Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
mirthheee schreef:suikermeisje schreef:Misschien heeft hij ook gewoon de ballen niet om initiatief te nemen.
Dan hebben we misschien wel teveel gemeenik zal de volgende x zijn hand wel pakken, dat durf ik nog wel
hyppolyte schreef:Als ik ze echt leuk vind dan neem ik zelf het initiatief wel, tenzij ik merk dat zij twijfelen. Maar de meeste mannen nemen zelf het initiatief wel bij mij
mirthheee schreef:Ik had gevraagd of ie het gister leuk vond en daar zei hij jazeker op en net gevraagd of hij een vervolgdate zag zitten waarop ie dit zei: Ja opzich wel hoor, alleen ik heb een probleem want ik moet vanaf maandag weer full time werken en in de komende 3 weekenden ben ik er ook niet . Heb gezegd dat ie moest laten weten wanneer ie kan. Ik krijg het binnekort ook druk maar 3 weken wachten zou ik wel jammer vinden
Colien schreef:mirthheee schreef:Ik had gevraagd of ie het gister leuk vond en daar zei hij jazeker op en net gevraagd of hij een vervolgdate zag zitten waarop ie dit zei: Ja opzich wel hoor, alleen ik heb een probleem want ik moet vanaf maandag weer full time werken en in de komende 3 weekenden ben ik er ook niet . Heb gezegd dat ie moest laten weten wanneer ie kan. Ik krijg het binnekort ook druk maar 3 weken wachten zou ik wel jammer vinden
Ik krijg hier gelijk een "he's not that in to you" gevoel bij.. "Ja opzich wel" klinkt niet alsof hij erom staat te springen, en gelijk ermee aankomen dat je 3 weken niet kunt klinkt mij als een smoes... je hebt toch wel een keer een avondje ofzo vrij?
Emmaa_ schreef:Colien schreef:Ik krijg hier gelijk een "he's not that in to you" gevoel bij.. "Ja opzich wel" klinkt niet alsof hij erom staat te springen, en gelijk ermee aankomen dat je 3 weken niet kunt klinkt mij als een smoes... je hebt toch wel een keer een avondje ofzo vrij?
Ja en nee. Ik heb het soms ook heel druk en roep dan van tevoren heel hard 'ik kan de komende weken echt helemaal niks doen!!' omdat ik weet dat ik geen grenzen heb en anders alsnog mijn agenda volledig volplan terwijl ik daar gewoon geen tijd voor heb. Vaak kom ik dan gaandeweg wel tot de conclusie dat ik wat meer vrije tijd heb dan verwacht.
Ik zou het even aankijken, en het vanuit hem laten komen. Wel gewoon lekker contact houden maar kijken of hij zelf nog met een voorstel komt of toch nog een vrije avond kan vinden. Toen ik fulltime werkte was ik om 6 uur weg van huis en 6 uur 's middags weer thuis, dan had ik bijzonder weinig zin om 's avonds nog dingen te gaan ondernemen over het algemeen. Soms had ik dan ineens weer avonden waarop ik wel zin had om iets te doen, en dat gaf ik dan ook aan.
Colien schreef:mirthheee schreef:Ik had gevraagd of ie het gister leuk vond en daar zei hij jazeker op en net gevraagd of hij een vervolgdate zag zitten waarop ie dit zei: Ja opzich wel hoor, alleen ik heb een probleem want ik moet vanaf maandag weer full time werken en in de komende 3 weekenden ben ik er ook niet . Heb gezegd dat ie moest laten weten wanneer ie kan. Ik krijg het binnekort ook druk maar 3 weken wachten zou ik wel jammer vinden
Ik krijg hier gelijk een "he's not that in to you" gevoel bij.. "Ja opzich wel" klinkt niet alsof hij erom staat te springen, en gelijk ermee aankomen dat je 3 weken niet kunt klinkt mij als een smoes... je hebt toch wel een keer een avondje ofzo vrij?
hyppolyte schreef:Oh daar had je het laatst over volgens mij indd, leuk! Ben benieuwd hoe het bevalt! Verder nog wat lopen?
mirthheee schreef:Emmaa_ schreef:Ja en nee. Ik heb het soms ook heel druk en roep dan van tevoren heel hard 'ik kan de komende weken echt helemaal niks doen!!' omdat ik weet dat ik geen grenzen heb en anders alsnog mijn agenda volledig volplan terwijl ik daar gewoon geen tijd voor heb. Vaak kom ik dan gaandeweg wel tot de conclusie dat ik wat meer vrije tijd heb dan verwacht.
Ik zou het even aankijken, en het vanuit hem laten komen. Wel gewoon lekker contact houden maar kijken of hij zelf nog met een voorstel komt of toch nog een vrije avond kan vinden. Toen ik fulltime werkte was ik om 6 uur weg van huis en 6 uur 's middags weer thuis, dan had ik bijzonder weinig zin om 's avonds nog dingen te gaan ondernemen over het algemeen. Soms had ik dan ineens weer avonden waarop ik wel zin had om iets te doen, en dat gaf ik dan ook aan.
Bij het woord opzich kreeg ik ook meteen twijfels, maar hij zei al meteen voor ik er iets over kon zeggen dat ie hoopt dat ie eerder kon maar denkt van niet. Ik heb liever dit dan dat ik zit te 'wachten' tot hij kan. Had ook gelijk gezegd dat ik mn twijfels kreeg over zijn 'opzich' maar hij zei meteen al oh geen paniek! dus het zit wel goed denk ik. Ik klets vrolijk verder met hem, we hebben beide ook geen tinder meer en ik kijk het even aan wanneer hij aankomt met dat ie kan. Hij woont ook 70 km verderop dus voor even een uurtje op en neer is ook zo zonde, het blijft namelijk wel duur.. dat ov. Gelukkig komt ie in mijn stad op kamers, dus wanneer onze studies weer beginnen en we geen last meer hebben van werk zal het denk ik ook wat beter lopen!
mirthheee schreef:Flessuh schreef:Och die meid die liever wilde appen heb ik 4 dagen niks van gehoord![]()
En de rest is ook ineens stil. Dat wordt weer maandje wachten
Een maand wachten? Waarop?
Gewoon verder swipen, als ze niks zeggen zijn ze niks waard