Toch niet mijn pakketje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Hij wordt morgen nogmaals aangeboden want er moet voor worden getekend. Maarrrr... Ik moet morgen gewoon werken, dus hoop dat mijn vriend op tijd thuis is morgen... Anders lukt het pas zaterdag om het pakket op te halen , iets met een kerstborrel vrijdag

_AB_ schreef:Had ik n hint bedacht, denkt mijn vriend dat ie te moeilijk is

_AB_ schreef:Ik begin echt te twijfelen of mijn pakket wel leuk genoeg is, als ik dit voorbij zie komen!
Maar vriendje dacht dat dat te moeilijk was! 
Fotoverslagje:

Ik heb ze al aan haha, passen gelukkig net en ze zijn lekker warm hoor SS! En als laatste dan nog een paarden sleutelhanger, die Amadeus moet voorstellen, echt onwijs leuk en lief, dankjewel!

Rijsa schreef:Ah, ik weet het. Loveslimpie ben jij mijn secret Santa?![]()
Ik wil je echt onwijs bedanken voor je mooie pakketje. En ik heb heel hard moeten lachen om alle waxinelichtjes die los verpakt waren. Wat een werk zeg!
De kaarshouders gaan een heel mooi plekje krijgen in ons huis. Ben ik heel erg blij mee. Dankjewel! En heel veel plezier nog in China!Ik had de zoekfunctie niet specifiek op dit topic gezet maar over alle onderwerpen. Dan kan je natuurlijk lang zoeken.

Uren werk volgensmij!
want ze zijn te lekker... Oops!
zo te lezen een geslaagd pakket, lekkere thee en Milka eieren. Poezels ook verwend 

Leuk pakket, lekkers, geurkaarsjes en een leuk kleurboek 
Je hoeft je voorlopig niet te vervelen, genoeg te kleuren
En nog een lekkere douchegel zo te zien!
Wat een super leuk pakket
Die envelop
Erg leuk die omschrijvingen erbij ook. Leuk handletter boekje, als iemand die nog voor me kan scoren bij de action hou ik me aanbevolen
Die sushi mok is geniaal
Hmmm Rituals, nog wel je favoriete geur ook 

En eenhoorn spulletjes, een lekkere plaid en een mok 
Toch wel je pakket
Zo'n eenhoorn ding wil ik ook nog bestellen, die doe ik dan op als ik jarig ben
Geweldige mok ook en dat tasje is ook tof! Lekkere waxmelts
Haha je kat zit echt al te azen op die speeltjes
Cactusthee is zoooo lekker, baal nog steeds dat die niet meer in assortiment van pickwick zat... Moet dus ook maar even gaan zoeken naar losse cactusthee 
nieuwsgierige ratjes hadden we nog niet gehad, leuke aanvulling op de katten en honden
lekkere sloffen en wat lief die sleutelhanger, Amadeus nagemaakt
Die mok heb ik ook gehad
Fijn die warme sloffen voor de winterperiode. Dat gehaakte paardje is erg leuk!
die eenhoornhaarband is echt heel grappig. De mok is ook erg leuk. Cactusthee is zó lekker hè!
Heb ik iets gemist of heb je een extra hint voor mij?
Citaat:Lieve Olympia,
Weet je nu nog niet wie jouw SS is?
Misschien was je eerste ingeving wel goed...Het is een nacht, die je normaal alleen in game of thrones ziet!
Kedeng kedeng kedeng kedeng oeh oeh!
hand in hand, kameraaaaaaaden!
Als je t nu nog niet weet... Wat betekent het woord in je hint? Waar kun je die vinden? Gebruik de hele bokt zoekopdracht