Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpeechLess schreef:JeejjEcht super bedankt voor je pakket! Ik vond het allemaal geweldig
Wat leuk die stek-bol, had er nog nooit van gehoord! Ga ik zeker een keer uitproberen. En nogmaals bedankt voor de super leuke tekening, echt helemaal fantastisch!
Haha ja sorry dat ik je door je inpakkunsten ontmaskerd heb. Wilde het eerst niet gebruiken, maar gewoon de hints maar kwam er echt niet verder mee. Alsnog een hele zoektocht achter de rug hoor, dus was nog een leuke speurtocht en ben er een tijd zoet mee geweest op deze manierIk hoopte dus ook dan met terugwerkende kracht de hints te gaan begrijpen, maar dat viel een beetje tegen
![]()
Waarschijnlijk al wel duidelijk, maar ik zit helemaal niet in de zeiltermen dus ik had er niks aan herkendWel echt super leuk bedacht de hints!
De hints op het bekertje had ik gezien ja, maar ik dacht dus dat ik die al had met de vertaling van het woord 'Καλοσυνη' waarmee ik op 'vriendelijkheid' uit kwam via Google Translate. Dus nooit bedacht dat ik daar iets anders mee moest en op bokt kon opzoeken. Maar ik zie het nu in je zeiltopic!
De plaatjes op de achterkant had ik wel allemaal uitgeschreven, zal er nog een foto van maken als ik thuis ben. Kun je lachen, want ik heb de helft van de woorden waarschijnlijk helemaal verkeerd.. 'boord' had ik namelijk als 'kraag' en wat waarschijnlijk dan 'bak' was, had ik als 'kom'Ik ga ook nog eens kijken of ik er zeiltermen van kan brouwen!
Nogmaals heel erg bedankt voor je fantastische pakket
Bellatrix schreef:Op zondag komen er geen pakketten hier en morgen ook niet....al heb ik begrepen dat de post 2 maandagen deze maand wel post gaat bezorgen maar geen idee of pakjes daar ook onder vallen...
Bellatrix schreef:Op zondag komen er geen pakketten hier en morgen ook niet....al heb ik begrepen dat de post 2 maandagen deze maand wel post gaat bezorgen maar geen idee of pakjes daar ook onder vallen...
Caily schreef:Mijn pakket was er wel hoor![]()
Na een emotioneel dagje (mijn jongste veulen naar zijn nieuwe thuis gebracht) kwam ik vanavond voeren en tussen alle rotzooi in de garagezag ik opeens iets wat ik niet kende. SS heeft denk ik een hartaanval gekregen van de troep. Maar op haar beurt heeft ze mij weer flink aan het janken gekregen met enkele cadeaus, dus nu staan we gelijk.
Heel flauw, verslag volgt later. Ik heb na het open maken van 17(!) pakjes nog precies 7 minuten om te eten (hele dag geen hap weg kunnen krijgen), om te kleden en naar mn werk te gaan
8nnemiek schreef:Graag gedaan!
En leuk dat de tekening ook mooi vindt![]()
Ik had al jaren niet meer getekend, maar ik was het gelukkig nog niet helemáál verleerd![]()
Ik hoopte al dat je niet veel zeiltermen zou kennen, anders was het te makkelijk![]()
Haha en het zwaard dat in de verkeerde handen vielIk had er een kaartje in verstopt met een gedichtje, over secret santa van bokt en over je plantjes en hobby’s, geen idee hoe je buurjongetje dat heeft kunnen missen
Linnie050 schreef:Misschien wel rekening meehouden met een lockdown die eraan komt.
(Hopen dat het meevalt morgen)
Ik ben bang dat ze denken dat de Duitsers deze kant op komen.
Als iemand nog cadeautjes moet kopen....
En post nl kan het dan ook nog veel drukker krijgen.