Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Maar het duurt toch nog 2 weken voor het verzonden moet worden?![]()
Dat iedereen zijn pakket al klaar heeft joh, ik heb nog niks behalve een notitie in mijn telefoon met wat ik wil kopen.
Maar ik heb weinig tijd de afgelopen 14 dagen omdat ik een oppashondje heb wil ik zo min mogelijk dingen zonder hem doen. Hij gaat zondag weg en dan heb ik mooi de tijd om te shoppen. Heb maandag 2 uur "over" in Utrecht dus dan ga ik mooi eens winkelen.
LWDaisy schreef:Dank voor jullie lieve berichtjes allemaal! Ik weet ergens ook wel dat als ik wel had aangebeld, dat niets meer had uitgemaakt, maar het voelt toch erg naar dat ik niet heb aangebeld.. Anderzijds is de buurman door mijn gedraal wel gaan beseffen dat hij de buurman al dagen niet meer gezien had, en daardoor is het hondje nog gered. Het beestje heeft gelukkig een thuis gevonden. Ik moest vandaag voorbij M. zijn huis - ik kon niet eens kijken. Het voelt zo onwezenlijk. Die man was zo alleen..
LWDaisy schreef:Dank voor jullie lieve berichtjes allemaal! Ik weet ergens ook wel dat als ik wel had aangebeld, dat niets meer had uitgemaakt, maar het voelt toch erg naar dat ik niet heb aangebeld.. Anderzijds is de buurman door mijn gedraal wel gaan beseffen dat hij de buurman al dagen niet meer gezien had, en daardoor is het hondje nog gered. Het beestje heeft gelukkig een thuis gevonden. Ik moest vandaag voorbij M. zijn huis - ik kon niet eens kijken. Het voelt zo onwezenlijk. Die man was zo alleen..
AfricanLady schreef:Hier een drukke werkweekje erop zitten en dat gemixt met wat migraine en een mijn hond die vandaag weer
langs de dierenarts moest.
Ze heeft sinds haar sterilisatie 4 november op en af diarree dus haar darmen hebben een klap gehad.
Nu pillen gehad en ook nog van de laatse 3 dagen haar ontlasting laten onderzoeken dus weer een klap geld kwijt.
nu hopen dat de medicatie komende week hun werk doen!
Komend weekend ben ik op de hondenshow te vinden in het wtc in leeuwarden, even wat vakleer opdoen en genieten.
En zondagavond naar Nightwish en erna naar mn vriend in Julianadorp.
Alchohol vind ik wel lekker teminste ik ben meer van de likeur zoals amaretto en de malibu.
Ook zoete witte wijn vind ik wel prima weg te drinken.
Hoe zoeter de drank hoe beter.
Cocktails vind ik ook heerlijk.
En een goede irish of spanish koffie ook prima.