht gedraaid heb :') . Ja om 11 uur savonds maak ik mij om zoiets druk

Ach ik stond van de week om half 12 buiten te checken of mijn auto op slot was :P

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 00:28

xDenies schreef:
Rebecca schreef:

Ach ik stond van de week om half 12 buiten te checken of mijn auto op slot was :P

Ik heb een vriend die om half 2 snachts uit bed sprong omdat het regende en de autoraam stond nog open. :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 00:49

xDenies schreef:
Dat zijn die figuren die ook op facebook 'schreeuwen'; Binnen blijven!? Niemand die mij binnen houd!
& dan een hele tekst met 'het maakt me niet uit dat ik ziek wordt', nee truus maar als jij ziek wordt dan neem je er zo een aantal met je mee :(

De mentaliteit op het moment .. ik schaam me er gewoon voor!

Ik vind het zo lollig als mensen constant anderen oproepen om binnen te blijven en dan vervolgens ook constant reclame maken voor bedrijven die aan huis bezorgen.
Fijn dat het kan, maar ik vind dat best ironisch :D

hagelslagJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 06:09

Klaar wakker -O-

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 07:11

hagelslag schreef:
Klaar wakker -O-

Dit dus....