Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

haha. 1e date was vrijdag avond en een beetje raar omdat ik wachttijd had van werk. Rij met de bus en tussenin moest ik een paar uur wachten. Was niet zo ver van bij hem en ik had gevraagd of we niet wat konden doen. Uiteindelijk superleuk gebabbeld. Kon niet wachten dus gisteren weer afgesproken. We hebben het echt gezellig gehad en ben daar gebleven tot half 2, terwijl ik normaal echt 12u als max zie. Toen ik doorging ook gekust
vanavond terug dus gaat wel heel goed
. Was helemaal niet zenuwachtig en dacht echt: 'Wauw, wat een leuke knul!
' Voelde meteen heel vertrouwd (het klikte op Skype en W'App al heel goed!) en was ook echt mijn type
. We zijn naar de stad geweest en was zeker geslaagd
. Kreeg al gelijk een berichtje dat 'ie het heel leuk vond.
(ik vind een eerste date nooit zo heel leuk in verband met dat geforceerde gedoe, maar nu geen last gehad) 

Als een man nou vraagt, goh wat zoek je eigenlijk in een man? zijn dat nou vragen die jullie zo hup kunnen beantwoorden? Vind dat altijd zo afgezaagd..via de app kan het oh zo leuk zijn maar dat zegt toch weinig.
Met een beetje geluk vrijdag. Was gisteren bij hem in de buurt voor werk, maar toen kon hij helaas niet.
Al met al een grote kans op gekwetste gevoelens en toestanden. Maar hij is ook wel weer zó leuk dat ik dat er dan ook wel weer voor over heb. Argh
Zonnetje81 schreef:Die vraag dan denk ik ZUCHT dat vraag je irl toch noooooit