Resistance, keeyzie, carazonx en Marlinde: virtuele knuffel. Het blijft poedersuiker en ellendig.
Hier een hele soap gehad, vanwege mogelijke herkenbaarheid zet ik het verhaal niet online (indien gewenst kan ik het wel pb-en). In ieder geval iets met een scharrel die toch terug ging naar zijn ex om dingen uit te zoeken. Enorm poedersuiker, want deze scharrel dat is al 3 jaar af en aan gezellig. En iets met gevoel en verraden voelen van mijn kant en andere drama. Over dingen die zomaar kunnen omslaan: Wij hadden het plan om samen een aantal weken naar Azië te gaan. Uiteindelijk ben ik op groepsreis naar Jordanië vertrokken omdat ik echt-even-heel-erg-weg-moest. De vakantie was heerlijk.
Het wekelijkse zelfmedelijden-dagje herken ik wel. Dan wil ik gewoon op de bank kruipen met een dekentje en heel hard huilen. En nog meer huilen. En een goed alcoholisch iets naar binnen werken gecombineerd met Tony, Ben en Jerry. In plaats daarvan ben ik deze keer flink gaan hardlopen. Dat hielp opzich wel.. totdat ik zijn vrienden tijdens mijn ronde tegenkwam

Mijn hoofd zegt in alles 'dit gaat niet weer goed komen' maar dat stomme verrotte poedersuiker-gevoel zegt iets heel anders. Ik haat hoop. Ik ben daar zo ontzettend klaar mee. Dus ik tinder maar weer wat. Niet dat dat ook maar iets van zin heeft, want ja 'niemand is zo leuk als die ene', maar ik doe een wanhopige poging tot. Ik heb gewoon een hele goede rebound nodig