Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:32

Whahaha die zag ik wel aankomen. Jij was in de ontkenningsfase. Whaha

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:37

:D :D :D :D

Ah well. We hebben het keurig gehouden. Soort van. Dankzij hem.

Tijd voor meer wijn, een Goed Gesprek met vriendinnen en dan zie ik hem misschien maandag weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-16 21:39

Ja die mannen zorgen voor problemen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 03:02

Echt he..

Ik ben voor het eerst bij mijn date thuis geweest. Was errug fijn en nog steeds geen neiging tot wegrennen :')

Ben benieuwd na vanavond...

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 08:42

Haha leuk Berdien!
Fijn dat t met iedereen zo goed lijkt te gaan.
Mijn tindervriendje zit in duitsland.
Speciaal mb's gekocht voor in het buitenland zodat die met mij kan appen haha superlief :o

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 11:39

Ik heb ook 2 heel leuke dates gehad met tindervriendje. Gisteren ook gekust :D haha. 1e date was vrijdag avond en een beetje raar omdat ik wachttijd had van werk. Rij met de bus en tussenin moest ik een paar uur wachten. Was niet zo ver van bij hem en ik had gevraagd of we niet wat konden doen. Uiteindelijk superleuk gebabbeld. Kon niet wachten dus gisteren weer afgesproken. We hebben het echt gezellig gehad en ben daar gebleven tot half 2, terwijl ik normaal echt 12u als max zie. Toen ik doorging ook gekust :D vanavond terug dus gaat wel heel goed :)
Ik hoop alleen dat hij er wel mee om kan gaan dat ik veel van huis ben voor werk. Maar woensdag is de 1e test al want dan ben ik 3 dagen weg :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 12:33

Ik date komende week weer met mijn date <3

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:57

Ik heb vandaag mijn eerste tinderdate gehad met de jongen waarmee ik al heb geskyped van te voren *\o/* . Was helemaal niet zenuwachtig en dacht echt: 'Wauw, wat een leuke knul! *-:) :wow:' Voelde meteen heel vertrouwd (het klikte op Skype en W'App al heel goed!) en was ook echt mijn type <3 <<) . We zijn naar de stad geweest en was zeker geslaagd *\o/* . Kreeg al gelijk een berichtje dat 'ie het heel leuk vond. :j
Hebben we ook weer gehad, de eerste date :') (ik vind een eerste date nooit zo heel leuk in verband met dat geforceerde gedoe, maar nu geen last gehad)

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 06:06

Vergeleken met jullie is het bij mij heel snel gegaan. 1.5 week geleden eerste date. Na de 1e date heb ik hem elke avond gezien en na een kleine week ben ik blijven slapen en ja ik ben er niet meer weggegaan :')
Het voelt gewoon goed en praten ook al over op vakantie en samenwonen.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 08:28

Woow ja dat is wel allemaal heel rap zeg ginger... Vind je dat niet eng?

Ik zie mijn Tinderman vanmiddag. Date nummer drie!

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 08:30

1 jongen bij mij op tinder wou na 2 dagen appen als afspreken wat vinden jullie daarvan? Ik vind het persoonlijk beetje te snel :oo

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 08:32

annikeee19 schreef:
1 jongen bij mij op tinder wou na 2 dagen appen als afspreken wat vinden jullie daarvan? Ik vind het persoonlijk beetje te snel :oo

Integendeel. Je leert elkaar pas kennen als je elkaar in levende lijve ziet, dus waarom wekenlang blijven appen?

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 08:33

O vind ik niet snel hoor. Doe dat zelf ook altijd vrij snel. Soms al na 1 dagje appen. Maar als jij het te snel vind moet je het nog niet doen!

annikeee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 08:54

O ja snap jullie wel maar het voelt voor mij nog niet goed genoeg om af te spreken maar bedankt voor jullie meningen:)

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 08:58

hier de dag dat we zijn beginnen appen al afgesproken.

Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt, appen kan soms ook een "vals" beeld geven, want je hebt altijd tijd om na te denken over je antwoord, dus iemand die heel vlot en spontaan lijkt, kan even goed vij gesloten en zwijgzaam zijn of het omgekeerde.

