Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 09:23

Dames, snuggere vraag.
Mijn rijlaarzen staan te koop.
Alleen de doos waar ze in zaten heb ik niet meer, hoe kan ik ze het handigst versturen(per post weet ik wel)??

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 09:25

Apart van elkaar in een plastic tasje, paar krantjes erom en dan samen in een andere (redelijk passende) doos ?

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 09:30

Even bij een Ruitersportzaak een lege doos vragen? Die hebben er vaak wel over!

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 09:33

Juist niet, ruitersportzaken verkopen laarzen IN de doos ;-)
Wat Shirley zegt, laarzen apart inpakken zodat ze niet beschadigen en dan in een normale doos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 09:56

Ga morgen eens neuzen bij de Grootgrutter en zijn conurries.

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 09:58

Nja, er zijn ook heel vaak mensen die een laarzentas kopen en daar de laarzen meteen indoen.
Ik ben altijd opzoek naar doosjes en als ik bij 'mijn' ruitersportzaak vraag naar een doos, krijg ik vaak een laarzendoos. Dus je kunt het altijd even proberen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 10:39

ElfiL92 schreef:
Nja, er zijn ook heel vaak mensen die een laarzentas kopen en daar de laarzen meteen indoen.
Ik ben altijd opzoek naar doosjes en als ik bij 'mijn' ruitersportzaak vraag naar een doos, krijg ik vaak een laarzendoos. Dus je kunt het altijd even proberen :)

Laarzentas heb ik.
Mijn hik is dat Tante Post tegenwoordig een beetje lomp is en alles plet of er mee gaat gooien.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 10:43

Niet versturen in je laarzentas :n

Elfil bedoelt dat de kopers van laarzen MET tas hun dozen vaak achterlaten in de winkel :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 10:44

Hier dus absoluut niet. Maar je kunt het proberen, al is het net zo duur als in een gewone doos versturen en die zijn overal te vinden.
Niet in de tas versturen natuurlijk, die heb je er toch niet bij verkocht ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 11:14

Haha, de tas verkopen doe ik apart hoor :)

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 12:10

Veertje11 schreef:
Weer een probleem van mijn kant.
Mijn vriendin krijgt een pony dus ze ging kijken op marktplaats. Ze zag een mooie en wou graag gaan kijken daar en een testritje. Krijgt ze een berichtje terug dat ze wel mag komen kijken maar geen testrit mag maken, vreemd toch?

Heel herkenbaar, vorig jaar met een vriendin (in de 40) wezen kijken bij een 8 jarig paard via MP, zou bereden en betuigd zijn, komen we daar aan, kunnen we haar niet uitproberen, omdat ze geen tuig, zadel of koets heeft.
Hoe weten wij dan dat dat paard zadelmak is en goed luistert naar de hulpen?
Dik anderhalf uur voor gereden, de haren staan nog overeind als ik er aan terug denk.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 19:13

Hier is het druk vandaag met pakketjes klaar maken en mensen die spullen komen halen! Goede zaken momenteel

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 19:13

bridgetF schreef:
Veertje11 schreef:
Mijn vriendin krijgt een pony dus ze ging kijken op marktplaats. Ze zag een mooie en wou graag gaan kijken daar en een testritje. Krijgt ze een berichtje terug dat ze wel mag komen kijken maar geen testrit mag maken, vreemd toch?

Heel herkenbaar, vorig jaar met een vriendin (in de 40) wezen kijken bij een 8 jarig paard via MP, zou bereden en betuigd zijn, komen we daar aan, kunnen we haar niet uitproberen, omdat ze geen tuig, zadel of koets heeft.
Dik anderhalf uur voor gereden, de haren staan nog overeind als ik er aan terug denk.

We mogen niet rijden omdat het zadel kapot os :')

AvWShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 19:21

Klinkt alsof de pony niet goed te rijden is en ze hem zo kwijt willen raken door je njet eerst te laten rijden.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 19:29

ik heb sinds gisteravond ook een pony op MP, binnen 24 uur toch al meer dan 20 mailtjes gehad en twee serieuze die morgen al willen komen kijken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 19:48

bridgetF schreef:
Veertje11 schreef:

