Secret Santa Surprise 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Re: Secret Santa Surprise 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 23:54

Hmmm jammer
Toch niet mijn pakketje

Afbeelding

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-17 23:55

En voor mijn SS... Ik vond vandaag dit briefje in de bus:
Afbeelding

Zag dat kruisje en geeeeeen burenhuisnummer! _-:(

Maar gelukkig liet de PostNL-app zien dat de postbode het kruisje verkeerd heeft gezet :D Hij wordt morgen nogmaals aangeboden want er moet voor worden getekend. Maarrrr... Ik moet morgen gewoon werken, dus hoop dat mijn vriend op tijd thuis is morgen... Anders lukt het pas zaterdag om het pakket op te halen , iets met een kerstborrel vrijdag O:)

Kortom: lieve SS, als dit pakketje van jou komt: nog even geduld, het is een beetje druk hier :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 00:07

Wel dus *\o/*
Ik was zwaar teleurgesteld toen ik thuis kwam. Toch geen SSS pakket
Zat ie erin verstopt :+:

Afbeelding
Super mooi ingepakt!

Afbeelding
De cadeautjes. Eenhoorns stonden op mijn top.

Afbeelding

De cadeautjes. Echt wauw!!!
Zo ontzettend leuk.

- kattenspeeltjes. Ik weet niet meer of het er 4 waren. Heb ze moeten zoeken. Ze werden gelijk gejat

Afbeelding

- waxmelts. Dit merk ken ik van naam. Dus ben heel benieuwd. Ze ruiken al erg lekker

- eenhoorn sleutelhanger. Ja deze gaat direct aan mijn sleutels van stal!!

- eenhoorn opvouwtas.

- eenhoorn mok. Deze is echt zo gaaf! Ik drink graag thee uit een glas. Bij deze niet meer :+

- cactus thee. Echt wow. Volgens mij heb ik ooit een keer ergens op bokt gezegd dat ik nergens meer cactus thee kan vinden. Echt wauw! Je bent echt gaan zoeken. Nu al zin in een kop cactus thee in mijn eenhoorn mok.

Afbeelding

De hint

_AB_ ben jij mijn secret santa?

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 00:11

Jaaaah ik ben je SS!
En idd, die cactusthee ben ik speciaal naar op zoek gegaan voor je! In een klein winkeltje gevonden, samen met de eenhoorn-mok!

Rijsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 00:11

Ah, ik weet het. Loveslimpie ben jij mijn secret Santa? :D

Ik wil je echt onwijs bedanken voor je mooie pakketje. En ik heb heel hard moeten lachen om alle waxinelichtjes die los verpakt waren. Wat een werk zeg!

De kaarshouders gaan een heel mooi plekje krijgen in ons huis. Ben ik heel erg blij mee. Dankjewel! En heel veel plezier nog in China!

Ik had de zoekfunctie niet specifiek op dit topic gezet maar over alle onderwerpen. Dan kan je natuurlijk lang zoeken. :o?

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 00:19

_AB_ schreef:
Had ik n hint bedacht, denkt mijn vriend dat ie te moeilijk is :')

Is het de hint die je hebt meegestuurd? Want ik had je zo gevonden :P

_AB_ schreef:
Ik begin echt te twijfelen of mijn pakket wel leuk genoeg is, als ik dit voorbij zie komen! ;)

No worries. Ik vind hem geweldig!
Heb grandioos moeten lachen om die haarband. Geweldig.
En ik werd alleen maar vrolijker toen ik de cadeautjes open maakte. Je hebt echt super hard je best gedaan. Ben echt blij met alles!

Super super super bedankt!!!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 00:30

Haha, nee, ik had iets veel moeilijkers ;) Maar vriendje dacht dat dat te moeilijk was!
En leuk om te horen dat je zo blij bent! Ik vond het ook mega leuk om voor je te shoppen! ^^
Fijn ook dat je de waxmelts lekker vindt! Heb ze zelf ook en ben er ook erg blij mee qua geur :)
En die katten speeltjes waren hier zo'n groot succes dat ik ze ook voor jou katjes gekocht heb ^^

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 00:34

[&] [&] Fotoverslagje:

