MyWishMax schreef:Ja, zelfs mijn auto geeft de geest met dit weer
Jeeee wat een hel is dat zeg!
Sterkte en hopen dat je niet teveel weg moet deze dagen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowboy55 schreef:prompter schreef:Gat in de markt, topic-ontstopper![]()
Ik vind het zonde dat mensen soms zo in die ergernissen blijven hangen, je wil ze helpen maar dat irriteert ze ook weer.
F*cking autocorrect!![]()
Ik bedoelde: soms dit topic tijdelijk ontstippen kan je eigen geestelijke gezondheid ten goede komen en in elk geval de ergernis verminderen.
Valerie93 schreef:Dat mijn rijles vandaag echt bagger ging. Super stomme fouten gemaakt. Ik moet echt meer mijn rust gaan vinden.
Suliko schreef:Mijn buik die enorm verbrand is afgelopen woensdaghad me wel ingesmeerd, maar was te lang geleden denk ik of toch niet zo waterproof als dat ie aangaf en helaas had mijn buik, in tegenstelling tot de rest van mijn lichaam, nog niet zoveel zon gezien. Nu jeukt het enorm maar doet het tegelijkertijd ook pijn, zo irritant! En elk laagje kleding erop is te veel.
TheNovelist schreef:Niet echt een ergenis maar wel super vervelend. Ik heb sinds kort een Samsung s21, en nu licht mijn vergrendelscherm niet meer op als ik een whatsapp bericht krijg, maar voor andere apps wel. Dus hier moet ik een speciale app voor downloaden. Is dit normaal
[***] schreef:Suliko schreef:Mijn buik die enorm verbrand is afgelopen woensdaghad me wel ingesmeerd, maar was te lang geleden denk ik of toch niet zo waterproof als dat ie aangaf en helaas had mijn buik, in tegenstelling tot de rest van mijn lichaam, nog niet zoveel zon gezien. Nu jeukt het enorm maar doet het tegelijkertijd ook pijn, zo irritant! En elk laagje kleding erop is te veel.
Hoe oud is je zonnebrandcrème?
xPabloBokt schreef:TheNovelist schreef:Niet echt een ergenis maar wel super vervelend. Ik heb sinds kort een Samsung s21, en nu licht mijn vergrendelscherm niet meer op als ik een whatsapp bericht krijg, maar voor andere apps wel. Dus hier moet ik een speciale app voor downloaden. Is dit normaal
Nee, dit is niet normaal. Ik zou even de app instellingen van WhatsApp checken en kijken of hij toestemming heeft om je scherm te beheren op de achtergrond (of iets dergelijks). En ook even in WhatsApp zelf kijken of je daar niet iets moet aanpassen (hier een S21+)
Ineke2 schreef:Ja smeren moet je eigenlijk elke 2 uur minstens doen. Sterkte hoor, flink verbrand zijn ben je best beroerd van.
Zoveel mogelijk koelen helpt het beste.
Pluisje1998 schreef:@TheNovelist
Heb je niet de optie om de "edge-lighting" aan te zetten? Is bij mij de optie "light" bij de notificaties. Bij die van mij laat hij dan ook het binnenkomende berichtje zien boven aan het scherm (zowel met scherm aan als uit).