Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chanicha schreef:Ja dat is nog even een tik na![]()
Maar wel beter als mijn zus jaren geleden, die moest gelijk aftikken toen ze bij de DA wegging

Ik trek dat ook niet meer hoor, 4 dagen naar kantoor ipv 1, om zoveel redenen. Bellatrix schreef:Ik heb zelf altijd gelijk betaald na inslapen. Wilde ik zelf.
en er is geen plek meer voor zoveel mensen. Maddy_Paola schreef:Hier is het max 40% thuis, maar ik merk wel dat de samenwerking met collega's die thuis werken toch echt lastiger is.
Wij hebben vrij veel onderling contact tussen afdelingen, en allebei op kantoor loop je er net wat makkelijker naartoe dan weeeer een mailtje.
Je merkt ook echt dat de collega's die 'thuis werken' veel slechter bereikbaar zijn dan degenen die op kantoor zitten, uitzonderingen daargelaten.
Lieser schreef:Maddy_Paola schreef:Hier is het max 40% thuis, maar ik merk wel dat de samenwerking met collega's die thuis werken toch echt lastiger is.
Wij hebben vrij veel onderling contact tussen afdelingen, en allebei op kantoor loop je er net wat makkelijker naartoe dan weeeer een mailtje.
Je merkt ook echt dat de collega's die 'thuis werken' veel slechter bereikbaar zijn dan degenen die op kantoor zitten, uitzonderingen daargelaten.
Maar hoe zit het dan met parttimers? Die zijn toch ook niet elke dag op kantoor en/of bereikbaar?
chanicha schreef:Daphne__ schreef:Rekening ontvangen van het inslapen van m'n hondje... Hij was het waard en het is super fijn gegaan, maar je gaat bijna opnieuw huilen
Ja dat is nog even een tik na![]()
Maar wel beter als mijn zus jaren geleden, die moest gelijk aftikken toen ze bij de DA wegging
Maddy_Paola schreef:Hier is het max 40% thuis, maar ik merk wel dat de samenwerking met collega's die thuis werken toch echt lastiger is.
Het is helaas wel vaak zo dat de slechten het verzieken voor de goeden, maar zie echt wel verschil in communicatie hier.
En de nieuwe mensen die met een maand al thuiswerken zijn na een halfjaar nog steeds niet goed ingewerkt..
Iedereen weet hoe het zit, dus als er iemand problemen mee heeft dan boeit me dat ook echt niks. Ineke2 schreef:Ik niet, ik hou van thuiswerken. Scheelt zoveel reistijd en energie.
Ik moet nog afwassen en opruimen, zo geen zin in.
Niobe schreef:Ja dat is wel een beetje het verschil waar mensen tegenaan lopen. Ik vind juist dat aanlopen van collega's heel vervelend. Dat betekent dat ik hen voorrang zou moeten geven, terwijl er nog genoeg andere zaken op me liggen te wachten. Dat is ook wel een beetje mijn issue hoor, ik kan heel lastig nee zeggen. Maar daarnaast leidt het enorm af.
Bellatrix schreef:xPabloBokt schreef:Afwijzing ontvangen op een sollicitatie waar ik enorm enthousiast over was.. en nu balen als een stekker
Oh wat balen zeg!
Wat was de reden?
Lieser schreef:Niobe schreef:Ja dat is wel een beetje het verschil waar mensen tegenaan lopen. Ik vind juist dat aanlopen van collega's heel vervelend. Dat betekent dat ik hen voorrang zou moeten geven, terwijl er nog genoeg andere zaken op me liggen te wachten. Dat is ook wel een beetje mijn issue hoor, ik kan heel lastig nee zeggen. Maar daarnaast leidt het enorm af.
Ik vind dat ook lastig. Bij ons is telefonische bereikbaarheid heel belangrijk. Maar voor het werk wat ik doe heb ik blokken van meerdere uren nodig waarin ik me moet kunnen concentreren. Als ik dan 3 keer achter elkaar gestoord word, kan ik opnieuw beginnen. Bovendien leidt het telefoontje zelf vaak tot nieuw uitzoekwerk, en dan ben ik zo een uur kwijt.

xPabloBokt schreef:Afwijzing ontvangen op een sollicitatie waar ik enorm enthousiast over was.. en nu balen als een stekker