Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Pascalle90 schreef:hyppolyte schreef:Oh daar had je het laatst over volgens mij indd, leuk! Ben benieuwd hoe het bevalt! Verder nog wat lopen?
Nou alleen een die leuk is voor af en toe hahaha en dan die foute die nogsteeds in mijn hoofd zit.
Ik heb al vaker ruzie gemaakt met hem als dat ik hem gezien hebop zich wel prettig dat ik iemand heb waartegen ik alles er uit kan gooien, en aan het eind van het gesprek is het op de een of andere manier toch altijd weer goed. Ik ga voor hem in ieder geval geen moeite doen en dat is hem inmiddels ook duidelijk en hij heeft nu al 2 pogingen gedaan om af te spreken maar ik kon toevallig beide keren niet. Wie weet volgende week ofzo.. we zien wel!
Echt super dat het bij jou zo goed gaat! Heb heb inmiddels een beslissing genomen over het wel of niet ontmoeten van de kinderen? Of dit inmiddels al gedaan zelfs?
, al ontmoet zelfs, ging eigenlijk wel vrij chill, dus dat viel alles mee. Hij gaat volgende week mee naar de verjaardag van mijn schoonzus...
Hij is dat weekend bij mij, dus hij had 3 keuzes, die dag naar huis, bij mij thuis blijven terwijl ik daar ben, of meegaan. Hij was vrij direct met zijn; ik ga mee. Dat wordt dus een aardige sprong in het diepe, m'n broer, zus (+aanhang/kids) en mijn ouders zijn daar ook. Pffft
.
. Hij is het ook niet zo gewend om tegengas te krijgen, want ja, de rest volgde en adoreerde hem, dus hij had even pech
.

Klikt wel heel goed eigenlijk op alle vlakken haha. Hij is vanwege zijn werk heel vaak hier in de buurt dus dat is wel handig. Hij vroeg of ik gister avond langs wilde komen als zijn kids op bed lagen, dat staat me toch wat tegen, wat als ze ineens wakker worden? Dus ik heb dat afgeslagen.
zou het echt wel zonde vinden als het irl niet zo klikt.... DanielleB schreef:Dat had ik ook hoor.. Een week lang echt non stop geappt soms tot laat in de nacht.. Was ook bang dat het tegen zou vallen omdat je toch een verwachting schept van iemand.
Maar viel dus 100% mee
hij is vandaag en morgen ook in de buurt en wil in mijn pauze wel even meeten, maar ik stel het nog even uit tot woensdag, even moed verzamelen haha