Op ons feestje hebben we gewoon iedereen geweerd behalve de getuigen.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DeMolenhoek schreef:Hier op bokt was eens een topic van iemand die vroeg hoe ze het best kon formuleren dat kinderen niet welkom waren op de bruiloft. Sommige reacties zeg: Mijn kinderen horen bij mij. Als die niet welkom zijn ben je in mijn ogen ook geen vriendin.
Wat een *piep* vriendin ben jij zeg. Dat kun je niet eisen.
Ik heb dat echt met open mond gelezen.
Ibbel schreef:Hier wel heel bewust ervoor gekozen dat de ouders (die toen ook nog allemaal leefden) er bij zouden zijn. Het had ze echt verdriet gedaan als we het achter hun rug om hadden gedaan.
sanso schreef:Daarom gaan wij niet trouwen![]()
Was eerst wel het plan, kwamen er alleen achter dat ik het graag wou voor de blingbling ring en de taart![]()
![]()
Dus dan maar zo een ring + taart. Zo gaat het ook en hebben wij geen gezeik. Ik ben daar niet voor gemaakt.
Trouwen vindt ik tegenwoordig overigens nergens meer op slaan en een beetje overbodig. Wij zijn gewoon lekker vrij in onze relatie en hoeven niet aan de standaard norm te voldoen.
Mars schreef:Wij hebben een heerlijke bruiloft gehad, groot feest, alles erop en eraan. Enige aanwezige kind was onze ringdraagster en die was al 11. Zou het zo over doen![]()
En als er mensen waren geweest die niet hadden gekomen zonder kind, prima hoor, kom je niet. Onze bruiloft is 1 dag waarop wij konden zeggen: geen kinderen, we vinden er niks aan, nee ook die van jou dus nietEn dat hebben we dus ook zo gedaan.
sanso schreef:Dit vind ik ook wel een goeie
[ [url=m/BXPSlu.png]Afbeelding[/url] ]
quera schreef:Mars schreef:Wij hebben een heerlijke bruiloft gehad, groot feest, alles erop en eraan. Enige aanwezige kind was onze ringdraagster en die was al 11. Zou het zo over doen![]()
En als er mensen waren geweest die niet hadden gekomen zonder kind, prima hoor, kom je niet. Onze bruiloft is 1 dag waarop wij konden zeggen: geen kinderen, we vinden er niks aan, nee ook die van jou dus nietEn dat hebben we dus ook zo gedaan.
Dat snap ik nou nooit. Mensen die daar over gaan klagen. Of zelfs toch kinderen meenemen,
Het is jullie dag als bruidspaar! Niet die van de mensen om jullie heen. Dus jullie bepalen dat toch. Jullie goed recht hoor.
Ik zou oppas zoeken en mocht dat niet lukken om 1 of andere reden dit aangeven bij het bruidspaar. Dat ik wel de intentie had om te komen maar ik geen oppas kon vinden.