Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 20:01

Dank voor jullie lieve berichtjes allemaal! Ik weet ergens ook wel dat als ik wel had aangebeld, dat niets meer had uitgemaakt, maar het voelt toch erg naar dat ik niet heb aangebeld.. Anderzijds is de buurman door mijn gedraal wel gaan beseffen dat hij de buurman al dagen niet meer gezien had, en daardoor is het hondje nog gered. Het beestje heeft gelukkig een thuis gevonden. Ik moest vandaag voorbij M. zijn huis - ik kon niet eens kijken. Het voelt zo onwezenlijk. Die man was zo alleen..

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 20:11

Daisy, wat ben jij een goud mens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 20:26

MarlindeRooz schreef:
Maar het duurt toch nog 2 weken voor het verzonden moet worden? :=

Dat iedereen zijn pakket al klaar heeft joh, ik heb nog niks behalve een notitie in mijn telefoon met wat ik wil kopen.

Maar ik heb weinig tijd de afgelopen 14 dagen omdat ik een oppashondje heb wil ik zo min mogelijk dingen zonder hem doen. Hij gaat zondag weg en dan heb ik mooi de tijd om te shoppen. Heb maandag 2 uur "over" in Utrecht dus dan ga ik mooi eens winkelen.

ja dit heb ik dus ook, helemaal stress. Vandaag iets lekkers handgemaakt gekocht voor mijn lootje. Om bij het afrekenen te beseffen dat het überhaupt maar 2 weken houdbaar is :') .

wij hebben iets lekkers vanavond bij de koffie :)) .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 20:30

LWDaisy schreef:
Dank voor jullie lieve berichtjes allemaal! Ik weet ergens ook wel dat als ik wel had aangebeld, dat niets meer had uitgemaakt, maar het voelt toch erg naar dat ik niet heb aangebeld.. Anderzijds is de buurman door mijn gedraal wel gaan beseffen dat hij de buurman al dagen niet meer gezien had, en daardoor is het hondje nog gered. Het beestje heeft gelukkig een thuis gevonden. Ik moest vandaag voorbij M. zijn huis - ik kon niet eens kijken. Het voelt zo onwezenlijk. Die man was zo alleen..

:knuffel:

wees niet te streng voor jezelf. Je hebt het hondje iig weten te redden. Het idee dat je had kunnen aanbellen is omdat het zo moeilijk is om te beseffen dat we maar nietige, machteloze, wezens zijn. Maar soms is dit gewoon hoe het loopt.

MDH, en iedereen die het nodig heeft. sterkte…

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 20:32

LWDaisy schreef:

Dankzij jou is inderdaad wel het hondje gered! Voel je niet schuldig hoor :(:)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 20:59

Wat leuk Nala!

De bath bucket bevalt heel goed.
Heerlijk even ontspannen en qat tijd voor jezelf.
Ik ben maar 1m60 dus ideaal *\o/*

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 21:33

Sterkte voor wie het kan gebruiken.

Hier moeten de meeste cadeaus en hint nog geregeld. Hint kom ik nog maar niet uit dit jaar. Ik denk dat ik maar gewoon een pot pindakaas in het pakket stop, niet omdat ik er zelf zo van hou hoor. Maar moet toch iets verzinnen.

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 21:48

Hier een drukke werkweekje erop zitten en dat gemixt met wat migraine en een mijn hond die vandaag weer
langs de dierenarts moest.
Ze heeft sinds haar sterilisatie 4 november op en af diarree dus haar darmen hebben een klap gehad.
Nu pillen gehad en ook nog van de laatse 3 dagen haar ontlasting laten onderzoeken dus weer een klap geld kwijt.
nu hopen dat de medicatie komende week hun werk doen!

Komend weekend ben ik op de hondenshow te vinden in het wtc in leeuwarden, even wat vakleer opdoen en genieten.
En zondagavond naar Nightwish en erna naar mn vriend in Julianadorp.

Alchohol vind ik wel lekker teminste ik ben meer van de likeur zoals amaretto en de malibu.
Ook zoete witte wijn vind ik wel prima weg te drinken.
Hoe zoeter de drank hoe beter.
Cocktails vind ik ook heerlijk.
En een goede irish of spanish koffie ook prima.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 21:50

Ik ga eerst mijn surprise en gedicht voor school maken, daarna hints uitwerken voor mijn Santa.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 22:08

Mijn hints blijf ik ook echt super lastig vinden.. Wat logisch is in mijn hoofd is misschien voor mijn lootje een raadsel. :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 22:17

Och wat een verdrietige week voor een aantal hier. Een heel dikke knuffel voor jullie. :(:)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 22:36

LWDaisy en M_D_H, gecondoleerd. Heel veel sterkte. :(:)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 23:00

wat een verdrietige berichtjes. Heel veel sterkte MDH! Y;(
En LWDaisy, ik kan me goed voorstellen dat je daar een raar gevoel overhad. Maar wat moet die man toch veel gehad hebben aan jouw hulp als hij zo eenzaam was. Je hebt het goed gedaan :knuffel:

Hier viel vandaag een blanco envelop op de mat. Ik was even bang dat Santa me een bombrief gestuurd had :') Maar het bleek een vriendin die iets door de brievenbus gedaan had.

