Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 19:44

MyWishMax schreef:
Ja, zelfs mijn auto geeft de geest met dit weer :')

Jeeee wat een hel is dat zeg!

Sterkte en hopen dat je niet teveel weg moet deze dagen

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 19:52

Tirza hopelijk is er toch een huisarts in de buurt die je aan kan nemen als patient.
Bij ons in het dorp is het even bellen, maar dan lukt het tochqua inschrijven bij een huisarts.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 19:52

Cowboy55 schreef:
prompter schreef:
Gat in de markt, topic-ontstopper :D

Ik vind het zonde dat mensen soms zo in die ergernissen blijven hangen, je wil ze helpen maar dat irriteert ze ook weer.

F*cking autocorrect! _O-

Ik bedoelde: soms dit topic tijdelijk ontstippen kan je eigen geestelijke gezondheid ten goede komen en in elk geval de ergernis verminderen.

Ik deel vaak een ergernis, lees dan een tijdje mee, raak dan geërgerd van alle ergernissen en negativiteit en dan ontstip ik tot ik zelf weer een ergernis kwijt moet. :') Voelt ergens een beetje asociaal.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 20:03

Oh bah MWM, dat is met deze temperaturen echt verschrikkelijk!

Ik erger me aan mezelf; dacht dat ik mijn telefoon in de auto was vergeten dus erheen gewandeld, ligt hij gewoon in de badkamer :+

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 20:29

Dat het echt raar is dat ik dingen voel in mijn benen....

Het is niet meer geworden ofzo.
Maar t is best appart.
Maarja... Maandag belletje naar de huisarts

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 20:53

Dat mijn rijles vandaag echt bagger ging. Super stomme fouten gemaakt. Ik moet echt meer mijn rust gaan vinden.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 20:57

Valerie93 schreef:
Dat mijn rijles vandaag echt bagger ging. Super stomme fouten gemaakt. Ik moet echt meer mijn rust gaan vinden.

Vervelend maar kan gebeuren. Daar zijn je rijlessen voor! Je hebt ze om ervan te leren, niet om alles perfect te doen in 1x (of 2x of 3x…).
Wat ging er fout? En weet je hoezo dat fout ging? En weet je ook hoe je ze de volgende keer kan voorkomen?

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 22:50

Mijn buik die enorm verbrand is afgelopen woensdag -O- had me wel ingesmeerd, maar was te lang geleden denk ik of toch niet zo waterproof als dat ie aangaf en helaas had mijn buik, in tegenstelling tot de rest van mijn lichaam, nog niet zoveel zon gezien. Nu jeukt het enorm maar doet het tegelijkertijd ook pijn, zo irritant! En elk laagje kleding erop is te veel.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 22:51

Niet echt een ergenis maar wel super vervelend. Ik heb sinds kort een Samsung s21, en nu licht mijn vergrendelscherm niet meer op als ik een whatsapp bericht krijg, maar voor andere apps wel. Dus hier moet ik een speciale app voor downloaden. Is dit normaal :?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:00

Urbanus schreef:
Niobe schreef:

;(

Beter 40 worden dan voor altijd 27 zijn moppies!

27 is anders best leuk hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:00

Suliko schreef:
Mijn buik die enorm verbrand is afgelopen woensdag -O- had me wel ingesmeerd, maar was te lang geleden denk ik of toch niet zo waterproof als dat ie aangaf en helaas had mijn buik, in tegenstelling tot de rest van mijn lichaam, nog niet zoveel zon gezien. Nu jeukt het enorm maar doet het tegelijkertijd ook pijn, zo irritant! En elk laagje kleding erop is te veel.

Hoe oud is je zonnebrandcrème?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-22 23:02

TheNovelist schreef:
Niet echt een ergenis maar wel super vervelend. Ik heb sinds kort een Samsung s21, en nu licht mijn vergrendelscherm niet meer op als ik een whatsapp bericht krijg, maar voor andere apps wel. Dus hier moet ik een speciale app voor downloaden. Is dit normaal :?

Nee, dit is niet normaal. Ik zou even de app instellingen van WhatsApp checken en kijken of hij toestemming heeft om je scherm te beheren op de achtergrond (of iets dergelijks). En ook even in WhatsApp zelf kijken of je daar niet iets moet aanpassen (hier een S21+)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:07

__Sannne schreef:
Urbanus schreef:

Beter 40 worden dan voor altijd 27 zijn moppies!

