Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malbec schreef:Dat de top2000 voorbij is, dat de feestdagen voorbij zijn, dat december voor bij is..
Merlen schreef:Bedankt voor jullie steun.
Misschien is het iets typisch Belgisch,je huis verkopen terwijl je nog wat anders moet zoeken?Ik zie het alleszins heel veel gebeuren.Maar lees ook veel over problemen die daardoor opduiken.
_San87_ schreef:Merlen schreef:Bedankt voor jullie steun.
Misschien is het iets typisch Belgisch,je huis verkopen terwijl je nog wat anders moet zoeken?Ik zie het alleszins heel veel gebeuren.Maar lees ook veel over problemen die daardoor opduiken.
Niet typisch Belgisch, hoor. In Nederland zie je dit ook wel gebeuren. Soms gaat het goed, soms niet.
_San87_ schreef:Merlen schreef:Bedankt voor jullie steun.
Niet typisch Belgisch, hoor. In Nederland zie je dit ook wel gebeuren. Soms gaat het goed, soms niet.
Suzanne F. schreef:Wat ik zo'n 10 jaar geleden meestal zag (mijn ouders verkochten rond die tijd hun huis waardoor ik de markt wat meekreeg) is dat men hun huis al wel te koop zette voordat ze een nieuwe kochten, maar pas tekende voor verkoop zodra ze een nieuw huis hadden (of zekerheid op een huurwoning in de tussentijd). Zo kon je de tijd dat jij een huis zoekt gebruiken om een koper te vinden maar zat je zelf nooit zonder._San87_ schreef:Dat ligt inderdaad aan de situatie. 10 jaar geleden moest je echt eerst je eigen huis verkopen voordat je op zoek kon gaan naar wat anders. Kopen was zo gedaan, verkopen kon wel jaren duren.Niet typisch Belgisch, hoor. In Nederland zie je dit ook wel gebeuren. Soms gaat het goed, soms niet.
Nu is het andersom.
Daphne__ schreef:Daphne__ schreef:Lekker knakworstjes aan het eten, zit er ineens een stuk glas/hard plastic in![]()
Ongeveer 2 cm lang en smal, net een naald, die beet ik zo in mn tandvlees
Dat heb ik nou idd toch maar even gedaan.
Heb volgens mij serieus nog een stukje vast zitten in mijn gehemelteVoelt alsof er iets zit als ik slik en als ik in de spiegel kijk zie ik er ook echt wat zitten. Als ik er met mijn vinger overheen ga dan voelt het scherp.