Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

M_D_H schreef:Gister te horen gekregen dat mijn contract wel is waar verlengd wordt, maar met maar 3 weken dus per 1 januari moet ik als nog er uit...
Ik had verwacht dat ik onwijs teleurgesteld zou zijn... maar eigenlijk voel ik alleen maar opluchting
Ik ga mijn collega's wel onwijs missen... Maar ik merk gewoon dat het mij niet zoveel doet als anderen/als dat ik verwacht had.
geniaal
hij kan zo zeiken en irriteren dat ik gewoon niet meer naar beneden wil
nu loopt hij te zeuren dat mijn zusje zoooo zielig is omdat zij moet fietsen terwijl ik tot 2 maanden geleden zelf ook MOEST fietsen
en ik was veel fitter dan haar maarja zij is ohw zo zielig
Jennifuur schreef:Confession: ik heb volgende week een dinertje met vriendinnen en we maken allemaal een gang. Twee vriendinnen voorgerecht, ik het tussengerecht, twee hoofdgerecht en twee dessert.
Nu heb ik het gewoonweg enorm druk die week ervoor en heb ik niet veel tijd om echt dingen uit te proberen. Maar nu ken ik een traiteur die enorm lekkere broccolisoep maakt en daar kan ik het dus gewoon kopen.
Stiekem is het nu mijn plan om die zaterdag die soep te kopen en te laten ontdooien, dan zeg ik tegen mijn vriendinnen zondag dat ik de soep de dag ervoor heb gemaakt en dan maak ik nog wel iets kleins erbij voor naast de soep, broodjes oid. Maar eigenlijk maak ik het dus helemaal niet zelf
Maanlicht schreef:Maanlicht schreef:Broccolisoep kun je met een half uur op tafel hebben.
Broccoli koken, uitje fruiten en broccoli erbij. Creme fraiche toevoegen, bouillonblokje erin, staafmixer erdoorheen. Gerookte zalm/forel/spekjes erdoor en serveren.
Oja, er moet ook water bij.
ik begon al aan broccoli puree te denken

Anoniem schreef:Ik heb sinds kort aanstaan dat je meldingen van Facebook krijgt als je precies één, twee of drie jaar geleden iets hebt geplaatst. Krijg bijna elke dag zo'n melding en ga dan kijken wat het is. Meeste dingen zijn zo knullig en beschamend dat ik ze verwijder zodat mijn vrienden niet kunnen zien wat voor retard ik was (ben?).
suikermeisje schreef:Anoniem schreef:Ik heb sinds kort aanstaan dat je meldingen van Facebook krijgt als je precies één, twee of drie jaar geleden iets hebt geplaatst. Krijg bijna elke dag zo'n melding en ga dan kijken wat het is. Meeste dingen zijn zo knullig en beschamend dat ik ze verwijder zodat mijn vrienden niet kunnen zien wat voor retard ik was (ben?).
Dit doe ik ook
Alleen dan vooral bij 1 jaar geleden ofzo. Mensen zien niet dat jij zo'n gebeurtenis historie lijstje van jou krijgt, die moeten je hele Facebook gaan uitpluizen naar zoveel jaar terug om ze tegen te komen. Niet veel die dat doen (en anders zijn t levenloze stalkers
) Maanlicht schreef:Maanlicht schreef:Broccolisoep kun je met een half uur op tafel hebben.
Broccoli koken, uitje fruiten en broccoli erbij. Creme fraiche toevoegen, bouillonblokje erin, staafmixer erdoorheen. Gerookte zalm/forel/spekjes erdoor en serveren.
Oja, er moet ook water bij.