Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eapy

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 06:31

Hahaha ja, hier ook meerdere keren zo gedaan. “Mam… er zit zo’n lief hondje in het asiel. Alleen maar even kijken.” 12 jaar later loopt ie nog steeds rond. <3

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 08:50

hahaha. Volgens mij kennen we dat allemaal wel! Ik speelde twee jaar geleden ook al een tijdje met het idee om katten in huis te halen. Toen er ineens een muis in mijn keuken zat dacht ik OKE HET IS NU ZOVER :D Dus ik mijn moeder gebeld om dat voor te leggen, met het idee van dat ze me er wel vanaf zou praten. Dat deed ze niet :') Uiteindelijk twee katten gevonden bij de Dierenbescherming. Flinke rugzakjes wel, maar ik kon het huis bieden dat zij zochten/nodig hadden. Toen was het inderdaad ook 'kijken kan altijd' :+ Ja dat liep dus ook mis. Dus nu wonen er twee zwarte on-aaibare vlerken in mijn huis, maar wat zijn ze blij zo :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 09:18

Haha hup herkenbaar. Ik heb al bijna een jaar een kat in huis die ik op stal heb gevangen en naar het asiel ging brengen. Asiel was dicht, dus hij bleef 1 nachtje slapen......... Dat werden er heel veel :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 10:07

Tancreda4 schreef:
Haha hup herkenbaar. Ik heb al bijna een jaar een kat in huis die ik op stal heb gevangen en naar het asiel ging brengen. Asiel was dicht, dus hij bleef 1 nachtje slapen......... Dat werden er heel veel :')

Ik hou van jullie, ook van de anderen die zoiets net postten.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:18

Hier ook een beschadigde poes uit het asiel gehaald. Maar ze oogt wel gelukkig hier!

Afbeelding
:=

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 12:23

Zo ben ik ook aan onze 2 katten gekomen. Stonden op mp en zouden naar het asiel gaan, nieuwe bewoners van huis konden ze niet houden en oude bewoner liet ze gewoon lopen. We gingen ook alleen ff kijken. Nu dus ook al 13 jaar bij ons

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 13:21

Op mijn werk is destijds een kitten komen aanlopen. We zitten direct aan een bos waar verwilderde katten leven en daar komt hij dus ook vandaan (er zitten hier verder geen huizen of iets in de buurt waar hij vandaan kon komen).
Hij was dus ook schuw en viel je echt aan als je bij hem in de buurt kwam. We konden er dus niks mee aanvangen en hij heeft wekenlang bij ons in het magazijn gezeten waar hij langzaam maar zeker steeds meer aan mensen wende (hij was super nieuwsgierig).
Toen hij er net was:
Afbeelding

Wij hadden thuis al 2 katten en mijn vriend wilde absoluut niet meer. Ik wist echter al vanaf moment 1 dat ik die kat zag dat ie bij mij zou komen wonen. Ook ik heb toen tegen mijn vriend gezegd dat ie "toch gewoon even kon komen kijken".
Geloof dat Chester uiteindelijk best content is met die ontwikkeling.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij is echt de meest aanhankelijke en de allerleukste en liefste kat ooit. Als we bij de dierenarts zitten blijft ie veilig in je armen zitten en je aankijken tot ze klaar zijn (met van die puppy oogjes die echt door je ziel heen snijden). En hij kan apporteren. |(
Soms wel echt een klootzak eerste klas (ik weet namelijk 100% zeker dat ie het echt super geinig vindt om je moedwillig te laten schrikken) maar dat maakt hem zooooo leuk.