Ik ben eindelijk weer een beetje mijn verkoudheid te boven. De hele week al een hoofd vol snot, hoofdpijn en zooooo moe. Vandaag voor het eerst weer een beetje puf om nog iets te doen na het werk. Ik moet ook hoog nodig eens gaan shoppen voor mijn lootje. De vorige keer dat ik door de winkels struinden vond ik niks waarvan ik dacht: YESS dit is het. -O- Dus dit weekend nog maar eens een poging doen, denk ik.

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-22 23:14

Sterkte lwdaisy
Gecondoleerd mdh

Vanavond weer wat aanvulling voor de doos gehaald maar de concentratie was er niet zo, dus moet nog wel terug.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 08:47

LWDaisy, wat een verhaal. Wat fijn dat door jou het hondje nog kon worden gered! Voor je klant had je helaas niets meer kunnen doen, maar dankzij jou is de politie uiteindelijk wél gebeld. Veel sterkte gewenst! :(:)

M_D_H, gecondoleerd! Ik heb inmiddels bijna alle cadeautjes bij elkaar en ingepakt. Nu moet ik enkel nog broeden op de hint.

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 08:49

Sterkte met alle verliezen :knuffel:

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 11:09

Pff, wat naar allemaal! Sterkte voor jullie :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 11:18

Wat een verdrietige berichten hier, veel sterkte voor iedereen die dat nodig heeft!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 12:16

Wat een heftige mededelingen dames :(:)
Neem jullie tijd :*

_KiMbErLeY_ Jouw Santa wil naast de beschrijving die je al gegeven hebt ook graag willen weten hoe jouideale man er qua uiterlijk uit moet zien. Denk hierbij aan haarkleur en stijl, Gezichtsbeharing, Bril, kledingstijl etc.

Oke... ik ben nu wel HEUL benieuwd wat er gaat gebeuren _O- mijn god...
Het pakket komt bij mn ouders aan he _O-

Maar uuh... baardje is wel aantrekkelijk, bril, niet bril maakt me niet zoveel uit, kledingstijl, goed gekleed, stoer vind ik wel leuk,bruin,blond, maakt niet uit, een licht getinte man ook niet btw <<)

Sommige nieuw zeelanders hier zien er ook wel leuk uit <<)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 13:31

AfricanLady schreef:
Hier een drukke werkweekje erop zitten en dat gemixt met wat migraine en een mijn hond die vandaag weer
langs de dierenarts moest.
Ze heeft sinds haar sterilisatie 4 november op en af diarree dus haar darmen hebben een klap gehad.
Nu pillen gehad en ook nog van de laatse 3 dagen haar ontlasting laten onderzoeken dus weer een klap geld kwijt.
nu hopen dat de medicatie komende week hun werk doen!

Komend weekend ben ik op de hondenshow te vinden in het wtc in leeuwarden, even wat vakleer opdoen en genieten.
En zondagavond naar Nightwish en erna naar mn vriend in Julianadorp.

Alchohol vind ik wel lekker teminste ik ben meer van de likeur zoals amaretto en de malibu.
Ook zoete witte wijn vind ik wel prima weg te drinken.
Hoe zoeter de drank hoe beter.
Cocktails vind ik ook heerlijk.
En een goede irish of spanish koffie ook prima.

Oh bah, dat klinkt niet fijn. :(:)
Hopelijk knappen jullie allebei snel op. Een ziek dier is al zo rot, en dan is een dure rekening daarbovenop niet iets waar je blij van wordt.

Pikkepor, een snothoofd is echt rot. Dan kun je nog beter je kleine teen goed stoten, dat is minder vervelend. ;)

Kimberley, ik ben heel benieuwd wat jouw secret santa van plan is.
Is er niet één van de deelnemers die een leuke broer over heeft?
Ik zie het al voor me als het pakket bij je ouders wordt afgeleverd: "Dag, ik ben uw nieuwe schoonzoon."

Ik had deze hele week al weinig energie, niet lekker in m'n hum. Dus ik had voor vanmorgen een kwartiertje zonnebank bedacht. Mijn gezicht is nu verbrand. _O-

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 14:17

@Kimberley straks huurt je santa een stripper (in schaars kerstman pakje uiteraard) die aan je eisenplaatje voldoet om het pakketje samen met één of andere cryptische hint als mededeling te komen afleveren. <<) _O- Ik zie het al helemaal voor me

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 14:48

Ik heb alles! En een doos! En inpakpapier! Nu nog inpakken _O-

Dat worden denk ik al hint genoeg: mijn inpak kunsten en de verpakkingen van de producten zelf :')

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 15:13

Tussen alle miserie door ben ik vandaag wel gaan kerstshoppen voor mijn lootje en de familie met mijn mama, dat was al afgesproken en ik keek er al een hele tijd naar uit. Ik ben goed opgeschoten met het pakket van mijn lootje, maar het voelt nog niet klaar. Ik zat er niet helemaal in vrees ik. To be continued dus!

Nogmaals dank aan iedereen voor de lieve berichtjes. Mijn hoofd weet het wel, mijn hart hinkt nog een beetje achterop.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 16:15

Zo, ik was klaar voor de volgende fase, kadootjes inpakken.

* Kadootjes check *\o/*
* Doos check *\o/*
* Inpakpapier check *\o/*
* Schaar check *\o/*
* Plakband check -O-

Eerst maar weer eens shoppen. :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-22 17:13

Ik heb nog niet alles. Jullie kopen te snel in.