Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 23:10

De kerstboom die er nog staat. Wilde die1 januari al opruimen maar kwam vanalles tussen. Morgen gaat ie echt naar zolder

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 23:18

Is het nou echt zo dom dat ik eerst een ander onderdak gezocht heb,vooraleer ik de eigen woonst verkoop?Dat beweert iedereen toch.
Je huis zal zo maar verkocht zijn en jij kan dan nog nergens anders heen.Voor één huurwoning tientallen kandidaat huurders tegenwoordig.

Besje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 23:21

Lijkt mij eerder een wijze beslissing

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 23:28

Malbec schreef:
Dat de top2000 voorbij is, dat de feestdagen voorbij zijn, dat december voor bij is..

Is toch juist heerlijk :D , behalve de top2000 die mis ik ook wel , maar het wordt ook maar saai als dat altijd doorgaat.

voor de rest ben ik zo blij dat dat geneuzel voorbij is en alles weer normaal is. Ik vergeet zelfs al dat het net nieuwjaar is geweest , ik krijg al lichtelijk error als mensen mij nog een gelukkig nieuwjaar wensen.

--

Wat een vermoeiende mensen zijn mijn oom en tante toch , en ze vinden zichzelf toch wat. Gelukkig kan ik op dat soort momenten een masker op zetten en het maar over mij heen laten komen. Gelukkig zie ik ze alleen tijdens bepaalde verplichtingen.

Nog wel een leuk gesprek gehad met een andere paardenliefhebber in de familie ( die ik ook nooit spreek , maar goed beter dan die kijk mij nou verhalen van mijn tante )

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 23:28

Lijkt me niet meer dan normaal en heel verstandig Merlen. Ik zou andersom eerder dom vinden.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 23:33

Vanmorgen mijn tenen gestoten tegen een stalen poot %)
Hele dag gezeten aangezien ik niet fit ben nog door de Corona..
Maar net weer wat gelopen.. maar doet me toch meer pijn dan verwacht -O-

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 23:38

Nee hoor Merlen :)
Ik vind het juist wijs om te doen.
Wij hebben ook eerst iets anders gezocht en binnenkort gaat ons huis de verkoop in.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 23:56

Bedankt voor jullie steun.
Misschien is het iets typisch Belgisch,je huis verkopen terwijl je nog wat anders moet zoeken?Ik zie het alleszins heel veel gebeuren.Maar lees ook veel over problemen die daardoor opduiken.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 00:09

Hier in nederland hebben we een gezegde; gooi nooit je oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt.
Zo is het ook met je huis…. Eerst iets anders voordat je je oude verkoopt.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 00:11

saskiaojan schreef:
Hier in nederland hebben we een gezegde; gooi nooit je oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt.
Zo is het ook met je huis…. Eerst iets anders voordat je je oude verkoopt.

In deze tijd wel, 2009 was dat heel anders.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 00:16

Merlen schreef:
Misschien is het iets typisch Belgisch,je huis verkopen terwijl je nog wat anders moet zoeken?Ik zie het alleszins heel veel gebeuren.Maar lees ook veel over problemen die daardoor opduiken.

Niet typisch Belgisch, hoor. In Nederland zie je dit ook wel gebeuren. Soms gaat het goed, soms niet.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 00:31

Mijn werk. Ben er echt zo klaar mee en motivatie is lastig te vinden. Heb al een nieuwe baan en moet nog maar paar weken, maar die wil ik graag gewoon goed afronden en dat is zo lastig als je motivatie compleet de deur uit is |( .

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 01:03

_San87_ schreef:
Merlen schreef:

Niet typisch Belgisch, hoor. In Nederland zie je dit ook wel gebeuren. Soms gaat het goed, soms niet.