Nu zei mn vriend gisterenavond dat we eigenlijk alleen nog een rode kat missen (we hebben een witte, een zwarte en dit geval dan), dus als iemand tips heeft hoe ik dat kan forceren naar een rode kitten hoor ik dat graag :j
Chester zal een speelvriendje ook wel leuk vinden want die andere 2 katten zijn ouder en hebben niet zo heel veel zin meer om te spelen. *\o/*

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 13:34

Ik kreeg de vraag via een kennis of we een verwaarloosd mishandeld hondje op wilde vangen tot er een goed huisje voor was gevonden.
Ze zat bij mij op schoot de eerste dag en gaf een kus heel zacht en verlegen ... Je raar het al. :D
De dierenarts gaf aan dat hij niet verwachtte dat ze oud zou worden. Haar organen hadden door ondervoeding zoveel geleden... Wat had hij het mis.
7 jaar later is in mijn armen een hondje met grijs hoofdje en staar oogjes overleden.

Afbeelding
Ze lijkt hier dikker dan in het echt.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 13:39

Mijn moeder werkte in het asiel, die nam weleens honden mee naar huis die zogenaamd onzindelijk of agressief zouden zijn, maar dat geloofde ze dan niet en werden wij zelf testhuis :=
Geen 1 van die honden is weer teruggegaan :')

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 14:39

Heerlijk dit allemaal, ik word er blij van, er zijn nog goede mensen.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 15:33

Ik vind het heel dubbel. Enerzijds vind ik het heel fijn naar de dieren. Maar ik vind niet dat ik het kan maken om op slinkse wijze een hond te introduceren als je weet dat er bij de ander nog twijfel zit. Als het namelijk niet goed uit pakt is hond daar ook de dupe van en moet wellicht wéér naar een nieuw baasje...

Ik heb nu wat info (met foto's) van de hond per app naar mijn vriend gestuurd en kort welk contact ik al had gehad.
Mijn biecht vandaag is dat ik dan weer liever per app doe. Haha kan ie het even late bezinken...

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 01:59

Dat ik het vanavond fijn vond dat ik een van mijn beste vriendinnen aan de telefoon had terwijl ik thuis iets aan mijn ex vroeg waarna ik met hem in een onprettige discussie belande. Hierdoor kon zij zijn andere kant horen. En ook horen hoe ik reageer en dat dat niet klopt met wat hij zegt.

We zijn uit elkaar sinds een aantal weken, maar we wonen nog in hetzelfde huis.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-22 10:56

Even gauw een anonieme!

Citaat:
Een anonieme hier }:0

Laatst tijdens een personeelsfeest raakte ik in een bijzonder gesprek met een collega die ik inmiddels al 8 jaar ken. Daarvan werken we er nu 6 jaar op dezelfde school een regelmatig samen. We hebben het altijd goed met elkaar kunnen vinden maar omdat ik door mijn zwangerschapsverlof veel weg geweest ben de afgelopen jaren is het een beetje verwaterd. Na een paar drankjes aan zijn kant kwamen we op een steigertje te zitten en op een gegeven moment zaten we de ins en outs van ons seksleven te bespreken. We hebben allebei jonge kinderen en ervaren dat dit veel heeft veranderd.

Nu zijn we afgelopen week op kamp geweest met onze leerlingen en hebben daar iedere nacht samen het licht uit gedaan (alsin... we hebben 8 uur geslapen over 3 nachten verdeeld) en ook de nodige drankjes op. Al vanaf het eerste moment liep de spanning op en we hebben een aantal keer samen in de toiletten gestaan waarbij we de afweging aan het maken waren wat we met elkaar gingen doen. De laatste nacht hebben we gewacht totdat onze collega's weg waren en in een toilet afgesproken. We hebben gezoend en toen heb ik verder de boot afgehouden. Ik heb serieus 3 dagen strak gestaan van de spanning. Ik ben nog nooit vreemd gegaan en snap nog steeds niet hoe ik in deze situatie terecht ben gekomen. Mijn gezin en mijn man zijn nog steeds mijn alles en ik ben echt niet verliefd op mijn collega maar het is gewoon zo spannend ~~}>

Heerlijk schandalig _O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 11:01

Urbanus schreef:
Even gauw een anonieme!

