Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LWDaisy schreef:_San87_ schreef:Mensen die op de ramen gaan staan kloppen ipv aan te bellen. Rot op.
Ooooh hier een kind van vrienden die dat wel eens flikte. Die ging dan hierover in de speeltuin spelen - wij kunnen hem gewoon van uit de woonkamer in de gaten houden, en zien hem dus ook terug richting hier komen. Als we hem niet voorzijn, gaat hij met zijn vettige gel-haar tegen de raam hangen en op de raam kloppen.
Zal ik je ook een emmer en toebehoren geven zodat je die raam meteen terug kan schoonmaken? Idioot kind.
Wat ik ook ergerlijk vind, is als mensen de deurklink negeren en de deur vastpakken. DEUREN HEBBEN KLINKEN!![]()
Het is een zinnetje waar ik mee ben opgegroeid haha. Wij hebben bij onze ouders thuis witte deuren, dus daar zie je zo'n hand/vieze vingers meteen op. Mijn eigen deuren zijn minder modern, daar zie je dat niet zo snel op - maar ik ben er zo op getraind dat ik het ook hier altijd zeg haha. Ik werk als huishoudhulp, dus loop standaard heel wat deuren schoon te maken, en moet er op letten dat ik het niet ook tegen mijn klanten schreeuwMisschien laat ik wel eens een t-shirt bedrukken ofzo hahaha.
Mkango schreef:
xPabloBokt schreef:Ik terug van de Epplejeck in de veronderstelling dat ik geen witte rijbroek meer nodig heb voor wedstrijd zondag.. schijnt de broek die ik heb echt waanzinnig doorugh