Of zoals ik vanochtend zei 'ik ging niet te laat slapen ik moest gewoon te vroeg op'.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eloya schreef:Hier ook wederop wakker.
Voor morgen afspraak met huisarts wat ik heel spannend vind. wil verwijzing voor psychologische hulp.
Weet nog niet hoe ik het ga aanpakken qua gesprek
Voor morgen afspraak met huisarts wat ik heel spannend vind. wil verwijzing voor psychologische hulp.
Nico_lette schreef:Ginootje schreef:Ik ben nog wakker tot 07:00 dus brand maar los
Ik ben wakker tot ik in slaap valMn wekker gaat om 9uur(vroeg voor mij) en dan moet k folders doen, naar n vriendin dr paard, naar mn eigen paard en dan ga k zwemmen
Ik ben blij als het 07:00 is en ook lekker naar bed kan
Nico_lette schreef:Idd lekker druk! Wat ga jij de aankomende week doen?:)
Nico_lette schreef:Waarom moet je vrijdag naar het ziekenhuis als ik vragen mag?
Ik ga morgen dus veel doen, woensdag uitslapen en die middag naar mn oma, donderdag met en vriendin naar haar paardjes en inpakken, vrijdag naar vriendinnen en zaterdag met diezelfde vriendinnen op ponykamp!
Ginootje schreef:Nico_lette schreef:Waarom moet je vrijdag naar het ziekenhuis als ik vragen mag?
Ik ga morgen dus veel doen, woensdag uitslapen en die middag naar mn oma, donderdag met en vriendin naar haar paardjes en inpakken, vrijdag naar vriendinnen en zaterdag met diezelfde vriendinnen op ponykamp!
Naar de cardioloog voor een hartecho..
Oh leuk ponykamp!