Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Femek2902

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-15 20:52

Franciee: Precies mijn gedachte. Ik kan me dan ook al verheugen op het vak Vorm en Regulering van Dieren (Biomedische wetenschappen) waarbij we een rat ontzettend uitvoerig gaan ontleden :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 06:56

Ik zit nu al aan de boterhammen met speculaas :9

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 07:49

Ik eet t hele jaar al speculoos :p

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 08:03

Ik ben jaloers want ik heb geen van beide ;(

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 08:16

Een gat in de markt in Australie <<)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 09:56

Gister te horen gekregen dat mijn contract wel is waar verlengd wordt, maar met maar 3 weken dus per 1 januari moet ik als nog er uit...
Ik had verwacht dat ik onwijs teleurgesteld zou zijn... maar eigenlijk voel ik alleen maar opluchting :wow:
Ik ga mijn collega's wel onwijs missen... Maar ik merk gewoon dat het mij niet zoveel doet als anderen/als dat ik verwacht had.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 09:59

M_D_H schreef:
Gister te horen gekregen dat mijn contract wel is waar verlengd wordt, maar met maar 3 weken dus per 1 januari moet ik als nog er uit...
Ik had verwacht dat ik onwijs teleurgesteld zou zijn... maar eigenlijk voel ik alleen maar opluchting :wow:
Ik ga mijn collega's wel onwijs missen... Maar ik merk gewoon dat het mij niet zoveel doet als anderen/als dat ik verwacht had.

Hoeveelste contract is het dan?
Mag dat wel een 3 weken contract? :=

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 10:01

Een 3 weken contact? Nog nooit van gehoord idd! :=

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 12:19

Confession: ik heb volgende week een dinertje met vriendinnen en we maken allemaal een gang. Twee vriendinnen voorgerecht, ik het tussengerecht, twee hoofdgerecht en twee dessert.

Nu heb ik het gewoonweg enorm druk die week ervoor en heb ik niet veel tijd om echt dingen uit te proberen. Maar nu ken ik een traiteur die enorm lekkere broccolisoep maakt en daar kan ik het dus gewoon kopen.
Stiekem is het nu mijn plan om die zaterdag die soep te kopen en te laten ontdooien, dan zeg ik tegen mijn vriendinnen zondag dat ik de soep de dag ervoor heb gemaakt en dan maak ik nog wel iets kleins erbij voor naast de soep, broodjes oid. Maar eigenlijk maak ik het dus helemaal niet zelf :')

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 12:25

In een uurtje heb je een goede broccolisoep hoor! Kun je rustig 2-3 dagen van te voren maken en in de koelkast bewaren.
Bij het dinertje opwarmen en wat reepjes gerookte zalm en/of garnaaltjes erdoor doen en je hebt een prima soep. :j

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 12:51

Palmera schreef:
In een uurtje heb je een goede broccolisoep hoor!
Dat mag je tegen mijn nicht zeggen die bij het kerstdiner in paniek de keuken uit kwam lopen omdat ze per ongeluk op de automatische piloot de broccolisoep had afgegoten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 12:54

oomens schreef:
Palmera schreef:
In een uurtje heb je een goede broccolisoep hoor!
Dat mag je tegen mijn nicht zeggen die bij het kerstdiner in paniek de keuken uit kwam lopen omdat ze per ongeluk op de automatische piloot de broccolisoep had afgegoten.

_O- _O- _O-

Oh wat sneu... maar wel heel grappig :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 12:55

_O- _O- _O- geniaal

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 13:23

Ik ben vandaag al veel te lang in bed blijven liggen puur om niet met mijn vader alleen te zijn -O- hij kan zo zeiken en irriteren dat ik gewoon niet meer naar beneden wil >;) nu loopt hij te zeuren dat mijn zusje zoooo zielig is omdat zij moet fietsen terwijl ik tot 2 maanden geleden zelf ook MOEST fietsen _-:( en ik was veel fitter dan haar maarja zij is ohw zo zielig %)

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 14:10

Broccolisoep kun je met een half uur op tafel hebben.
Broccoli koken, uitje fruiten en broccoli erbij. Creme fraiche toevoegen, bouillonblokje erin, staafmixer erdoorheen. Gerookte zalm/forel/spekjes erdoor en serveren.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 14:53

Jennifuur schreef:
Confession: ik heb volgende week een dinertje met vriendinnen en we maken allemaal een gang. Twee vriendinnen voorgerecht, ik het tussengerecht, twee hoofdgerecht en twee dessert.