Wou zeggen. Ging laatst twee barokke nachtkastjes ophalen bij een hollands stel, die hadden hun huis verkocht en gingen nu naar de schoonouders en opzoek naar een nieuwe woning voor hen. Nouja, wij hadden binnen 3 maanden een geaccepteerd bod (met 19 bezichtigingen in die 3 maanden) en daarna duurde het nog 6 maanden voordat alles rond was en we de sleutel in handen hadden.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 01:13

Zenuwpijn en dat doet zo ongelofelijk veel pijn dat
Ik amper kan lopen. Alleen als ik gebukt loop dan is het te doen }:0

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 01:22

Humeur van onder nul vandaag, hangerig, grumpy. Allemaal door forse keelpijn (alsof je scheermesjes slikt)en daardoor leuk etentje moeten afzeggen :(
Ben dr niet lekker van. Oor doet ook rot.
Morgen aanrechtblad uitzoeken voor de keuken en daar moeten van die uitsnedes voor kookplaat en wasbak in gezaagd worden. Ik ben zoo bang dat het mislukt. Poefff...weg geld.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 08:51

Malbec schreef:
Dat de top2000 voorbij is, dat de feestdagen voorbij zijn, dat december voor bij is..

Oh dat is juist iets om te vieren! Eindelijk al die onzin voorbij! Normale leven, here we come, en vooral Lente, here we come.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 08:53

_San87_ schreef:
Merlen schreef:

Dat ligt inderdaad aan de situatie. 10 jaar geleden moest je echt eerst je eigen huis verkopen voordat je op zoek kon gaan naar wat anders. Kopen was zo gedaan, verkopen kon wel jaren duren.
Nu is het andersom.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 11:35

Suzanne F. schreef:
_San87_ schreef:
Dat ligt inderdaad aan de situatie. 10 jaar geleden moest je echt eerst je eigen huis verkopen voordat je op zoek kon gaan naar wat anders. Kopen was zo gedaan, verkopen kon wel jaren duren.
Nu is het andersom.
Wat ik zo'n 10 jaar geleden meestal zag (mijn ouders verkochten rond die tijd hun huis waardoor ik de markt wat meekreeg) is dat men hun huis al wel te koop zette voordat ze een nieuwe kochten, maar pas tekende voor verkoop zodra ze een nieuw huis hadden (of zekerheid op een huurwoning in de tussentijd). Zo kon je de tijd dat jij een huis zoekt gebruiken om een koper te vinden maar zat je zelf nooit zonder.

Maar klopt wel. Toen waren we blij en verast dat ons huis in een paar maand was verkocht. Nu sta ik me af te vragen wat er mis is met een huis als hij zo lang te koop staat :+ .

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 11:50

Malbec schreef:
dat de feestdagen voorbij zijn, dat december voor bij is..

Ik knip en plak dit deel even naar het topic “wat maakt je blij vandaag” :)

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 12:14

Ja ik ben ook blij dat het voorbij is. Ik vind het altijd heel gezellig allemaal maar na 1 januari ben ik altijd blij als die boom weer naar zolder kan.

Nu op naar de carnaval :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 12:31

Mensen die van hun probleem mijn probleem maken en ik alsnog weer mijn planning om moet gooien.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 13:05

Dat ik nog op de bank zit terwijl ik eigenlijk naar de moestuin wil/moet om kippen te doen. En zak kippenvoer moet halen.

Eigenlijk moet kijken of ik wiel van de kruiwagen eraf kan krijgen en nieuwe halen.

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 13:34

Stroomstoring

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 14:12

Dat het zo druk was in de supermarkt, het leek wel of mensen kerstinkopen aan het doen waren :roll:

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-24 14:20

Daphne__ schreef:
Daphne__ schreef:
Lekker knakworstjes aan het eten, zit er ineens een stuk glas/hard plastic in %)

Ongeveer 2 cm lang en smal, net een naald, die beet ik zo in mn tandvlees %)

Dat heb ik nou idd toch maar even gedaan.

Heb volgens mij serieus nog een stukje vast zitten in mijn gehemelte -O- Voelt alsof er iets zit als ik slik en als ik in de spiegel kijk zie ik er ook echt wat zitten. Als ik er met mijn vinger overheen ga dan voelt het scherp.

8)7

Ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat?