Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:42

nou ik vind het lachwekkend zo'n bod en dat heb ik ook gemeld.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:46

Varekaj schreef:
Ik ga een hele hoop boeken online gooien. Het zijn geen bestsellers, eerder wat luchtige romans. Zit beetje te twijfelen over de prijs alleen. Dacht aan €10 incl. via Kiala, bij meerdere boeken zou ik dan gaan voor €5/stuk en dan de €4 verzendkosten 1x tellen zolang het in 1 pakket past.
Langs de andere kant lijkt me dat ook wel wat goedkoop maar heb niet de indruk dat boeken echt een stormloop kennen.

Beetje afhankelijk van het soort boek, maar ik zou niet snel €10,- betalen voor een 2de hands boek. Ongeacht of dat inclusief verzenden is, maar bij de kringloop haal je ze al voor €2,- of €1,50. Niet bedoeld om jouw koopwaar te degraderen, maar ik denk dat €10,- per boek wat enthousiast gedacht is.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:50

Daar ben ik ook bang voor, Varekaj :j
Hier bij de kringloop zijn ze zelfs nog goedkoper: voor 1 euro heb je twee boeken en zelfs een hele doos vol voor 5 euro :o

Meeste boeken zouden overigens ook nog wel door de brievenbus passen om te kosten wat te drukken ...

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:51

Anoniem schreef:
dipetepunt:25 incl bieden als je vraagprijs 95 is...
iets wat nieuw ruim 200 euro heeft gekost.

dan ben je echt brutaal :j

Hier laatst ook.
Nieuw artikel, kost in de winkel net geen € 400.- Ik had € 250.- als vaste prijs neergezet, krijg je een bod van € 100.- incl verzenden.
Maar ook met een trike die we te koop hebben staan. Vraagprijs € 7995.- en dan bijna wekelijks mailen met "voor € 5000.- kom ik hem direct halen".
Nu reageer ik niet meer op diegene, want die begrijpt blijkbaar onze NEE niet

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:54

Ik heb hier iemand die heel snel van gedachte verandert :+ Hij biedt eerst 11 euro, om vervolgens meteen zijn bod weer te verwijderen. Daarna biedt hij 20 euro en ook dat bod wordt meteen verwijderd :')

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:17

Ik krijg een mailtje met een bod! Denk mooi!! Vraagprijs voor mijn zadel is 90 euro. Bied er iemand 20... pfff nou daar ga ik dus niet eens op reageren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:24

De boeken zijn te dik voor brievenpost helaas. Of te groot, want er zitten ook paardenboeken tussen en met hun harde kaft lukt dat gewoon niet.
Zitten wel paar hele populaire tussen, zoals Aspe maar dat lees ik dus echt niet. M'n moeder dacht al dat ik mijn hele collectie van John Grisham de deur uit ging doen := Helaas mams, die blijven.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:43

Boeken zijn 2de hands haast niks waard. Als ze er heel goed uit zien ( als nieuw dan kun je er nog wel wat voor krijgen). Maar ik heb zo mijn adresjes waar ik 1 of 2 euro voor een nieuw boek betaal. En daarvan zijn sommigen als nieuw :j (goed sommigen ook totaal niet :D )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:51

Eentje zit zelfs nog in de verpakking :))
Ik bekijk het wel even je weet nooit wat de gek ervoor geven wil :Y) En zoniet neem ik ze wel eens mee als ik een rommelmarkt ga doen, kan ik ze daar ook alsnog kwijt.

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:44

Dames, kijk hier voor uit.
Ik heb het hier enige tijd geleden ook al over gehad in dit topic en zag ze nu weer opduiken.

http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr

Deze bandages zijn niet compleet daar zitten geen onderlappen aan.
Heeft ze van mij cadeau gekregen bij spulletjes die ze via marktplaats bij mij had gekocht.
heb haar hier toen op aangesproken en heeft ze toen verwijderd maar blijkbaar is het niet door gedrongen.

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:53

Hee die woont vlakbij mij :=

Als je de tekst leest denk je dat ze compleet zijn, kom je toch bedrogen uit -O-

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:54

Ik heb haar gemaild, of deze inclusief onderlappen zijn. :')

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 13:55

Wilde ik ook gaan doen :')

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 14:52

shetties schreef:
Hee die woont vlakbij mij :=

Als je de tekst leest denk je dat ze compleet zijn, kom je toch bedrogen uit -O-

Ja dat vindt ik nu zo erg als mensen daar in zouden trappen.
Ik heb haar toen gemaild en gezegd dat het niet eerlijk is wat ze deed en dat dit naar oplichting neigt.
Als je mailt zou ik eens voor eigen foto's vragen dan zie je het meteen.