Nu heb ik het gewoonweg enorm druk die week ervoor en heb ik niet veel tijd om echt dingen uit te proberen. Maar nu ken ik een traiteur die enorm lekkere broccolisoep maakt en daar kan ik het dus gewoon kopen.
Stiekem is het nu mijn plan om die zaterdag die soep te kopen en te laten ontdooien, dan zeg ik tegen mijn vriendinnen zondag dat ik de soep de dag ervoor heb gemaakt en dan maak ik nog wel iets kleins erbij voor naast de soep, broodjes oid. Maar eigenlijk maak ik het dus helemaal niet zelf :')

Goed plan hoor! Beter dan in de stress. Je kunt het jezelf zo moeilijk en makkelijk maken als je zelf wil. Zorg wel dat je vast een goed verhaal hebt als ze naar het recept vragen.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 16:40

Maanlicht schreef:
Broccoli koken, uitje fruiten en broccoli erbij. Creme fraiche toevoegen, bouillonblokje erin, staafmixer erdoorheen. Gerookte zalm/forel/spekjes erdoor en serveren.

Oja, er moet ook water bij :').

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 17:08

uitermate geirriteerd dat mijn vader nooit zelf een dag vrij neemt als er wat in huis moet gebeuren, wij moeten er maar voor opdraaien en hij plant het ook zo in, dat we dan thuis zijn.
nu zit ik alweer heel de dag thuis, niks te doen wachten tot de monteur klaar is.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:03

Maanlicht schreef:
Maanlicht schreef:

_O- ik begon al aan broccoli puree te denken

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 19:29

Ik heb een hoog windscherm op mn scooter omdat iedereen t heeft en t toch wel iets mooier is. Met weer als dit is het alleen echt super onhandig en hang ik aldoor half naast mn scooter om iets te zien. Als mn vader zegt dat een lager windscherm toch makkelijker was ontken ik dat en zeg ik dat ik alles prima kan zien altijd :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 20:00

Confession:
Op de snelweg houd ik meestal voldoende afstand van mijn voorganger, maar dan heb je die aso's die willen dat jij ook bumperkleeft bij je voorganger en gaan dan rechts inhalen en er voorbij.
Dan heb ik de neiging om subtiel weer wat in te lopen en wat gas bij te geven zodat ze toch weer achter mij moeten. (De afstand wordt niet meer ofzo, ik houd een vaste afstand ertussen zodat als er een file komt er voldoende ruimte is).
Vandaag ook zo een, wilde kei hard gas geven, maar ik bleef links (met 125 waar je 130 mag) zodat de invoegende mensen voldoende ruimte hadden. Reed die aso daar en moest dus erg hard remmen omdat een vrachtwagen ging invoegen. Vervolgens kwam de auto er niet meer langs omdat de linkerbaan gewoon een erg lange bumperklevende rits was... :x

Anoniem schreef:
Ik heb sinds kort aanstaan dat je meldingen van Facebook krijgt als je precies één, twee of drie jaar geleden iets hebt geplaatst. Krijg bijna elke dag zo'n melding en ga dan kijken wat het is. Meeste dingen zijn zo knullig en beschamend dat ik ze verwijder zodat mijn vrienden niet kunnen zien wat voor retard ik was (ben?).

Dit doe ik ook :')

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 22:19

suikermeisje schreef:
Anoniem schreef:
Ik heb sinds kort aanstaan dat je meldingen van Facebook krijgt als je precies één, twee of drie jaar geleden iets hebt geplaatst. Krijg bijna elke dag zo'n melding en ga dan kijken wat het is. Meeste dingen zijn zo knullig en beschamend dat ik ze verwijder zodat mijn vrienden niet kunnen zien wat voor retard ik was (ben?).

Dit doe ik ook :')

Dit doe ik ook :') Alleen dan vooral bij 1 jaar geleden ofzo. Mensen zien niet dat jij zo'n gebeurtenis historie lijstje van jou krijgt, die moeten je hele Facebook gaan uitpluizen naar zoveel jaar terug om ze tegen te komen. Niet veel die dat doen (en anders zijn t levenloze stalkers :') := )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 22:31

Naar aanleiding van bovenstaande heb ik zonet even een dik uur lang een fikse opruimactie gehouden in mijn foto's op FB :')

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 02:02

Ik kan het niet laten om opmerkingen te maken over het autorijden en hebben van een rijbewijs tegen en vriendin. Normaal gaat alles haar voor de wind, maar ze is nu al 2x gezakt voor de praktijk dus ik heb hem eerder dan haar (heb zelf 4x over de theorie gedaan)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 02:06

Maanlicht schreef:
Maanlicht schreef:

Ik neem aan dat je daarvoor ook gewoon het kookvocht vd broccoli kunt gebruiken?
En hoeveel water heb je ongeveer nodig of is dat een beetje naar smaak toevoegen?