Nayomie schreef:Dat ik eigenlijk wil beginnen met sporten, maar ik niet zo goed weet hoe ik moet starten.
Je mag wel een meer met mij mee sporten hoor.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nyaleti schreef:Dat ik twijfel om m'n pony te scheren. Zo'n dikke vacht dus een keer mennen en hij is zeikesnat (gevoelige longen dus ook vatbaarder voor kou en hoesten). Maar ik weet niet hoeveel hij gereden gaan worden deze winter en dan zit ik weer maanden te poedersuiker met de dekens.
Vorig jaar echt te laat geschoren en dat was zó lelijk en duurde tot Mei voordat je er niks meervan zag..
xPabloBokt schreef:Aan dat mijn leven momenteel bestaat uit een opeenstapeling van het oplossen van problemen die mijn vriend veroorzaakt en ik er zo langzamerhand helemaal klaar mee begin te raken en me afvraag of ik dit zo nog wel wil en kan.
xPabloBokt schreef:Aan dat mijn leven momenteel bestaat uit een opeenstapeling van het oplossen van problemen die mijn vriend veroorzaakt en ik er zo langzamerhand helemaal klaar mee begin te raken en me afvraag of ik dit zo nog wel wil en kan.
Nayomie schreef:Dat ik mijn studie totaal verkeerd heb aangepakt blijkbaar. Klasgenoot die hele jaar uit zijn neus heeft lopen vreten en geen (en dan bedoel ik ook echt géén) opdrachten heeft ingeleverd, is wel overgegaan naar jaar 3 omdat anders de klas te vol zou zitten.Dus ik heb me de &^%#$^ gewerkt terwijl ik overspannen ben om naar jaar 3 te gaan... en hij mag zonder iets te doen gewoon over.
MyWishMax schreef:hagelslag schreef:Wil ik eindelijk voor mijn rug en heup naar de dokter.
Hebben ze vakantie![]()
Oh vreselijk! Ik heb dat talent ook, medicatie nodig hebben of de ha zelf en dan zijn ze er niet haha.