Een beetje eskadron kenner kent deze bandages en verwacht deze ook compleet.
Ik heb hier dus echt spijt van wil je wat goeds doen en dan doen ze dit. |o

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 15:00

Hahaha, mijn vraag: Zitten hier ook onderlappen aan?

"Nee sorry, die heb ik niet."

:Y) Ze is in ieder geval over de mail wel eerlijk.

"Misschien kun je dat dan beter in de advertentie zetten. Normale Eskadron bandages worden met onderlappen verkocht, dus 'bijna helemaal nieuw' en 'amper gebruikt' zijn dan redelijk misleidende termen, want de bandages zijn niet compleet." ~~}>

barrymuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 15:11

Saskiaatje schreef:

"Misschien kun je dat dan beter in de advertentie zetten. Normale Eskadron bandages worden met onderlappen verkocht, dus 'bijna helemaal nieuw' en 'amper gebruikt' zijn dan redelijk misleidende termen, want de bandages zijn niet compleet." ~~}>

Nee dat klopt over mail is ze eerlijk dat heb toen ook gemerkt via het account van mijn vriendin.
En ik heb het haar ook gezegd dat ze het er dan moet bij zetten of dat ze eigen foto's moet plaatsen dan kun je het zien.
En normale eskadron bandages zijn het ook niet want die zijn origineel langer.
Hoop niet dat hier iemand in trapt.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 15:27

Ik ben weer veel te snel geweest.. 8)7

Had nog twee dagkaarten liggen voor de trein, zijn nog maar geldig tot 30 juni dus ik dacht misschien kan ik er nog iemand blij mee maken.
Vanmorgen op marktplaats gezet, samen voor 15 euro. Al snel een reactie iemand die ze wou hebben, prima akkoord.
Maar nu heb ik in 2 uur al 14 reacties en een aantal biedingen dik boven de 20 euro gehad :')

Weet ik dat ook voor een volgende keer!

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 15:46

Saskiaatje schreef:

maar als je dus niet vraagt, vertelt ze het dus misschien dus ook niet uit zich zelf. Daar kom je vanzelf wel achter als je het geld hebt overgemaakt en het bij je thuis bezorgt krijgt.

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 16:02

Zooo.. ik ben een tijdje niet hier geweest, was steeds alleen maar aan het bijlezen. Jullie gaan zoo hard!

Hier gaat de verkoop eindelijk weer lekker. Afgelopen week 3 dekjes/setjes verkocht, dit weekend een Emiel Voest halster en nagellakje (ovb van betaling) en mogelijk nog 7 nagellakjes.

Had me met dat halster trouwens vergist, had gezegd dat verzendkosten €2,70 waren maar bleken rond de €1,70 te zijn. Dus maar even gemaild dat ik een euro terug over zal maken. Vind ik wel zo netjes.

Heb sowieso dit weekend weer veel online gezet, dus hopelijk gaat de rest ook beetje lopen. We willen binnenkort gaan verhuizen, alles dat we nu nog kunnen verkopen is mooi meegenomen :)

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 18:54

Biedingen van 150 euro op mijn KN := (vraagprijzen van ditzelfde zadel en model liggen tussen 700 en 1000 euro op MP)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 18:54

Hebben jullie dat ook?? ZO irritant :P Ik ben m'n advertenties aan het plaatsen. Krijg je iedere keer na het plaatsen van de eerste foto een pop up met BLIKVANGER! (je kunt dan voor 15,00 opvallen e.d.) Ik hoop heel erg dat dit niet 'standaard' wordt :(

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 18:58

heb ik ook :n
heel irritant inderdaad !

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 19:02

Wat ik echt heel irritant vind is on duidelijke adv. Er was iets van een vp gezoht verzorger in egomd stond er in de adv. Het paard staat in Heiloo adv. Plaatsre woont in schoorl oke wat is het nu

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 19:06

Ik vind jouw zin ook niet helemaal duidelijk :+
Het kan natuurlijk wel dat de aanbieder in een andere plaats woont dan dat het paard staat!

Ik blijf het ook lastig vinden dat wanneer je ingeeft een prijs om te bieden vanaf, dat het dan in de advertentie lijkt of dat de prijs is -O-

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 19:08

Ja weet ik maar sl je de advertentie keest zijn er 4 verschillende plaatsen