Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JoT

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 12:41

Ik heb mijn pakje uit Frankrijk uiteindelijk toch binnengekregen. Inmiddels was er al een procedure opgestart, omdat levering te lang duurde. En nu kan ik dus de zending niet meer binnenmelden. Ik heb het gemeld bij Vinted, hopelijk snel reactie.

KB12 als jij je deken via Marktplaats kan verkopen en je hebt er geen zin in om 'm op Vinted aan te beiden, dan zou ik dat gewoon lekker doen en die dame verder negeren. Nee is nee.

Esther, serieus? Wat zijn mensen toch raar, als het pakket maar heel aankomt is het toch prima.

Lorette, ik zou er voor de vorm één berichtje aan wagen. Iemand kan ook ziek zijn ofzo. Krijg je geen reactie, dan na een week weer opnieuw aanbieden.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 12:42

Ik heb kapot servies gekregen via vinted. Ze waren supergoed verpakt dus ik vind de verkoper niet te verwijten, maar heb het liefst wel compensatie en niet ten koste van de verkoper.

Iemand ervaring wat vinted doet met spullen die onderweg kapot gaan?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 13:08

Je moet foto’s sturen hoe het verpakt was, als alles goed verpakt was, zal vinted het normaal niet op de verkoper steken.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 13:32

Nee, dan krijg je inderdaad gewoon beide vergoed. Hier ook al eens gehad :j

Palmboom95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-22 18:16

Ik zou dan aangeven dat je geen foto van de verpakking hebt gemaakt maar dat het goed verpakt was. Ik heb dus een keer gehad dat iets in theorie prima verpakt was maar toch stuk was gegaan, en toen hebben ze alsnog de verkoper niet uitbetaald omdat het naar hun mening niet goed genoeg was.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 21:03

LinsxDot schreef:
maessie schreef:
Ik wilde gisteravond een trui bestellen, stonden alleen homer en ups beschikbaar. (Verkoopster had alles aanstaan) Nog even gewacht, toen kon ik alleen nog maar homer kiezen.. net of is dan t quotum voor die dag bereikt en schakelen ze de andere opties uit ofzo. Gelukkig fijn contact met de verkoopster, op gereserveerd gezet door haar en vanochtend stonden alle opties weer open. Nu dus inmiddels wel besteld :j maar wat een gedoe zeg..

Dit heb ik ook al eens gehad. Lijkt idd wel als of ze dan alles dicht gooien en bepaald percentage van welke vervoerders ze moeten halen of iets. Heb dag gewacht toen stond alles weer aan

Ik heb dit inmiddels ook steeds vaker. Bloed irritant en niet iedereen is bereid het even te reserveren voor je, mijn eigen kopers hebben er ook last van. M.n met DHL en Homerr.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 22:29

Kun je op Vinted ook voor PostNL kiezen? Hier gedoe met UPS. Pakketje zou vorige week komen maar ligt nog steeds op het afgifte punt. En komt gewoon uit Nederland… Dochter zit behoorlijk te wachten op de jas, echt balen. Wacht ook op een pakketje uit Frankrijk, maar ging daar al vanuit dat het langer zou duren.

Vallen mensen echt over een verpakking? Vorige week ook een tuigje voor de kond binnen gekregen, dat zat ook in een plastic zak. Daar gebeurt verder niets mee, dus niets mis met die manier van verpakken.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-22 22:59

Ik heb zojuist op een winterjas gereageerd. Hij stond er pas tien minuutjes op, dus ik hoop dat het lukt.
Ik heb twee mooie jassen in de kast hangen die echt zwaar waardeloos zijn voor dit weer, dus snel en dringend iets nodig :')

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:13

Meer mensen die geen Homerr verzendlabel gedownload/aangemaakt krijgen? Ik heb al 2x een foutmelding gehad. Downloaden van verzendlabel niet gelukt.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:14

_MG schreef:
Ik heb zojuist op een winterjas gereageerd. Hij stond er pas tien minuutjes op, dus ik hoop dat het lukt.
Ik heb twee mooie jassen in de kast hangen die echt zwaar waardeloos zijn voor dit weer, dus snel en dringend iets nodig :')

Hopelijk heb je een fijne aankoop gedaan en heb je de jas snel binnen :)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:57

Mo_86 schreef:
Pff, na lang wikken en wegen besloten een jas te kopen van 100 euro, gaat het mis met de betaling. Wel afgeschreven maar er staat dat de betaling is mislukt. Volgens Vinted zou ik binnen 5 werkdagen m’n geld terug moeten hebben maar ben er niet gerust op. Durf nu ook niet nog een poging tot aankoop te doen, straks gaat t weer mis en ben ik 200 euro lichter zonder aankoop. Heeft iemand hier dat wel eens gehad? En zo ja, kwam het geld toen ook weer snel terug? Baal wel echt als een stekker, ga het ook pas weer proberen als ik m’n geld terug heb…

Heb jij het bedrag al terug? Vinted is normaal wel vlot met uitbetalingen dus had het al wel weer terug verwacht..

