Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tucktuck schreef:Dat mijn koelkast met vriezer combinatie kapot is gegaan ergens vanmorgen vroeg.
En je nu nergens meer gewoon een nieuwe koelkast kan halen, enkel laten bezorgen. Dus nu komt er maandag pas een nieuwe.
Had net de vriezer en koelkast weer vol
Telpeva schreef:Tucktuck schreef:Dat mijn koelkast met vriezer combinatie kapot is gegaan ergens vanmorgen vroeg.
En je nu nergens meer gewoon een nieuwe koelkast kan halen, enkel laten bezorgen. Dus nu komt er maandag pas een nieuwe.
oliebol zeg, en ook net nuheb je niet iemand in de buurt waar je je spullen even tijdelijk in de vriezer en koelkast kan leggen? Misschien een vriendelijke buur?
Ik voel mij zo eenzaam en geisoleerd dat ik wel kan janken. poedersuiker corona
Telpeva schreef:Tucktuck schreef:Dat mijn koelkast met vriezer combinatie kapot is gegaan ergens vanmorgen vroeg.
oliebol zeg, en ook net nuheb je niet iemand in de buurt waar je je spullen even tijdelijk in de vriezer en koelkast kan leggen? Misschien een vriendelijke buur?
Ik voel mij zo eenzaam en geisoleerd dat ik wel kan janken. poedersuiker corona
Tucktuck schreef:Daar ben ik vandaag geweest. Maar ze hebben zo goed als niks meer op voorraad. Dus nu maar via hun besteld en hopelijk komt hij maandag.
LukieBradley schreef:Turks![]()
Echt al die dagjesmensen vandaag waarvan je foto's voorbij ziet komen. wat bezielt jullie.
Wij die netjes ons gedragen zitten straks door die onverlaten in lockdown en kunnen nergens heen met een ziek beest of fatsoenlijk de deur uit wat dan ook