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 11:14

Het gaat als je het zo bekijkt best snel maar zo voelt het absoluut niet. Lijkt net alsof het al tijden zo is. Voelt gewoon vertrouwd en goed.

Ik spreek nooit zo snel af maar dat is meer omdat ik een beetje wil weten met wie ik afspreek. Na een week of 2 is bij mij wel de richtlijn.

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 11:48

Nou als jullie t beide goed vinden voelen zo is het toch prima!!! Lekker van genieten hoor! Superleuk!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 12:35

Ik spreek ook liever sneller af, dan weet je maar wat voor persoon het is. IRL of via de app verschilt inderdaad soms nogal. Motorman appt niet meer dan vijf woorden per keer, maar praat aan de telefoon in het echt wel gezellig.

Merk dat hij heel erg in mijn hoofd zit. En dat is best wel vervelend, aangezien dat geen goed idee is :+

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 12:43

Ga je hem nog een keer zien Berdien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 13:22

Hier ook weer blij. Had een tijdje superfijn gedate maar die liet me dus zitten, deed even pijn. Eigenlijk was ik wel klaar met tinderen, maar toch nog een avondje zitten koekeloeren en ja hoor. Daar was ie. Super leuk gepraat en gelijk al afgesproken, zie hem morgenavond. Voelt heel erg als iemand die precies op mij aansluit. Ben echt heel benieuwd, het voelt nu in elk geval al alsof ik hem jaren ken.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 13:31

ik duim renee :)

Ik blijf bij het concept toch wat gemengde gevoelens hebben en denk dat je toch ook wel een beetje "geluk" moet hebben.
Maar ik ga niet klagen, vriend was gisteren nog aan het zeggen dat hij wel veel geluk gehad heeft, want dat de 3 belangrijkste "vereisten" naast de voor de hand liggende (zoals een klik, aantrekking,goed kunnen communiceren) ook ingevuld zijn :D

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 13:33

Wow Ginger, dat is zeker snel! Maar ja als jullie er allebei zo achter staan en het voelt zo goed..why not! Geniet er van, bijzonder hoor!

@Yuna, ik had vorige week al 2 keer met een andere tinderdude gedate dus vond het een beetje too much 2 verschillende dates in 1 week. Daarnaast had ik gevraagd of hij nog is een foto van zichzelf kon sturen, wist niet meer echt hoe hij eruit zag..nah ik weet niet ik werd er niet zo heel blij van :')

Oh jee Berdien, hoezo geen goed idee?

Leuk Kenyada!! Voelt dit beter als met die vorige jongen?

Het vrouwenbrein werkt toch ook vreemd hoor (of nou ja de mijne iig), die vage types jaaa die wil ik hebben en de mannen die een beetje hun best voor je doen, die komen te veel in m'n comfort zone dus daar doen we lekker niks mee %) Als een man nou vraagt, goh wat zoek je eigenlijk in een man? zijn dat nou vragen die jullie zo hup kunnen beantwoorden? Vind dat altijd zo afgezaagd..via de app kan het oh zo leuk zijn maar dat zegt toch weinig.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 14:22

Die vraag dan denk ik ZUCHT dat vraag je irl toch noooooit

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 14:23

Ja ga hem zeer waarschijnlijk nog wel vaker zien Kenyada :j Met een beetje geluk vrijdag. Was gisteren bij hem in de buurt voor werk, maar toen kon hij helaas niet.

Nou Lougino, ik heb twijfels bij zijn verhaal. Plus aanstaande uitzending. Plus hele erge kriebels, en dat heb ik echt niet snel := Al met al een grote kans op gekwetste gevoelens en toestanden. Maar hij is ook wel weer zó leuk dat ik dat er dan ook wel weer voor over heb. Argh :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 14:33

Zonnetje81 schreef:
Die vraag dan denk ik ZUCHT dat vraag je irl toch noooooit

Ik vind dat een normale vraag. Je wil toch weten wat de ander zoekt in jou/ een relatie?
Als de ander had geantwoord dat hij iemand zoekt om iedere zaterdagavond flink mee te zuipen in een discotheek om vervolgens iedere zondag samen in een voetbalstadion te zitten had ik al niet eens gaan daten bijvoorbeeld.
Als een ander had geantwoord dat hij niks zoekt, enkel sex had ik ook niet gaan daten.
Zo simpel is het.