Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LinsxDot schreef:maessie schreef:Ik wilde gisteravond een trui bestellen, stonden alleen homer en ups beschikbaar. (Verkoopster had alles aanstaan) Nog even gewacht, toen kon ik alleen nog maar homer kiezen.. net of is dan t quotum voor die dag bereikt en schakelen ze de andere opties uit ofzo. Gelukkig fijn contact met de verkoopster, op gereserveerd gezet door haar en vanochtend stonden alle opties weer open. Nu dus inmiddels wel besteldmaar wat een gedoe zeg..
Dit heb ik ook al eens gehad. Lijkt idd wel als of ze dan alles dicht gooien en bepaald percentage van welke vervoerders ze moeten halen of iets. Heb dag gewacht toen stond alles weer aan
_MG schreef:Ik heb zojuist op een winterjas gereageerd. Hij stond er pas tien minuutjes op, dus ik hoop dat het lukt.
Ik heb twee mooie jassen in de kast hangen die echt zwaar waardeloos zijn voor dit weer, dus snel en dringend iets nodig
Mo_86 schreef:Pff, na lang wikken en wegen besloten een jas te kopen van 100 euro, gaat het mis met de betaling. Wel afgeschreven maar er staat dat de betaling is mislukt. Volgens Vinted zou ik binnen 5 werkdagen m’n geld terug moeten hebben maar ben er niet gerust op. Durf nu ook niet nog een poging tot aankoop te doen, straks gaat t weer mis en ben ik 200 euro lichter zonder aankoop. Heeft iemand hier dat wel eens gehad? En zo ja, kwam het geld toen ook weer snel terug? Baal wel echt als een stekker, ga het ook pas weer proberen als ik m’n geld terug heb…
Phrono schreef:Mo_86 schreef:Pff, na lang wikken en wegen besloten een jas te kopen van 100 euro, gaat het mis met de betaling. Wel afgeschreven maar er staat dat de betaling is mislukt. Volgens Vinted zou ik binnen 5 werkdagen m’n geld terug moeten hebben maar ben er niet gerust op. Durf nu ook niet nog een poging tot aankoop te doen, straks gaat t weer mis en ben ik 200 euro lichter zonder aankoop. Heeft iemand hier dat wel eens gehad? En zo ja, kwam het geld toen ook weer snel terug? Baal wel echt als een stekker, ga het ook pas weer proberen als ik m’n geld terug heb…
Heb jij het bedrag al terug? Vinted is normaal wel vlot met uitbetalingen dus had het al wel weer terug verwacht..
Mo_86 schreef:Nee helaas. Ben er vandaag achteraan gegaan, ze zeggen nu dat het wel 15 werkdagen kan duren ipv 5… wegens kerst drukte denk ik. Wel héél irritant dit. Het gaat ook om best veel geld dus hoop wel echt dat het snel weer op m’n rekening staat. Jij had hetzelfde toch? En dus ook nog niet terug