Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flessuh

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 21:32

Ik fiets wel door op die fiets ja :P

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 22:27

Ik had vandaag een match maar dat was een fake profiel :\

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 22:35

BarryPlopper schreef:

Ik wordt echt helemaal simpel van de fake profielen, vooral wanneer het net niet helemaal duidelijk fake is :P

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 11:16

Gisteren mijn allereerste date gehad!
Even bedankt nog voor de tip van de 3zussen, erg leuk tentje!

Was een gezellige avond,v en om kwart over 12 naar huis gegaan, geen moment stil geweest maar de klik was er niet. Hij Appte hij me gelijk toen hij thuis was en vroeg hoe of wat, dus eerlijk aangegeven. En hij gaf aan hetzelfde te voelen. Dus een prima date gehad, maar komt geen vervolg aan.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 11:36

Alik schreef:
BarryPlopper schreef:

Ik wordt echt helemaal simpel van de fake profielen, vooral wanneer het net niet helemaal duidelijk fake is :P

Precies. Deze had alles netjes ingevuld en zelfs nog een beschrijving bij het profiel

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 11:37

Waarom is het dan toch fake denk je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 11:45

Nicky, iig fijn dat de date wel leuk was! Jammer dat er verder niks in zit.. volgende keer beter ^^

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 12:02

Je merkt het aan verschilllende dingen, de manier van praten het is te smooth ofzo, kweenie het is ook vaak een gut-feeling maar tot nu toe was mijn gut-feeling wel goed. Gisteren nog weer 1 die zo suf was om veelgebruikte foto's te gebruiken die dus bij google reverse image search meteen naar voren komen.
Het zijn overigens bij mij altijd de niet NL sprekende mannen... Inmiddels heb ik dus met mezelf maar afgesproken het bij de NL sprekende heren te laten hoewel die over het algemeen juist weer te weinig spraakzaam zijn. Kortom het is niet goed of het deugt niet :P

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 12:15

Alja schreef:

Als je direct spam linkjes toegestuurd krijgt :P

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 12:57

Alja schreef:

Omdat ik 1 minuut nadat het een match was een berichtje kreeg dat ze g**l was en ik me dan maar moest aanmelden op 1 of andere site :Y)

Lijkt mij duidelijk een faker

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 12:58

hahaha dan zijn de fake dames toch anders dan de fake heren :P

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 13:29

Idd ik heb echt nooit fake matches alleen matches die zich anders voor doen dan dat ze zijn :+

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 13:59

Alja schreef:
Idd ik heb echt nooit fake matches alleen matches die zich anders voor doen dan dat ze zijn :+

maar dan zijn het wel dezelfde personen als op de foto's die ze in hun profiel hebben?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 14:15

Jazeker ;)

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 14:44

dan hou ik het er maar op dat het met de leeftijdscategorie te maken zal hebben of whatever, ik kom ze namelijk erg veel tegen, die dubieuze profielen die meteen al naar links gaan en de soms net niet dubieus genoeg maar die toch ernstig dubieus blijken te zijn :P

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-17 16:07

Pascalle90 schreef:
hyppolyte schreef:
Oh daar had je het laatst over volgens mij indd, leuk! Ben benieuwd hoe het bevalt! Verder nog wat lopen?

Nou alleen een die leuk is voor af en toe hahaha en dan die foute die nogsteeds in mijn hoofd zit.

Ik heb al vaker ruzie gemaakt met hem als dat ik hem gezien heb _O- op zich wel prettig dat ik iemand heb waartegen ik alles er uit kan gooien, en aan het eind van het gesprek is het op de een of andere manier toch altijd weer goed. Ik ga voor hem in ieder geval geen moeite doen en dat is hem inmiddels ook duidelijk en hij heeft nu al 2 pogingen gedaan om af te spreken maar ik kon toevallig beide keren niet. Wie weet volgende week ofzo.. we zien wel!

Echt super dat het bij jou zo goed gaat! Heb heb inmiddels een beslissing genomen over het wel of niet ontmoeten van de kinderen? Of dit inmiddels al gedaan zelfs?

Yup :j, al ontmoet zelfs, ging eigenlijk wel vrij chill, dus dat viel alles mee. Hij gaat volgende week mee naar de verjaardag van mijn schoonzus... := Hij is dat weekend bij mij, dus hij had 3 keuzes, die dag naar huis, bij mij thuis blijven terwijl ik daar ben, of meegaan. Hij was vrij direct met zijn; ik ga mee. Dat wordt dus een aardige sprong in het diepe, m'n broer, zus (+aanhang/kids) en mijn ouders zijn daar ook. Pffft :').

Ondertussen slingeren we lekker alle kanten op, dit was wel echt een hele fijne week, maar vandaag cancelde hij voor morgenavond (hij zou blijven slapen), op zich logisch vanwege zijn kids enzo, maar ik vond het even niet leuk en dan hang ik dus heel vrolijk het hormonaal onredelijk vrouwmens uit :)). Hij is het ook niet zo gewend om tegengas te krijgen, want ja, de rest volgde en adoreerde hem, dus hij had even pech :').
Spoiler:
*ik geloof dat karma me eindelijk te pakken heeft voor alle lelijke oliebol die ik heb gedaan* lalala hysterische relatie:')

Ik heb echt maar 1 keer een fake profiel meegemaakt, maar dat was er ook eentje waar je nooit meer vanaf komt, mijn vriendin heeft 'm ook getroffen, dus toen ook meteen gezegd. Hij heeft zich ook een keer Tu genoemd en hij stuurt eens in de paar maanden een 'hè'. Dus elke vent die zo nu en dan een oprisping heeft en dan een berichtje stuurt is een Tu :')

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 17:31

Hyppolyte, dat is idd een behoorlijke diepe sprong in het diepe! Hoe is gegaan?

