Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Dat iemand haar kind van 12 weken zindelijk wil maken en haar nu al op een potje zet?!
Britta31 schreef:Maar het heeft ook geen zin.Ze zijn te jong om het te begrijpen.
Niobe schreef:Flying_Angel schreef:Dat iemand haar kind van 12 weken zindelijk wil maken en haar nu al op een potje zet?!
Snap ik wel. En dan over 4 maanden leren fietsen zodat ze snel boodschappen voor je kunnen doen!
Flying_Angel schreef:Niobe schreef:
Snap ik wel. En dan over 4 maanden leren fietsen zodat ze snel boodschappen voor je kunnen doen!
Dat ik daar niet aan gedacht heb, mijn dochter is nu 11 weken, zal ik vast beginnen?
Britta31 schreef:Die had je er gewoon uit moeten schoppen de dag dat ze 18 werden.Ik had voor mijn dochters een keukentje.Maar nu met 18 en 20 jaar snappen ze het nog steeds niet hoe het werkt.Had ik toch eerder moeten beginnen.
Flying_Angel schreef:Ik heb (gelukkigOoh heerlijk, ik laat haar het hele huishouden overnemen!
Spelenderwijs of wat dan ook. Het lijkt me allereerst totaal ongezond voor de ontwikkeling van rug etc. Ze zijn nog helemaal niet in staat zelfstandig te zitten.