Niet als je nooit ouder hebt kunnen worden dan 27.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:09

[***] schreef:
Suliko schreef:

Hoe oud is je zonnebrandcrème?

Van deze zomer, factor 50. Ben bekend met het achteruitgaan van de beschermingsfactor bij veroudering. Maar had me in de ochtend al ingesmeerd en zat s’middags bij het water. Dus daar is het misgegaan denk ik. :\

Nog een ergernis, morgen in een keuken werken die altijd 10 graden warmer is dan de buitentemperatuur en dan met een verbrand lichaamsdeel. Blegh ;(

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:12

Ja smeren moet je eigenlijk elke 2 uur minstens doen. Sterkte hoor, flink verbrand zijn ben je best beroerd van.
Zoveel mogelijk koelen helpt het beste.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:16

Mkango schreef:
__Sannne schreef:

Niet als je nooit ouder hebt kunnen worden dan 27.

Oh de forever 27, nu snap ik het pas -O-

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:22

xPabloBokt schreef:
TheNovelist schreef:

Nee, dit is niet normaal. Ik zou even de app instellingen van WhatsApp checken en kijken of hij toestemming heeft om je scherm te beheren op de achtergrond (of iets dergelijks). En ook even in WhatsApp zelf kijken of je daar niet iets moet aanpassen (hier een S21+)

Oh hmm.. alles staat ingeschakeld en heeft toestemming bij WhatsApp. Bij WhatsApp geeft die wel aan dat Pop Up meldingen niet meer beschikbaar zijn met mijn android-versie, maar weet niet of dat er mee te maken heeft. Wellicht moet ik dan maar even langs een telefoonwinkel gaan want ik kom er zelf niet uit.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:22

Ja en Roby is ook net geen 28 geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:25

Urbanus schreef:
Ja en Roby is ook net geen 28 geworden.

:knuffel:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:29

Haha ik voel me altijd zo'n sfeermaker als ik over haar begin.

Ik word schijtziek van Duitsers op huurfietsjes. M'n ouders hebben bedacht om een vakantiehuis te kopen op Texel maar ik zie het echt niet zitten om elke vakantie bijna aangereden te worden door dat tuig met helmpjes dat gewoon niet kijkt voordat het rijdt.

Ik snap nu die helmpjes. Ik snap het echt.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:34

Ineke2 schreef:
Ja smeren moet je eigenlijk elke 2 uur minstens doen. Sterkte hoor, flink verbrand zijn ben je best beroerd van.
Zoveel mogelijk koelen helpt het beste.

Dat deed ik ook heel braaf tijdens mijn fietsvakantie, zette er zelfs wekkertjes voor, ben enorm bruin, behalve dus mijn buik _O- Net iets te makkelijk gedacht. En dan gaat het ook zo rap!
Jups, het kost ook veel energie en jeuk en pijn door elkaar is zo vreselijk irritant!

@Urbanus, hoeven niet alleen Duitsers te zijn. Zat Nederlanders op huurfietsen en elektrische fietsen die ook helmpjes dragen en ze zijn rampzalig op de weg. :')

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:38

@TheNovelist

Heb je niet de optie om de "edge-lighting" aan te zetten? Is bij mij de optie "light" bij de notificaties. Bij die van mij laat hij dan ook het binnenkomende berichtje zien boven aan het scherm (zowel met scherm aan als uit).

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:41

Pluisje1998 schreef:
@TheNovelist

Heb je niet de optie om de "edge-lighting" aan te zetten? Is bij mij de optie "light" bij de notificaties. Bij die van mij laat hij dan ook het binnenkomende berichtje zien boven aan het scherm (zowel met scherm aan als uit).

Optie is er wel maar die vind ik niet zo fijn :o Daar kan je niet het hele whatsappje lezen en dat is wat ik zo fijn vind. Ook heb je daar dan een ander scherm voor dan je standaard vergrendelscherm.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:51

Mijn ergernis is toch echt wel dat mijn vriend kan gaan liggen en slaapt. Zelfs in deze baggerhitte.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-22 23:56

Pauzes op m'n nieuwe werk. 2x 30 min pauze op hele gekke tijden ook (soms pas na 3,5 uur en dan de laatste 1,5uur voor je klaar bent?)
Ergens wel relaxed maar wordt wel flink wennen :=