Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:12

haha! :P Geweldig! :P

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:14

En elke keer tussen zijn verhalen door schrijft ie: Ow, het typen gaat best goed :') echt te geestig! Hij sloot af met een stukje geschreven tekst, omdat hij het toch wat persoonlijker wilde maken en daar maakte hij meer fouten, zegt ie: denk dat ik het maar bij typen laat :P

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:21

Haha hilarisch! Heeft hij dan zijn eigen typemachine?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:21

ahwwww. lief!! ^^

oohh ik ben bezig met een tekening voor Noah.. komt m'n teamleider langs lopen: oeehh heb je een vriendje? Noah hè? :')

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:24

Volgens mij heeft hij deze geleend...

Haha marlijn!!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:33

druk hier weer, leuk;-)

Heel wat anders, dit weekend en volgend weekend een uitje. Heb er voor gespaard, dus moet ook nu gewoon kunnen. Zo leuk even wat anders dan anders doen. Zaterdag naar toneelstuk en volgende week naar Urbanus;-)
Inclusief hotel en vrienden ontmoeten die daar in de buurt wonen, zo'n zin in. En weer nieuwe dingen om over te schrijven!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:37

Wat super vooruitzicht risje :) Altijd fijn om naar zulk soort dingen toe te kunnen leven!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:42

Haha wat grappig van die typmachine! Aan de ander kant ook best sneu dat hij geen linten kan kopen, maar kan me voorstellen dat hij daar zn geld liever anders uitgeeft. Je inmate gaat er in elk geval heel creatief mee om!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:44

leuk risje!! Geniet ervan!! :-)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:44

Ja toch en hij maakt er zelf grappen over, dus ga daar dan niet weird over doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:48

Mag ik mij hier melden als hele stille meelezer tot nu toe? Heb met kippenvel het verhaal van Isegrim gelezen en haar blog gevolgd..

Heb het meermaals met mijn vriend gehad over het schrijven met een gevangene, met voorkeur iemand die op Deathrow zit, om iemand als 'vriend' te kunnen steunen zegmaar, een soort praatpaal per post te bieden.

Maar de stap nemen ben ik nog niet aan toe denk ik, en mijn vriend is er ook nog niet over uit of hij het wel zo prettig vindt dat ik hierover nadenk..

Tot die tijd wil ik hier graag mee blijven lezen en mee praten als jullie dat goed vinden :)

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:50

Tuurlijk is dat goed.

Mijn vriend is er ook geen fan van hoor. Vindt het zelf belangrijk dat hij het wel weet, hij weet waarom ik het doe en waarom ik ervoor gekozen heb. Dan vindt hij het prima al zou hij het elf nooit doen.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:52

Jans schreef:
Mag ik mij hier melden als hele stille meelezer tot nu toe? Heb met kippenvel het verhaal van Isegrim gelezen en haar blog gevolgd..

Heb het meermaals met mijn vriend gehad over het schrijven met een gevangene, met voorkeur iemand die op Deathrow zit, om iemand als 'vriend' te kunnen steunen zegmaar, een soort praatpaal per post te bieden.

Maar de stap nemen ben ik nog niet aan toe denk ik, en mijn vriend is er ook nog niet over uit of hij het wel zo prettig vindt dat ik hierover nadenk..

Tot die tijd wil ik hier graag mee blijven lezen en mee praten als jullie dat goed vinden :)
Tuurlijk, doe dat vooral! Ik vond het zelf vooraf ook een heel ding, heeft wel een paar jaar geduurd voor ik het besluit genomen heb. En nu denk ik: waar deed ik zo moeilijk over? zoals meerdere malen in dit topic uitgelegd staat komen ze echt niet op bezoek en worden de brieven echt heel erg gewaardeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:53

mijn moeder vond het nooit fijn.. Tot ze zag hoe het eigenlijk gaat! Nu schrijft ze zelf ook! :-) De wonderen zijn de wereld nog niet uit jans! Maar neem je tijd! :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:55

Ik ga het ook rustig aan doen :j ik weet ook bijvoorbeeld nog niet of ik dan met een man of vrouw zou willen schrijven. Enige waar ik eigenlijk redelijk zeker van ben is dat het iemand op Death Row zal worden.. maar ik wil het niet overhaasten én zo mijn vent zijn gevoelens passeren zegmaar, ook hij moet er gewoon vrede mee hebben dat ik zou willen schrijven.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 11:58

Ik kan ook alleen maar zeggen dat je je tijd moet nemen. Ik kan me nog herinneren dat ik een aantal jaar geleden al een topic over tegenkwam en toen spookte het al door mijn hoofd en uiteindelijk in november pas mijn eerste brief geschreven.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:03

Ook hier is het thuisfront niet razend enthousiast, maar vindt het wel gewoon goed dat ik het doe. Ik lees hem wel eens wat voor, dat vindt ie toch wel leuk.

Idd Jans, neem je tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:05

Ik ga inderdaad tijd nemen :j

Ben langzaamaan wel wat meer informatie aan het zoeken ook over death row.. horrified kan ik alleen maar zeggen :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:07

misschien wil je een brief lezen? ik wil best wel even de 2 eerste brieven van Allen overtypen! :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:12

Oh dat zou ik leuk vinden! Doe maar in PB, want openbaar maken op Bokt mag niet volgens de regels :+

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:33

Leuk dat je wilt gaan schrijven Jans! Wel heftig om gelijk iemand op DR te gaan schrijven, aan de andere kant hebben zij het vaak het meest nodig.

Mijn thuisfront was in het begin niet ontzettend enthousiast, maar dat is wel gegroeid in de loop der tijd. Mijn ouders vonden het ook prima dat ik in 2012 daarheen ging :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 12:33

nee ik doe dat absoluut in pb! doe ik van de week, nu werk!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:54

Denk dat mijn man wel lichtelijk gaat steigeren als ik wil gaan bezoeken :') Maar we'll cross that bridge when we come to it...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 13:56

haha! :p Steigeren, ghehe. ik denk in plaatjes. :p Als Noah gesetteld is en zijn leven op orde heeft wil ik ook zeker langskomen! :-)

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-14 14:00

Wanneer kwam hij ook alweer vrij Marlijn?

Ik ben ook visueel ingesteld ja :')