Ik heb het andersom gehad, mensen hadden veel ervaring met paarden, ze kon echt wel rijden en dat de pony niet geschikt was voor beginners was geen probleem (was een gezin)
Pony was niet eens heel erg moeilijk als je benen er maar af hield en niet begon te knijpen met je benen en rustig been gaf.
Duidelijk uitleg gegeven, mevrouw gaat zitten en geeft meteen een schop dus daar gingen ze.. Vrouw gillen, man schrok zich kapot en zei dat ik iets moet doen! Ja wat wil je dat ik doe dan? Ik spring er echt niet voor.. Enige wat ik kon doen is roepen dat ze niet moest gillen, achterover moest zitten en benen er af.
Pony nam gas terug en toen kon ik hem stoppen, wat was ik kwaad.. Ik had nog zo duidelijk gezegd dat ze voorzichtig moest zijn met haar been.
Ik hoorde via via later mevrouw al 1 week op een manege reed, vond het dan wel weer knap dat ze er niet afgedonderd is maar ze hebben dus wel over hun ervaring gelogen, en zij heeft duidelijk gelogen over hoe lang ze al reed.
Sindsdien ben ik ook voorzichtiger geworden en zou ik ook niet meteen toezeggen dat er gereden kan worden, natuurlijk is het belangrijk dat ze hem kunnen rijden maar alleen als er een klik en een goed gevoel is anders zou ik het niet meer toelaten.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 20:23

We hebben echt sirieus intresse. Het komt nu over dat die pony iets aan zijn Rug heeft of nog niet zadelmak is

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 20:33

Ik heb mijn aquarium op marktplaats incl. alle toebehoren dus ook de vissen die er in zitten.
Iemand wil hem hebben maar kan het niet ophalen omdat hij alleen een scooter heeft. Afijn ik wil het best brengen tegen kleine meerprijs, is 20min rijden met de auto.
Dus gisteravond dat afgesproken en dat hij me even de tijd moest geven zodat ik de verhuizing kan voorbereiden :+
Krijg ik net een mailtje: hallo ik had vandaag het aquarium wel verwacht. Kan je hem morgen of zaterdag komen brengen dan.
Hallo ik kan niet toveren :+

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 21:36

Pff. Zo had ik ook weer wat.
Iemand die wilde heel graag de koelkast maar ging verhuizen vandaag. Of ze hem smorgens op kon halen. Sorry, dan moet ik werken.
Om 2u dan? Nee sorry dan komen mn schoonouders langs (en mn schoonmoeder denkt al dat ik haar haat).
Ik wat met mn moeder geregeld. Die heeft daar van kwart voor 2 tot half 3 gezeten.
In een huis, zonder tv, warmte of wat ook.. niemand.

Dus ik best wel pissig (ze moest en zou hem zo nodig hebben) een mail gestuurd. Dat ik mn moeder speciaal vraag omdat zij het zo nodig noest ophalen vandaag en rond die tijd, en dak t geen stijl vond dat ze niet op kwam dagen.

Tis niet de enige die deze week niet kwam opdagen.

Ja ze had de verhuizers toch echt gestuurd, er was niemand thuis.
Ik teruggemaild dat mn moeder daar 3 kwartier heeft zitten wachten, en dat die verhuizers er dus sowieso niet om 2u of vlak daarvoor of erna waren.
Uiteraard niks meer terug gehad.. baal daarvan, voel me ook banketstaaf tegenover mn moeder dan.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 21:48

He wat raar en vervelend zeg. Ik kan me voorstellen dat je, je heel l*llig voelt tegenover je moeder. Misschien kun je een bosje bloemen voor d'r kopen voor de (vergeefse) moeite?

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:25

Pfff wat aso zeg!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:30

Ik heb waarschijnlijk eindelijk mijn media center verkocht. Diegene wilde wel zeker weten dat alles werkte aangezien het via de pakketpost gaat. Dus ik heb maar even de moeite genomen om de boel te filmen terwijl ik de functies langsga. Op deze manier kan ik mezelf ook indenken wanneer de boel niet heelhuids aankomt.

Verder ben ik in afwachting van een geweldig, roze polkadotjurkje. Gisteren het geld overgemaakt dus ik verwacht hem niet voor zaterdag.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:36

Joah, ik koop idd wel een doosje chocola ofzo voor dr.
Valt me op dat veel mensen gewoon niet komen opdagen. Of ligt dat aan mij ofzo?

Wel leuk, hoop dat t jurkje is wat je hoopt.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:37

Veertje11 schreef:
We hebben echt sirieus intresse. Het komt nu over dat die pony iets aan zijn Rug heeft of nog niet zadelmak is

Vragen of ze wel mag rijden wanneer ze zelf een zadel en bontje meeneemt. Kijken wat ze dan voor antwoord geven.

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 22:39

Dott schreef:
Joah, ik koop idd wel een doosje chocola ofzo voor dr.
Valt me op dat veel mensen gewoon niet komen opdagen. Of ligt dat aan mij ofzo?

Wel leuk, hoop dat t jurkje is wat je hoopt.

Ik heb het ook een aantal keer gehad, dat iemand gewoon niet kwam. Dan mailde ik waar diegene bleef en dan kreeg ik bijv. De smoes ja de auto is stuk. Uhmmm ja dan kan je eerder mailen toch?