Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Nee dankje haha ik heb al genoeg kleur in mijn huis door mijn gigantische muurwil het niet nog bonter maken. Inwip juist nog canvassen in zwart wit op de muur hebben omdat kleur teveel word haha
![]()
Maar ik ga idd maar een oproepje plaatsen met deze kussens, goeie!
marleen_usar schreef:Ik vroeg een antiontsnappingstuig voor een hond, ik kreeg een wats app bericht en ze zou het donderdag versturen. Ik Heb hem nog niet binnen, ik hoop maandag. Is het raar als ik vraag wanneer hij verstuurd is?
beert schreef:Maylene0910 schreef:ik ga een schleich fjord kopen alleen ben ik benieuwd hoe het werkt met betaal verzoeken.
Waar moet je op letten en welke heb je allemaal?
In de marktplaats app krijg je echt een plaatje zoals op de vorige pagina te zien is. Andere betaalverzoeken als Tikkie enzo gewoon niet aanklikken.
Maylene0910 schreef:Is tikkie minder betrouwbaar via mp?
01San schreef:Maylene0910 schreef:Is tikkie minder betrouwbaar via mp?
Je kan het wel doen maar er zijn soms oplichters die een tikkie kunnen sturen, die lijkt dan net echt maar dan kunnen ze je rekening leeg halen daarna.. zoiets geloof ik
Vandaar dat soms mensen niet graag een tikkie link gebruiken.
Dan kan je bijv of via de marktplaats betaling doen of gewoon zelf via je eigen bank overmaken naar het rekeningnummer van diegene