Zover ik weet nog geen nepprofeet meegemaakt..

Vandaag wel weer contact gehad met mijn date van gisteren, vind het echt wel een leuke en gezellige gozer maar ik voel er verder niks bij, ondanks vandaag dus weer contact op de app.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 07:26

Ik ben er ook weer eens. Drukke week en weekend gehad, nu moeee haha! Maar een drukke workweek + nog op wedstrijd midden in de week.. Maar proberen vroeg op bed te gaan komende dagen!

Hyppolyte hihi, succes bij de verjaardag!

Het is bij ons nu officieel sinds gister! Dus denk dat ik zijn vrienden (stuk of 15 man ofzo haha) begin juni zal ontmoeten bij de BBQ bij hem thuis.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 09:24

Ik heb nog nooit fake profielen gehad denk ik.... of ik weet het gewoon niet haha.

Gefeliciteerd DanielleB!! Super leuk. Spannend als z'n vrienden ontmoeten in juni, maar wel fijn dat het bij hem thuis is, dat voelt dan misschien iets vertrouwder dan bij vrienden thuis :)

Ik ben nu sinds donderdag non stop aan het appen met een hele leuke man :o Klikt wel heel goed eigenlijk op alle vlakken haha. Hij is vanwege zijn werk heel vaak hier in de buurt dus dat is wel handig. Hij vroeg of ik gister avond langs wilde komen als zijn kids op bed lagen, dat staat me toch wat tegen, wat als ze ineens wakker worden? Dus ik heb dat afgeslagen.

Dus voor nu woensdag een date staan! Ben zenuwachtiger als normaal omdat we al zoveel gepraat hebben en eigenlijk al zoveel van elkaar weten, liggen de verwachtingen wat hoger lijkt wel :+ zou het echt wel zonde vinden als het irl niet zo klikt....

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 09:32

Dat had ik ook hoor.. Een week lang echt non stop geappt soms tot laat in de nacht.. Was ook bang dat het tegen zou vallen omdat je toch een verwachting schept van iemand.

Maar viel dus 100% mee ;)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 09:50

DanielleB schreef:
Dat had ik ook hoor.. Een week lang echt non stop geappt soms tot laat in de nacht.. Was ook bang dat het tegen zou vallen omdat je toch een verwachting schept van iemand.

Maar viel dus 100% mee ;)

Hahah ja we hebben zaterdag nacht tot 4 uur snachts lopen appen en hij was nog in staat naar me toe te rijden, maar dat vond ik toch even te ver gaan :+ hij is vandaag en morgen ook in de buurt en wil in mijn pauze wel even meeten, maar ik stel het nog even uit tot woensdag, even moed verzamelen haha

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:02

Klink spannend :D

Hier geen paardrij-afspraak, dus en geen project en geen date en geen ... Maar goed, voelt wel goed zo. Hij is vooral boos en teleurgesteld dat ik het project niet wilde doen. :')

Voor de rest kom ik echt alleen creeps tegen heb ik het gevoel, creeps of mannen zonder al te veel inhoud. Er moet echt iets mis zijn met mij :D

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:12

Klinkt alsof hij je errruuugg graag in real life wilt ontmoeten DanielleB!
Maar als jullie via app al zoveel te melden hebben, loopt dat wel los!
Afgelopen zaterdag had ik een date met iemand waar ik ook een week lang de hele dag al mee aan het appen was, en de eerste paar minuten waren een beetje ongemakkelijk, maar daarna ging het gesprek gewoon weer verder. Helaas ontbrak bij de verdere klik, dus het was een eenmalige date.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:28

Jammer Nicky, maar wel een leuke avond gehad dus, dat is ook wat waard.

Belsje, fijn voor je dat het wel goed voelt zo. Misschien ook maar beter.

Anne_Bento, heerlijk, dat appen tot diep in de nacht. Ff moed verzamelen en hem gewoon lekker meeten joh! ;)

Fake profielen, geen ervaring mee. Denk ik. Iig nooit erachter gekomen dat iemand fake was.

Hier een eind gemaakt aan het date tijdperk. Afgelopen vrijdag weer samen gegeten en ff op stap geweest. Was echt wel weer gezellig, maar merkte gewoon dat ik een bepaald enthousiasme naar hem mis. Vind m soms ook te hangerig/aandachtopeisend en daar heb ik totaal geen behoefte aan. Nadat ik t heb gezegd hoe ik erin sta, wil hij proberen op alle mogelijke manieren er toch nog een vorm aan te geven. Maar ik weet t niet. Ben ik nou zo'n bitch dat ik, ondanks dat we het leuk en gezellig hebben, hem gewoon opzij zet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 10:35

Nee joh het is er of het is er niet. Iemand dan aan het lijntje houden is imo erger.

Ik ben mee uitgevraagd door een ex collega van een vriend. Gaan we maar gewoon doen. Volgende week vrijdag uit eten. Spontane gast, een jaar gescheiden en 2 kids.