Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElfiL92 schreef:Nja, er zijn ook heel vaak mensen die een laarzentas kopen en daar de laarzen meteen indoen.
Ik ben altijd opzoek naar doosjes en als ik bij 'mijn' ruitersportzaak vraag naar een doos, krijg ik vaak een laarzendoos. Dus je kunt het altijd even proberen
Veertje11 schreef:Weer een probleem van mijn kant.
Mijn vriendin krijgt een pony dus ze ging kijken op marktplaats. Ze zag een mooie en wou graag gaan kijken daar en een testritje. Krijgt ze een berichtje terug dat ze wel mag komen kijken maar geen testrit mag maken, vreemd toch?
bridgetF schreef:Veertje11 schreef:Weer een probleem van mijn kant.
Mijn vriendin krijgt een pony dus ze ging kijken op marktplaats. Ze zag een mooie en wou graag gaan kijken daar en een testritje. Krijgt ze een berichtje terug dat ze wel mag komen kijken maar geen testrit mag maken, vreemd toch?
Heel herkenbaar, vorig jaar met een vriendin (in de 40) wezen kijken bij een 8 jarig paard via MP, zou bereden en betuigd zijn, komen we daar aan, kunnen we haar niet uitproberen, omdat ze geen tuig, zadel of koets heeft.
Hoe weten wij dan dat dat paard zadelmak is en goed luistert naar de hulpen?
Dik anderhalf uur voor gereden, de haren staan nog overeind als ik er aan terug denk.
bridgetF schreef:Veertje11 schreef:Weer een probleem van mijn kant.
Heel herkenbaar, vorig jaar met een vriendin (in de 40) wezen kijken bij een 8 jarig paard via MP, zou bereden en betuigd zijn, komen we daar aan, kunnen we haar niet uitproberen, omdat ze geen tuig, zadel of koets heeft.
Hoe weten wij dan dat dat paard zadelmak is en goed luistert naar de hulpen?
Dik anderhalf uur voor gereden, de haren staan nog overeind als ik er aan terug denk.
Dott schreef:Joah, ik koop idd wel een doosje chocola ofzo voor dr.
Valt me op dat veel mensen gewoon niet komen opdagen. Of ligt dat aan mij ofzo?
Wel leuk, hoop dat t jurkje is wat je hoopt.