Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
996981 schreef:Ik snap hoe het werkt. Ik vind het enkel een bijzondere gewaarwording dat juist de premier nu zo op zijn strepen wil staan, terwijl het hem óók gesierd had als hij was opgestapt.
Bloodymary schreef:996981 schreef:Ik snap hoe het werkt. Ik vind het enkel een bijzondere gewaarwording dat juist de premier nu zo op zijn strepen wil staan, terwijl het hem óók gesierd had als hij was opgestapt.
Mee eens. En eerder bijvoorbeeld Grapperhaus die alle regels overtreden heeft tegen het eigen beleid in, toen de situatie veel ernstiger was.
Bloodymary schreef:996981 schreef:Ik snap hoe het werkt. Ik vind het enkel een bijzondere gewaarwording dat juist de premier nu zo op zijn strepen wil staan, terwijl het hem óók gesierd had als hij was opgestapt.
Mee eens. En eerder bijvoorbeeld Grapperhaus die alle regels overtreden heeft tegen het eigen beleid in, toen de situatie veel ernstiger was.
loriene schreef:Askja schreef:Selectieve verontwaardiging noem ik dit.
Ik noem dit de waarheid.
Hoop dat die peppie en kokkie gauw oprotten.
loriene schreef:Askja schreef:Selectieve verontwaardiging noem ik dit.
Ik noem dit de waarheid.
Hoop dat die peppie en kokkie gauw oprotten.
Askja schreef:Als het niet om de coronapas was hadden jullie je niet zo druk gemaakt over het wegsturen van Keijzer.
Loriene, wat druk je je toch weer subtiel uit. Of is dat normaal taalgebruik voor jou: 'oprotten'?
bigone schreef:En het politieke besluit was de CoronaCheck dus daar hoor je als bewindspersoon gewoon achter te staan. Punt uit. Zit je in de regering en blijken er zaken te zijn waar je echt totaal niet achter kunt staan dan neem je ontslag.
En niet op de dag dat de regel ingaat kritiek leveren als zittend bewindspersoon die hier mee ingestemd heeft.
En dat staat helemaal los van wat de rest uitgespookt heeft.
bigone schreef:En het politieke besluit was de CoronaCheck dus daar hoor je als bewindspersoon gewoon achter te staan. Punt uit. Zit je in de regering en blijken er zaken te zijn waar je echt totaal niet achter kunt staan dan neem je ontslag.
En niet op de dag dat de regel ingaat kritiek leveren als zittend bewindspersoon die hier mee ingestemd heeft.
oomens schreef:bigone schreef:En het politieke besluit was de CoronaCheck dus daar hoor je als bewindspersoon gewoon achter te staan. Punt uit. Zit je in de regering en blijken er zaken te zijn waar je echt totaal niet achter kunt staan dan neem je ontslag.
Dat dus. Als lid van een regering steun je het beleid dat je met die regering hebt ingesteld.
Sta je er niet achter, dan houd je dat maar voor jezelf, of je past het beleid aan met die regering waarvan je deel uitmaakt, of je besluit dat je je niet aan dat beleid kunt verbinden en vertrekt zelf. Meer smaken zijn er niet.
Of ja, wel, en dat is dat je jouw positie met dit soort gedrag zodanig onhoudbaar maakt dat je niet eens de eer meer aan jezelf hoeft te houden en gewoon per direct eruit gebonjourd wordt.
Daar is niets vaags aan.
Vayo schreef:https://www.ad.nl/binnenland/coronachec ... ~a263a17d/
Eerste avond met QR-code en op verschillende plaatsen overbelasting waardoor mensen hun QR-code niet konden laten zien en ergens niet binnen mochten. Door de problemen ook lange rijen.
Ik ben echt benieuwd hoe lang ze dit vol willen gaan houden die QR-codes tonen. Als je het zo leest kun je beter maar een papieren versie aan kunt vragen.
Mijn neefje is op stap geweest en in onze regio’s toch best wat gelegenheden die niet controleren en waar je zo naar binnen kan.
Vayo schreef:https://www.ad.nl/binnenland/coronachec ... ~a263a17d/
Eerste avond met QR-code en op verschillende plaatsen overbelasting waardoor mensen hun QR-code niet konden laten zien en ergens niet binnen mochten. Door de problemen ook lange rijen.
Ik ben echt benieuwd hoe lang ze dit vol willen gaan houden die QR-codes tonen. Als je het zo leest kun je beter maar een papieren versie aan kunt vragen.
Mijn neefje is op stap geweest en in onze regio’s toch best wat gelegenheden die niet controleren en waar je zo naar binnen kan.