Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

suikermeisje

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 22:04

Misschien heeft hij ook gewoon de ballen niet om initiatief te nemen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 22:24

Ik zou gewoon nog eens daten en dan zelf die natte lap er in hangen <<) <<) Of het wat subtieler aanpakken, bijvoorbeeld zijn hand pakken ofzo. Lekker klef, maar als hij hem terug trekt dan weet je wel ongeveer hoe hij er in staat.

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 08:48

Ik zou inderdaad op een bepaald moment zn hand opzoeken en oogcontact maken. Dan weet hij in ieder geval wat jij wil en dan zal hij denk wel actie ondernemen!

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 09:48

suikermeisje schreef:

Dan hebben we misschien wel teveel gemeen :') ik zal de volgende x zijn hand wel pakken, dat durf ik nog wel _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 09:54

mirthheee schreef:
suikermeisje schreef:

Dan hebben we misschien wel teveel gemeen :') ik zal de volgende x zijn hand wel pakken, dat durf ik nog wel _O-

Mijn vriend was namelijk zo'n man. Hij was bang dat ik dan zou vertrekken. En toen uiteindelijk op de dijk toen we op een bankje zaten kuste ik hem maar.

(Staand zou niet kunnen. Dan moest ik hakken van 20cm eronder doen en dan nog het geluk hebben dat hij niet omhoog zou kijken. Hij 2.00m en ik 1,64m).

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 10:23

Als ie nog een keer wil daten zegt dat ook genoeg toch? Mijn vriend was ook erg verlegen en hebben derde date pas wat gezoend. Bij date vier was ie ineens niet meer zo verlegen :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-17 15:16

Als ik ze echt leuk vind dan neem ik zelf het initiatief wel, tenzij ik merk dat zij twijfelen. Maar de meeste mannen nemen zelf het initiatief wel bij mij :')

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 15:24

Ik ben benieuwd! Zou zo morgen weer willen :') :')

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 15:55

MarjanB schreef:
Als ie nog een keer wil daten zegt dat ook genoeg toch? Mijn vriend was ook erg verlegen en hebben derde date pas wat gezoend. Bij date vier was ie ineens niet meer zo verlegen :')

Same here Haha!

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 15:55

Ik ben ook niet liefhebber hoor!
Bij de tweede date zou ik het misschien wel durven, bedoel de eerste was dan blijkbaar ook prima, dus als date 2 ook bevalt..

Ik vanavond mijn alles eerste date! Heb de belemmert al wel appcontact en daar hebben we het leuk samen, altijd even afwachten hoe het in het echt is natuurlijk.. Zijn beide in ieder geval beetje zenuwachtig :') :')

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 16:16

hyppolyte schreef:
Als ik ze echt leuk vind dan neem ik zelf het initiatief wel, tenzij ik merk dat zij twijfelen. Maar de meeste mannen nemen zelf het initiatief wel bij mij :')

Dit inderdaad!

Spannend.. vanavond ga ik afspreken met iemand waar ik al heel wat maanden af en toe app. Nooit heel veel mee gepraat, maar aangezien hij in de buurt is komen wonen moet een ontmoeting er toch maar van komen!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-17 16:27

Oh daar had je het laatst over volgens mij indd, leuk! Ben benieuwd hoe het bevalt! Verder nog wat lopen?

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 17:14

Ik had gevraagd of ie het gister leuk vond en daar zei hij jazeker op en net gevraagd of hij een vervolgdate zag zitten waarop ie dit zei: Ja opzich wel hoor, alleen ik heb een probleem want ik moet vanaf maandag weer full time werken en in de komende 3 weekenden ben ik er ook niet . Heb gezegd dat ie moest laten weten wanneer ie kan. Ik krijg het binnekort ook druk maar 3 weken wachten zou ik wel jammer vinden :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 18:12

mirthheee schreef:
Ik had gevraagd of ie het gister leuk vond en daar zei hij jazeker op en net gevraagd of hij een vervolgdate zag zitten waarop ie dit zei: Ja opzich wel hoor, alleen ik heb een probleem want ik moet vanaf maandag weer full time werken en in de komende 3 weekenden ben ik er ook niet . Heb gezegd dat ie moest laten weten wanneer ie kan. Ik krijg het binnekort ook druk maar 3 weken wachten zou ik wel jammer vinden :')

Ik krijg hier gelijk een "he's not that in to you" gevoel bij.. "Ja opzich wel" klinkt niet alsof hij erom staat te springen, en gelijk ermee aankomen dat je 3 weken niet kunt klinkt mij als een smoes... je hebt toch wel een keer een avondje ofzo vrij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 18:19

Colien schreef:
mirthheee schreef:

Ik krijg hier gelijk een "he's not that in to you" gevoel bij.. "Ja opzich wel" klinkt niet alsof hij erom staat te springen, en gelijk ermee aankomen dat je 3 weken niet kunt klinkt mij als een smoes... je hebt toch wel een keer een avondje ofzo vrij?

Ja en nee. Ik heb het soms ook heel druk en roep dan van tevoren heel hard 'ik kan de komende weken echt helemaal niks doen!!' omdat ik weet dat ik geen grenzen heb en anders alsnog mijn agenda volledig volplan terwijl ik daar gewoon geen tijd voor heb. Vaak kom ik dan gaandeweg wel tot de conclusie dat ik wat meer vrije tijd heb dan verwacht.

