Chocopasta schreef:Ik zoek dit muziekdoosje... overal uitverkocht![]()
[ [url=m/LohMrR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moet die nieuw zijn?
Anders via mp?
https://www.marktplaats.nl/a/kinderen-e ... ousPage=lr
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chocopasta schreef:Ik zoek dit muziekdoosje... overal uitverkocht![]()
[ [url=m/LohMrR.jpg]Afbeelding[/url] ]
_mexx_lady_ schreef:Een goed doel of instantie waar ik (oude) kleding aan kan doneren. Ik hoor nog net te vaak dat goede doelen er eerst zelf hun slagje uit slaan en wil graag gewoon iemand blij maken met kleding.
Ik lees bv. Climex om CliniClowns te steunen, maar die zitten niet in de buurt.
Uiteindelijk gaan ze gewoon de kledingcontainer is, maar ik wil even kijken of ik het wat 'persoonlijker' kan maken.
CandyArmando schreef:Hey, geen bomber jas van overdriveniemand?
Ik zoek een veilige online winkel waar ik twinning kleding kan kopen van moeder&dochter?
Geen aliexpres/wish....
CandyArmando schreef:Hey, geen bomber jas van overdriveniemand?
Ik zoek een veilige online winkel waar ik twinning kleding kan kopen van moeder&dochter?
Geen aliexpres/wish....
lovelyfiefy schreef:CandyArmando schreef:Hey, geen bomber jas van overdriveniemand?
Geen aliexpres/wish....
stond laatst op veepee iets tussen de kleding met ook een apart kopje 'moeder dochter'
maar ik weet niet of die nu nog te koop zijn.
Is een soort zalando lounge idee, dus korte periode verkoop
Dammie schreef:Voor een ouder persoon in mijn familie, zoek ik een sim only abonnement dat je zonder iDEAL of internet bankieren af kunt nemen. Ze gebruikt de mobiel alleen om te bellen en sms-en, en heeft geen internet bankieren. Ik heb een paar providers bekeken, en vind alleen maar iDEAL.
Bestaat dit niet? Tips?
Dammie schreef:Voor een ouder persoon in mijn familie, zoek ik een sim only abonnement dat je zonder iDEAL of internet bankieren af kunt nemen. Ze gebruikt de mobiel alleen om te bellen en sms-en, en heeft geen internet bankieren. Ik heb een paar providers bekeken, en vind alleen maar iDEAL.
Bestaat dit niet? Tips?
Bestaat dit niet? Tips?
laura1987 schreef:Ik ben op zoek voor mijn A technische vader naar een mobiele telefoon gelijk aan de oude nokia’s.
Zijn provider schijnt straks geen 2g meer te leveren waardoor zijn telefoon niet meer zal werken.
APCIII schreef:laura1987 schreef:Ik ben op zoek voor mijn A technische vader naar een mobiele telefoon gelijk aan de oude nokia’s.
Zijn provider schijnt straks geen 2g meer te leveren waardoor zijn telefoon niet meer zal werken.
Wil je iets meer dan dat, dan kom je terecht bij "drukknopjes-toestellen" die op KaiOS draaien
Er zijn nog wel drukknopjes-telefoons
Sheran schreef:Je zoekt dus niet een echt simpele, dus een tussenvorm? Dus wel met internet? Want die hele simpele zijn nog best veel verkrijgbaar, gewoon een simkaartje erin doen en bellen
APCIII schreef:Willekeurig voorbeeld:
Drukknopjes, wel met 4G, kost ca. 80 euro.
https://tweakers.net/pricewatch/1640810 ... zwart.html
[ Afbeelding ]
laura1987 schreef:Ik ben op zoek voor mijn A technische vader naar een mobiele telefoon gelijk aan de oude nokia’s.