Amy schreef:Nee, hij is verplaatst. Die mail heb ik woensdag gehad maar gisteren pas gelezen. Had het dus eventueel 1 dag eerder kunnen weten.
Ik een hele fijne baas die mij uitroostert als er zoiets gebeurt. Maar helaas hoeven ze dat niet te doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSCWx schreef:Hoe noem je het als iemand excuses aanbied voor iets maar daarbij gelijk erbij zegt dat het je eigen fout is? Een wan-excuus zou ik het noemen maar wellicht is er een betere/echte benaming voor.
Bijvoorbeeld: sorry als je dat zo hebt opgevat.
Oftewel, het spijt me dat jij het verkeerd hebt opgevat.
xSCWx schreef:Hoe noem je het als iemand excuses aanbied voor iets maar daarbij gelijk erbij zegt dat het je eigen fout is? Een wan-excuus zou ik het noemen maar wellicht is er een betere/echte benaming voor.
Britta31 schreef:Mijn tienerdochters liggen beide nog op bed.Zouden ze een dag sneeuwvrij hebben van school?Zoniet is er dadelijk paniek
Kuggur schreef:xSCWx schreef:Hoe noem je het als iemand excuses aanbied voor iets maar daarbij gelijk erbij zegt dat het je eigen fout is? Een wan-excuus zou ik het noemen maar wellicht is er een betere/echte benaming voor.
Ik ken alleen de engelse term: a backhanded apology.