Ik zou het even aankijken, en het vanuit hem laten komen. Wel gewoon lekker contact houden maar kijken of hij zelf nog met een voorstel komt of toch nog een vrije avond kan vinden. Toen ik fulltime werkte was ik om 6 uur weg van huis en 6 uur 's middags weer thuis, dan had ik bijzonder weinig zin om 's avonds nog dingen te gaan ondernemen over het algemeen. Soms had ik dan ineens weer avonden waarop ik wel zin had om iets te doen, en dat gaf ik dan ook aan.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 18:41

Emmaa_ schreef:
Colien schreef:

Ja en nee. Ik heb het soms ook heel druk en roep dan van tevoren heel hard 'ik kan de komende weken echt helemaal niks doen!!' omdat ik weet dat ik geen grenzen heb en anders alsnog mijn agenda volledig volplan terwijl ik daar gewoon geen tijd voor heb. Vaak kom ik dan gaandeweg wel tot de conclusie dat ik wat meer vrije tijd heb dan verwacht.

Ik zou het even aankijken, en het vanuit hem laten komen. Wel gewoon lekker contact houden maar kijken of hij zelf nog met een voorstel komt of toch nog een vrije avond kan vinden. Toen ik fulltime werkte was ik om 6 uur weg van huis en 6 uur 's middags weer thuis, dan had ik bijzonder weinig zin om 's avonds nog dingen te gaan ondernemen over het algemeen. Soms had ik dan ineens weer avonden waarop ik wel zin had om iets te doen, en dat gaf ik dan ook aan.

Bij het woord opzich kreeg ik ook meteen twijfels, maar hij zei al meteen voor ik er iets over kon zeggen dat ie hoopt dat ie eerder kon maar denkt van niet. Ik heb liever dit dan dat ik zit te 'wachten' tot hij kan. Had ook gelijk gezegd dat ik mn twijfels kreeg over zijn 'opzich' maar hij zei meteen al oh geen paniek! dus het zit wel goed denk ik. Ik klets vrolijk verder met hem, we hebben beide ook geen tinder meer en ik kijk het even aan wanneer hij aankomt met dat ie kan. Hij woont ook 70 km verderop dus voor even een uurtje op en neer is ook zo zonde, het blijft namelijk wel duur.. dat ov. Gelukkig komt ie in mijn stad op kamers, dus wanneer onze studies weer beginnen en we geen last meer hebben van werk zal het denk ik ook wat beter lopen!

kraakte

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 18:42

Colien schreef:
mirthheee schreef:

Ik heb precies dezelfde gedachte bij deze post.
Heb t in mijn dateperiode zo vaak meegemaakt zo'n antwoord. En dat was dan nooit positief.

Annettu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 18:55

Hi !

Ik zit ook alweer een tijdje op Tinder, heb alleen last van bindingsangst.. elke vent die dichtbij komt vind ik spontaan niet meer leuk. _-:(

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 18:56

hyppolyte schreef:
Oh daar had je het laatst over volgens mij indd, leuk! Ben benieuwd hoe het bevalt! Verder nog wat lopen?

Nou alleen een die leuk is voor af en toe hahaha en dan die foute die nogsteeds in mijn hoofd zit.

Ik heb al vaker ruzie gemaakt met hem als dat ik hem gezien heb _O- op zich wel prettig dat ik iemand heb waartegen ik alles er uit kan gooien, en aan het eind van het gesprek is het op de een of andere manier toch altijd weer goed. Ik ga voor hem in ieder geval geen moeite doen en dat is hem inmiddels ook duidelijk en hij heeft nu al 2 pogingen gedaan om af te spreken maar ik kon toevallig beide keren niet. Wie weet volgende week ofzo.. we zien wel!

Echt super dat het bij jou zo goed gaat! Heb heb inmiddels een beslissing genomen over het wel of niet ontmoeten van de kinderen? Of dit inmiddels al gedaan zelfs?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 19:50

mirthheee schreef:
Emmaa_ schreef:

Bij het woord opzich kreeg ik ook meteen twijfels, maar hij zei al meteen voor ik er iets over kon zeggen dat ie hoopt dat ie eerder kon maar denkt van niet. Ik heb liever dit dan dat ik zit te 'wachten' tot hij kan. Had ook gelijk gezegd dat ik mn twijfels kreeg over zijn 'opzich' maar hij zei meteen al oh geen paniek! dus het zit wel goed denk ik. Ik klets vrolijk verder met hem, we hebben beide ook geen tinder meer en ik kijk het even aan wanneer hij aankomt met dat ie kan. Hij woont ook 70 km verderop dus voor even een uurtje op en neer is ook zo zonde, het blijft namelijk wel duur.. dat ov. Gelukkig komt ie in mijn stad op kamers, dus wanneer onze studies weer beginnen en we geen last meer hebben van werk zal het denk ik ook wat beter lopen!

Dat dacht ik al, dat hij niet echt in de buurt woonde. Dan is het natuurlijk wel logisch dat hij niet zo makkelijk even op en neer kan als hij een vrije avond heeft. Zou het gewoon even aankijken joh, als hij zegt dat je niks hebt om je zorgen om te maken dan zou ik dat gewoon geloven!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 20:11

Och die meid die liever wilde appen heb ik 4 dagen niks van gehoord ;(
En de rest is ook ineens stil. Dat wordt weer maandje wachten

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 20:21

Flessuh schreef:

Een maand wachten? Waarop?

Gewoon verder swipen, als ze niks zeggen zijn ze niks waard :+

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 20:27

Bel een vriend, ga biertjes drinken in kroegen en kom met telefoonnummers thuis :D

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 20:33

mirthheee schreef:
Flessuh schreef:

Volgende match met mijn normale tempo :+ :')

Ben nu bij verjaardag

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 20:51

Flessuh schreef:
mirthheee schreef:

Volgende match met mijn normale tempo :+ :')

Ben nu bij verjaardag

Oh op die fiets :') ... Positief blijven!