Citaat:
Een anonieme hier }:0

Laatst tijdens een personeelsfeest raakte ik in een bijzonder gesprek met een collega die ik inmiddels al 8 jaar ken. Daarvan werken we er nu 6 jaar op dezelfde school een regelmatig samen. We hebben het altijd goed met elkaar kunnen vinden maar omdat ik door mijn zwangerschapsverlof veel weg geweest ben de afgelopen jaren is het een beetje verwaterd. Na een paar drankjes aan zijn kant kwamen we op een steigertje te zitten en op een gegeven moment zaten we de ins en outs van ons seksleven te bespreken. We hebben allebei jonge kinderen en ervaren dat dit veel heeft veranderd.

Nu zijn we afgelopen week op kamp geweest met onze leerlingen en hebben daar iedere nacht samen het licht uit gedaan (alsin... we hebben 8 uur geslapen over 3 nachten verdeeld) en ook de nodige drankjes op. Al vanaf het eerste moment liep de spanning op en we hebben een aantal keer samen in de toiletten gestaan waarbij we de afweging aan het maken waren wat we met elkaar gingen doen. De laatste nacht hebben we gewacht totdat onze collega's weg waren en in een toilet afgesproken. We hebben gezoend en toen heb ik verder de boot afgehouden. Ik heb serieus 3 dagen strak gestaan van de spanning. Ik ben nog nooit vreemd gegaan en snap nog steeds niet hoe ik in deze situatie terecht ben gekomen. Mijn gezin en mijn man zijn nog steeds mijn alles en ik ben echt niet verliefd op mijn collega maar het is gewoon zo spannend ~~}>

Heerlijk schandalig _O-

YESSSSSS

Dit zijn dus de berichten waar dit topic voor geopend is.
Die heerlijke schandalige berichten, waar je enorm van geniet terwijl je het moreel natuurlijk enorm afkeurt.

Ik vind het super lief om te zien hoeveel bokkers er manipulatief in staat zijn om hun familieleden te laten zorgen voor een zielig diertje, maar dat is natuurlijk niet echt een enorme lekker biecht zoals bovenstaande :o
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 16-09-22 11:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 11:01

Oeh leuk hoor! Iets in me zegt: Pak hem gewoon. Andere kant zegt: Oh nee dit kan echt niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-22 11:04

Nee echt, geef ons meer van dit please!

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 11:24

Oh god, de spanning van bovenstaande! *\%/*

Hier een wat minder spannende biecht
Maar ik heb sterke vooroordelen over mensen die zich voorstellen alsof ze honden in een hiërarchie zijn.
Toegevoegd aan de verzameling alpha mannen :r vandaag een sigma man :r

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 12:00

fleurtjeuh schreef:

Maar ik heb sterke vooroordelen over mensen die zich voorstellen alsof ze honden in een hiërarchie zijn.

En de beta en de omega man :))

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 12:25

M_D_H schreef:
fleurtjeuh schreef:

En de beta en de omega man :))

:r :r

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 12:30

Suzanne F. schreef:
Oeh leuk hoor! Iets in me zegt: Pak hem gewoon. Andere kant zegt: Oh nee dit kan echt niet.

Eigenlijk moet deze anoniem dus gewoon de affaire in stand houden voor ons :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 12:49

Marjo schreef:
Suzanne F. schreef:

Eigenlijk moet deze anoniem dus gewoon de affaire in stand houden voor ons :')

Ja of gewoon maar doen alsof zodat er smeuïge biechten zijn.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 12:53

Nou. Ik biecht een saaie biecht op.

Ben trots op mezelf dat ik qua laptop gerelateerde zooi het voor elkaar krijg.

Dus ik trakteer vanavond thuis op kapsalon.
Gewoon omdat het kan!!

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 12:59

Wat een goed idee. Ik ben ook trots op jou, dus ik trakteer hier op kapsalon!

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 14:38

Nu heb ik zin in kapsalon maar we hebben gisteren al friet gegeten...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-22 15:11

JustMe8484 schreef:
Nu heb ik zin in kapsalon maar we hebben gisteren al friet gegeten...

Dit gaat een biecht worden, als je het wel doet :') :j _O-