De doos hoe die gisteren binnenkwam:
Afbeelding

Net er voor gaan zitten. Helaas hier geen bemoeizuchtige katten, wel een paar nieuwsgierige ratten die kwamen kijken wat ik ging doen en wat ik daar dan had :')
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Neus tussen het papier :+

Openmaken *\o/*
Afbeelding

Het gekraak was toen toch wel heel spannend dus het spul vluchtte vervolgens terug naar de kooi _O-

De inhoud! :):)
Afbeelding

Alles uitgestald, super chic die strik om de brief
Afbeelding

Lieve brief en 2 hints:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Alles uitgepakt *\o/* :9 <3
Afbeelding

Chocoladeletter, lekkers en speelplezier voor de monstertjes, een grappige kerst-mok en hele toffe en lekker stevige sloffen. *\o/* Ik heb ze al aan haha, passen gelukkig net en ze zijn lekker warm hoor SS! En als laatste dan nog een paarden sleutelhanger, die Amadeus moet voorstellen, echt onwijs leuk en lief, dankjewel!
<3 <3
Afbeelding

Lieve SS, heel erg bedankt voor je pakket!! Wie je bent ga ik me morgen even rustig over buigen, haha! Het heeft volgens mij in ieder geval iets met de Zeeuwse kust te maken o.i.d... Maar nu eerst bedtijd!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 01:50

Wauw wat een mega gave pakketten weer vandaag <3

Hoeveel pakketjes moeten er nu nog binnen komen?

loveslimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 02:08

Rijsa schreef:
Ah, ik weet het. Loveslimpie ben jij mijn secret Santa? :D

Ik wil je echt onwijs bedanken voor je mooie pakketje. En ik heb heel hard moeten lachen om alle waxinelichtjes die los verpakt waren. Wat een werk zeg!

De kaarshouders gaan een heel mooi plekje krijgen in ons huis. Ben ik heel erg blij mee. Dankjewel! En heel veel plezier nog in China!

Ik had de zoekfunctie niet specifiek op dit topic gezet maar over alle onderwerpen. Dan kan je natuurlijk lang zoeken. :o?

Yes! Dat klopt! Het is inderdaad de skyline van Shanghai, hier heb ik de afgelopen 3,5week gezeten.
Ik ben blij dat je het leuk vind! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 07:21

Eclair, bedankt voor je toffe pakket!
Wat je al zei, het is niet een standaardpakket... En achteraf ben ik daar stiekem wel blij mee! Stom dat ik dat niet eerder zag :)

De doos, hints, ingepakte cadeautjes én zelfgemaakte cadeautjes vond ik echt heel tof :) Uren werk volgensmij! :+:

De sneeuwballen zijn al op := want ze zijn te lekker... Oops!
En de helikoptergummen staan random in mijn kamer! Tis zonde om deze helikoptertjes als gum te gebruiken :P

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 08:26

zorro oh wat heerlijk, overal vulling :)) zo te lezen een geslaagd pakket, lekkere thee en Milka eieren. Poezels ook verwend :j

@Alja: dank je, ga ik daar even kijken :)

Miesemuisje gelukkig toch een pakketje voor jou van de postbezorger *\o/* Leuk pakket, lekkers, geurkaarsjes en een leuk kleurboek :D

Amigo_stan hahaha, ik kan me dat zo goed voorstellen :)) Je hoeft je voorlopig niet te vervelen, genoeg te kleuren :) En nog een lekkere douchegel zo te zien!

Alja wat een leuke kaart, hihi! Wat een leuk pakket zeg! Echt leuke spulletjes, kinderbestek, lekker douchespul voor jezelf, leuk puzzeltje en boekjes!

Reusje0504 bijzonder he <3 Wat een super leuk pakket :j Die envelop _O- Erg leuk die omschrijvingen erbij ook. Leuk handletter boekje, als iemand die nog voor me kan scoren bij de action hou ik me aanbevolen :)) Die sushi mok is geniaal :D Hmmm Rituals, nog wel je favoriete geur ook <3
Leuk gedaan die hint zo! Ik hou wel van een puzzel :j

rink vulling **\O/** En eenhoorn spulletjes, een lekkere plaid en een mok :)

@shirleyp: is het dan wel je pakket als je er voor moet tekenen?

