Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Pascalle90 schreef:hyppolyte schreef:Oh daar had je het laatst over volgens mij indd, leuk! Ben benieuwd hoe het bevalt! Verder nog wat lopen?
Nou alleen een die leuk is voor af en toe hahaha en dan die foute die nogsteeds in mijn hoofd zit.
Ik heb al vaker ruzie gemaakt met hem als dat ik hem gezien hebop zich wel prettig dat ik iemand heb waartegen ik alles er uit kan gooien, en aan het eind van het gesprek is het op de een of andere manier toch altijd weer goed. Ik ga voor hem in ieder geval geen moeite doen en dat is hem inmiddels ook duidelijk en hij heeft nu al 2 pogingen gedaan om af te spreken maar ik kon toevallig beide keren niet. Wie weet volgende week ofzo.. we zien wel!
Echt super dat het bij jou zo goed gaat! Heb heb inmiddels een beslissing genomen over het wel of niet ontmoeten van de kinderen? Of dit inmiddels al gedaan zelfs?
DanielleB schreef:Dat had ik ook hoor.. Een week lang echt non stop geappt soms tot laat in de nacht.. Was ook bang dat het tegen zou vallen omdat je toch een verwachting schept van iemand.
Maar viel dus 100% mee