Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 17:21

Hier is de mediamarkt nog tot 5 uur open?

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 17:22

Daar ben ik vandaag geweest. Maar ze hebben zo goed als niks meer op voorraad. Dus nu maar via hun besteld en hopelijk komt hij maandag.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 17:27

Tucktuck schreef:
Dat mijn koelkast met vriezer combinatie kapot is gegaan ergens vanmorgen vroeg.
En je nu nergens meer gewoon een nieuwe koelkast kan halen, enkel laten bezorgen. Dus nu komt er maandag pas een nieuwe.

Had net de vriezer en koelkast weer vol -O-

oliebol zeg, en ook net nu -O- heb je niet iemand in de buurt waar je je spullen even tijdelijk in de vriezer en koelkast kan leggen? Misschien een vriendelijke buur?

Ik voel mij zo eenzaam en geisoleerd dat ik wel kan janken. poedersuiker corona

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 17:30

Telpeva schreef:
Tucktuck schreef:
Dat mijn koelkast met vriezer combinatie kapot is gegaan ergens vanmorgen vroeg.
En je nu nergens meer gewoon een nieuwe koelkast kan halen, enkel laten bezorgen. Dus nu komt er maandag pas een nieuwe.

oliebol zeg, en ook net nu -O- heb je niet iemand in de buurt waar je je spullen even tijdelijk in de vriezer en koelkast kan leggen? Misschien een vriendelijke buur?

Dikke knuffel. :(:) Je mag altijd een PB sturen als je even je hart wilt luchten, of om gewoon een virtueel praatje te maken, of wat dan ook. :)

Tucktuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 17:32

Telpeva schreef:
Tucktuck schreef:

Helaas was het voor de meeste dingen al telaat. En iedereen in de buurt had zijn vriezer en koelkast ook vol. Inmiddels wel de camping koelkast van mijn ouders hier voor een paar dingen. Maar zeker balen.

Knuffel voor jou :(:) , mijn PB box staat open!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 18:01

Tucktuck schreef:
Daar ben ik vandaag geweest. Maar ze hebben zo goed als niks meer op voorraad. Dus nu maar via hun besteld en hopelijk komt hij maandag.

Ooh jammer!

Dat we wss straks in lockdown gaan, omdat de meerderheid van de bevolking alleen aan hun zelf denkt. En denken dat ze vrolijk vakantie hebben ofzo.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 18:05

Willen tekenen maar er wilt maar niks uit m'n hand komen waar ik tevreden mee ben |o

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:00

De smerig koude wind buiten. :brr:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:02

Dat niemand mijn vraag wil beantwoorden of ik vanavond Japans of Thais ga bestellen. ;( (Om er even een next level first world problem in te gooien. :+ )

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:04

Japans natuurlijk!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:05

Mkango schreef:
Dat niemand mijn vraag wil beantwoorden of ik vanavond Japans of Thais ga bestellen. ;( (Om er even een next level first world problem in te gooien. :+ )

Japans!

Ik heb zin in sushi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:19

Japans.
Duh.
Dat is toch géén twijfelgeval?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:20

Mkango schreef:

Italiaans :9.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:21

Mexicaans..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:27

Chinees!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:33

Grieks :') :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:42

_San87_ schreef:
Mkango schreef:

Italiaans :9.

Ik houd dus niet zo van Italiaans. :o

Het is Japans geworden. :')

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:44

Turks :')

Echt al die dagjesmensen vandaag waarvan je foto's voorbij ziet komen _-:( . wat bezielt jullie.
Wij die netjes ons gedragen zitten straks door die onverlaten in lockdown en kunnen nergens heen met een ziek beest of fatsoenlijk de deur uit wat dan ook _-:(

Safiy93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:48

Ja getver!! Al die foto's van de dagjes mensen op het strand in Zandvoort. Ik snap best dat mensen de natuur opzoeken maar even serieus... Er zijn toch genoeg rustige plekken in de natuur? Door dat soort mensen zitten we straks allemaal in complete lockdown! En bedankt!!

irryproppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:49

Dat mensen hun mening perse opdringen,ook al deel je hun mening niet.
Heel respectloos.
Laat mensen in hun waarde,dat doe ik ook ongeacht hun mening.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:53

LukieBradley schreef:
Turks :')

Echt al die dagjesmensen vandaag waarvan je foto's voorbij ziet komen _-:( . wat bezielt jullie.
Wij die netjes ons gedragen zitten straks door die onverlaten in lockdown en kunnen nergens heen met een ziek beest of fatsoenlijk de deur uit wat dan ook _-:(

Dit. Wij nemen het enorm serieus hier thuis en wat doen al die domme, egoïstische Nederlanders: massaal er op uit _-:(
Vast hetzelfde volk dat nu voor de komende 30 jaar pleepapier en pasta in huis heeft.

Tijd voor strengere maatregelen. Ten koste van iedereen die zich er wél aan houdt. En bedankt hè...

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:57

Snap het ook niet hoor, wij stappen hier alleen de deur uit voor boodschappen en de honden uitlaten. Voor de rest vermaken we ons wel in huis.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:58

Ik deel bovenstaande ergernis! -O- Zo bizar druk overal, niet te geloven!

Alle verstandige mensen zitten de hele dag op bokt denk ik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 20:59

Hier waren gisteravond de pubs ook nog helemaal afgeladen na de aankondiging dat pubs en restaurants vanaf de avond dicht moesten... Vanmorgen dus veel gesloten rolluiken in de hoofdstraat, maar er liep echt nog genoeg winkelpubliek, en ook de supermarkten, bouwmarkten etc. waren stampvol. (Ik moest even wat boodschappen halen, dus ik zag het voornamelijk vanuit de auto.)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 21:12

Dat ik afgelopen vrijdag een emotioneel vrij pittige les had voor mijn opleiding en daar nogal van schrok. Ben helemaal geen zeikerd maar het heeft echt veel indruk gemaakt en wil mijn verhaal even kwijt. Klasgenoot negeert me op WhatsApp terwijl hij wel in de groepsapp reageert; zeg dan gewoon dat je even niet kan helpen. Helemaal prima. Maar gewoon bewust negeren? >;) Twijfel enorm om de desbetreffende docente even te bellen (ze zei dat dat mocht) alleen vind ik het echt heel lastig om haar in haar weekend te storen. Waarom is dit zo lastig :') :+