Nessa hahaaha :') Toch wel je pakket _O- Zo'n eenhoorn ding wil ik ook nog bestellen, die doe ik dan op als ik jarig ben :)) Geweldige mok ook en dat tasje is ook tof! Lekkere waxmelts <3 Haha je kat zit echt al te azen op die speeltjes :)) Cactusthee is zoooo lekker, baal nog steeds dat die niet meer in assortiment van pickwick zat... Moet dus ook maar even gaan zoeken naar losse cactusthee <3

Yinthee mooi papier <3 nieuwsgierige ratjes hadden we nog niet gehad, leuke aanvulling op de katten en honden :)) lekkere sloffen en wat lief die sleutelhanger, Amadeus nagemaakt <3 Die mok heb ik ook gehad :))

shirleyp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 08:40

Citaat:
@shirleyp: is het dan wel je pakket als je er voor moet tekenen?

Dat vraag ik me dus ook af... :? Maar we verwachten niets anders eigenlijk en de verzenddagen zitten er toch echt bijna op... We gaan het zien!

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 08:43

Wat een leuke cadeautjes komen er weer voorbij!

Yinthe, wat heb jij knappe ratten! <3 Fijn die warme sloffen voor de winterperiode. Dat gehaakte paardje is erg leuk!

Nessa, jouw pakket is zo mooi ingepakt! :D die eenhoornhaarband is echt heel grappig. De mok is ook erg leuk. Cactusthee is zó lekker hè!

Shirley, voor jou blijft het nog even spannend dus!

Rink, al die confetti! Wat een zooi zou dat gegeven hebben. Leuke cadeautjes heb je gekregen. Helemaal in de paardenstijl ook.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 09:23

Ik lees alles nog mee hoor. Geniet van alle pakketten. Reageer alleen even niet. Kleine meisje heeft over de 40 graden koorts. Gister hele middag in het ziekenhuis gezeten. Het is een virusinfectie op dr bovenste luchtwegen. Maar ze is er goed ziek van dus lees wel maar ff andere priotiteiten als reageren.

BlackClaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 09:47

Ik ben om 1 uur alweer thuis dus lekker voor de deur wachten op een pakketje, zou wel leuk zijn als die vandaag zou komen :):)

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 09:51

Lieve SSS,

Ik heb de halve nacht liggen nadenken over wie je kan zijn, maar ik kom er niet uit. -O- Heb ik iets gemist of heb je een extra hint voor mij? :o?

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 10:01

Hulp nodig? :D

Rockwitch, pfoe.. heftig! Sterkte met de kleine meid, hopelijk gaat het snel beter met haar..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 10:09

SSS Beheer Mededeling voor Olympia

Citaat:
Lieve Olympia,
Weet je nu nog niet wie jouw SS is?
Misschien was je eerste ingeving wel goed...

:z Het is een nacht, die je normaal alleen in game of thrones ziet!
:z Kedeng kedeng kedeng kedeng oeh oeh!
:z hand in hand, kameraaaaaaaden!

Als je t nu nog niet weet... Wat betekent het woord in je hint? Waar kun je die vinden? Gebruik de hele bokt zoekopdracht ;)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 10:15

Kimberley O:)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 10:19

SSS Beheer Mededeling voor Lolacabana

Citaat:
Beste Lolacabana
bezorg ik jou nou slapenloze nachten? :(:)
Het is een andere vorm van dichtbij als jij denkt ;)
Sommige kados zijn namelijk naast een kado ook een hint.
Een ps het boek is er geen. :')

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 10:20

Ik had gisteren wel een berichtje van een pakketje, die haal ik vanmiddag bij het postkantoor op. Maar het weegt 1,5kg dus ik vermoed dat het een pakketje uit China is. Verder helaas hier nog geen pakket.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 10:27

Wat een leuke pakketten weer meiden! Dat gehaakte paardje <3

Ik zit lekker aan de thee in mijn nieuwe beker :D

Afbeelding

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 10:29

xApple schreef:
Wat een leuke pakketten weer meiden! Dat gehaakte paardje <3

Ik zit lekker aan de thee in mijn nieuwe beker :D

[ [url=m/vO9u6h.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ghehe deze beker staat ook naast mij op mijn bureau, thuis heb ik een andere versie er van :)) **\O/**

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-17 10:48

Beterschap voor je meisje Rockwitch!