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 15:59

Nou, blij dat het er nog in zat :')

Afbeelding

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-22 23:31

Phrono schreef:
Mo_86 schreef:
Pff, na lang wikken en wegen besloten een jas te kopen van 100 euro, gaat het mis met de betaling. Wel afgeschreven maar er staat dat de betaling is mislukt. Volgens Vinted zou ik binnen 5 werkdagen m’n geld terug moeten hebben maar ben er niet gerust op. Durf nu ook niet nog een poging tot aankoop te doen, straks gaat t weer mis en ben ik 200 euro lichter zonder aankoop. Heeft iemand hier dat wel eens gehad? En zo ja, kwam het geld toen ook weer snel terug? Baal wel echt als een stekker, ga het ook pas weer proberen als ik m’n geld terug heb…

Heb jij het bedrag al terug? Vinted is normaal wel vlot met uitbetalingen dus had het al wel weer terug verwacht..

Nee helaas. Ben er vandaag achteraan gegaan, ze zeggen nu dat het wel 15 werkdagen kan duren ipv 5… wegens kerst drukte denk ik. Wel héél irritant dit. Het gaat ook om best veel geld dus hoop wel echt dat het snel weer op m’n rekening staat. Jij had hetzelfde toch? En dus ook nog niet terug

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 00:38

Komt vast goed, je hebt in elk geval zwart op wit dat je het terug gaat krijgen :)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 08:24

Mo_86 schreef:
Nee helaas. Ben er vandaag achteraan gegaan, ze zeggen nu dat het wel 15 werkdagen kan duren ipv 5… wegens kerst drukte denk ik. Wel héél irritant dit. Het gaat ook om best veel geld dus hoop wel echt dat het snel weer op m’n rekening staat. Jij had hetzelfde toch? En dus ook nog niet terug

Idd vervelend! Ik heb het ook nog niet terug ontvangen.. de schoenen inmiddels wel al lang binnen.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 10:10

black_kelpie schreef:
Nou, blij dat het er nog in zat :')

[ [url=m/YQv3qA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jemig! :oo
Welk verzendbedrijf was dit dan!?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 11:52

iirrssjjee schreef:
Jemig! :oo
Welk verzendbedrijf was dit dan!?

DHL :Y)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 12:09

Dhl stuurt mijn pakket na 10 dagen her en der schuiven (binnenland) terug. Dus de koper heeft al gevraagd of ik het opnieuw wil versturen als het terug is.

Volgens mij kan ik het gewoon opnieuw uploaden en kan zij het dan opnieuw kopen? Zij krijgt gewoon haar geld terug incl alle kosten, toch?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 22:54

Ik had een niet tevreden Fransoos. Ze vond dat de kleuren vervaagd waren. Tsja, het is tweedehands kleding die gewassen is. Drie setjes kinderkleding voor €8 >;) Maar ze wilde het niet terugsturen, want dat kostte geld en tijd...

Ik heb teruggestuurd. Jammer dat je niet tevreden bent. Daar heb ik het bij gelaten..

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:37

Nou ik vrees dat vinted voor mij nu wel klaar is. Nog geen terugbetaling ontvangen maar volgens hun is het dezelfde dag terug geboekt? Nu moet ik een heel overzicht sturen van 8 december tm vandaag om dat te bewijzen. Omgekeerde wereld dit...

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:11

Ik heb dat ook een keer gehad tót ik me bedacht dat ik die bestelling van een andere rekening had gedaan.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:14

En toen had je het daarop gestort gekregen? Ik heb maar 1 rekening.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:15

Ja daar was het inderdaad ook naar terug gestort ook vrij snel al

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:19

Ja idd, lijkt snel terug te zijn normaal gesproken. Nouja, ik heb het maar door gestuurd en nu gaan ze het onderzoeken. Die 15 dagen die Mo_86 noemt hebben ze het niet over gehad.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:21

Hier hetzelfde gezeur, geen geld en nu moet ik ook een afschrift laten zien… geen zin in dit gezeik. En als ik via de helpdesk een bericht stuur krijg ik telkens hetzelfde standaard antwoord. Het is nu ook gewoon een principe kwestie en ik geef dus mooi niet op.

Andere rekening is niet mogelijk.